Здравейте!
caduceus на моя генератор акумулатор 55 до 77Ач стартов се
зарежда за 25-30 минути и след това ги разреждам с 6А консуматор
и се държат нормално.Но като почнах да зареждам тягови 100Ач като ги
разреждам с 12.5А за един час падат до 12.4V и след това се зареждат за около
35 до 40 минути.Не ги товаря повече защото и те ни са нови.
Сега ги почиствам и след десетина цикъла ще ги пусна през инвертор за
да се види реално какво се получава.
Стартовите батерии не стават за тази цел.Батерия 167Ач за камион след като
вече се държеше съвсем нормално като я натоварих с 25А след около два часа се скапа.
Трябва да са тягови.
Нещо такова. http://olx.bg/ad/tyagovi-akumulatori-2- ... 86a4d0f8d4
А ако са по големи и нови още по добре.
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
caduceus
Като пишеш това какво имаш предвид?
( Просто трябва да се разделят захранващия акумулатор и отдаващия, защото веригата скапва ефекта. Четете Биърдън, човекът го пише едно към едно. Вържете ли двата края да са постоянно така, всичко отива на майната си. Трябва да са разделени и да има комутация! )
Батерията която се зарежда и другата от която консумира инвертора ли
или нещо друго.
Аз ви бях писал,че за целта трябва да има два комплекта батерии.
Единия се зарежда а другия чрез инвертора отдава на консуматорите.
За същото ли става въпрос или нещо друго?
Като пишеш това какво имаш предвид?
( Просто трябва да се разделят захранващия акумулатор и отдаващия, защото веригата скапва ефекта. Четете Биърдън, човекът го пише едно към едно. Вържете ли двата края да са постоянно така, всичко отива на майната си. Трябва да са разделени и да има комутация! )
Батерията която се зарежда и другата от която консумира инвертора ли
или нещо друго.
Аз ви бях писал,че за целта трябва да има два комплекта батерии.
Единия се зарежда а другия чрез инвертора отдава на консуматорите.
За същото ли става въпрос или нещо друго?
Re: Двигател на Бедини
Абсолютно. Том Биърдън, който е написал заедно с Бедини книгата им за Бедини генератора и е повече теоретик /а Бедини практик/, пише че са стигнали до принципния извод, че при всички СЕ конвертори тия неща трябва да са разделени. Т.е. Бедини с два акумулатора които се сменят един друг е точно такава схема. При Тесла суич нещата са подобни. А относно вида акумулатори - ти си по-наясно, аз имам два-три стартови и затова се занимавам с тях. Като направим с колегата новите бобини с нашия тип жица, ще кажа дали са по-ефективни. Ако да - ще дойда да ти покажа на живо резултата и ги внедрявай ако искаш, за да стане още по-мощен генератора ти. Нека вървим заедно напред и който иска - да се качва на влака, че потегля
Пък който не - да си стои на гарата, люпи семки и приказва
Поздрави!

Поздрави!
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
Здравейте,
при второто зареждане акумулатора искаше около пет часа за да се зареди до 14,2в
Поставих товар 21 вата 12 волта крушка.
Разреди се за около един час до 10,5 волта.
При третото зареждане вече се зареди за един час.
Но разреждането след това стана за 45 минути.
От един акумулатор не може да се направят изводи.
Грешката е прекалено голяма.
Има обаче един интересен ефект който забелязах:
По време на зареждането поставих паралелно на акумулатора и 21 вата крушката.
Входния ток/ около 1 - 1,5 а и 40 волта/ и тока на зареждане/ около 2 ампера / не се промениха.
Гого казва, че може да се зреждат няколко акумулатора включени паралелно.
Обърнета внимание на входната мощност и изходната мощност.
Макар и да не може да се вярва на китайските уреди.
А зареждането продължи макар и с по бавен темп, т.е. напрежението растеше.
Това продължи докато напрежението стана 11,76 волта.
И повече не можеше да се вдига.
Навярно с още бобини ще има достатъчно ток да зарежда акумулатор и да поддържа някакъв товар така да се каже "он лайн".
Откачих товарната крушка, заряда продължи с бързи темпове и си стигна до около 14.5 волта.
Това е ефекта
поздрави
Опитите продължават....
при второто зареждане акумулатора искаше около пет часа за да се зареди до 14,2в
Поставих товар 21 вата 12 волта крушка.
Разреди се за около един час до 10,5 волта.
При третото зареждане вече се зареди за един час.
Но разреждането след това стана за 45 минути.
От един акумулатор не може да се направят изводи.
Грешката е прекалено голяма.
Има обаче един интересен ефект който забелязах:
По време на зареждането поставих паралелно на акумулатора и 21 вата крушката.
Входния ток/ около 1 - 1,5 а и 40 волта/ и тока на зареждане/ около 2 ампера / не се промениха.
Гого казва, че може да се зреждат няколко акумулатора включени паралелно.
Обърнета внимание на входната мощност и изходната мощност.
Макар и да не може да се вярва на китайските уреди.
А зареждането продължи макар и с по бавен темп, т.е. напрежението растеше.
Това продължи докато напрежението стана 11,76 волта.
И повече не можеше да се вдига.
Навярно с още бобини ще има достатъчно ток да зарежда акумулатор и да поддържа някакъв товар така да се каже "он лайн".
Откачих товарната крушка, заряда продължи с бързи темпове и си стигна до около 14.5 волта.
Това е ефекта

поздрави
Опитите продължават....
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.
Re: Двигател на Бедини
Здравей!
Зареждай не до 14,2 а поне до 15.5 волта. На 14,2 акумулатора остава не дозареден. Според мене даже напрежението трябва да стигне 16 волта.
Зареждай не до 14,2 а поне до 15.5 волта. На 14,2 акумулатора остава не дозареден. Според мене даже напрежението трябва да стигне 16 волта.
Re: Двигател на Бедини
С цел в автомобилите е ограничено зареждането на акумулатора, до около 14,4 волта и не се зареждат до 100%, за да не отделят гърмящ газ, който се отделя при по-високо зарядно напрежение. За да се зареди до 100% автомобилен акумулатор 12 волта, трябва да се зарежда с напрежение от около 15,5 - 15,6 волта.
Re: Двигател на Бедини
Тука има обяснения и за батерията. Другото не съм го чел.
- Прикачени файлове
-
- BEDINI-SG_1.pdf
- (5.17 MiB) 581 пъти
Re: Двигател на Бедини
И да допълня само, че това непълно дозареждане, води до по-къс живот на батерията.
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
След три "зареждания" с ГОГО 1 и последвало разреждане с 21 вата крушка, акумулатора на сутринта е отново 10,5 волта.
Сега го включих на конвенционално зарядно, ще го зареждам 10 часа.
И ще видя на сутринта дали има промяна.
поздрави

Сега го включих на конвенционално зарядно, ще го зареждам 10 часа.
И ще видя на сутринта дали има промяна.

поздрави
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.
Re: Двигател на Бедини
Здравей madsatbg!
Отдавна ви бях писал,че не всеки акумулатор ще се оправи.
Този който сега искаш да оправиш вероятно има унищожена
клетка и няма да може да се оправи.
Ако акумулатора само е сулфатизирал се почиства и още след
първото зареждане на генератора вече държи като се натовари
но ако има разрушена клетка вдига напрежение и след това пада
дори и без консумация от него.С такива няма смисъл да се занимавате.
Само загубено време и усилия.Това го знам от личен опит.
Отдавна ви бях писал,че не всеки акумулатор ще се оправи.
Този който сега искаш да оправиш вероятно има унищожена
клетка и няма да може да се оправи.
Ако акумулатора само е сулфатизирал се почиства и още след
първото зареждане на генератора вече държи като се натовари
но ако има разрушена клетка вдига напрежение и след това пада
дори и без консумация от него.С такива няма смисъл да се занимавате.
Само загубено време и усилия.Това го знам от личен опит.