Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
breviss
МненияCOLON 13
Регистриран наCOLON Пет Юни 28, 2013 1:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от breviss »

Коhttp://www.aeb.it/products/timing-advance-processors/cobra/image_catalogпирах модела AEB 510 N , за да прочетете накратко информацията, но нещо не отваря
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

breviss,
ТАПа, който показваш откъде и как може да се вземе? ...Предполагам, след като го има човек трябва да се свърже с теб за кабелите?
*********
А относно fade. Изпуснал си една прекрасна лекция пред "аудиторията" (както се изрази той) на форума за това как оргона или каквато и да било енергия, непозната на съвременната наука, си е простотия, а действат само и единствено магнитите и техните свойства. Преразказвам накратко, защото човекът (както сега видях) си е изтрил поста и на негово място е пейстнал този с извиненията си към Кадуцеус.
Наблюдавам - анализирам - променям.
breviss
МненияCOLON 13
Регистриран наCOLON Пет Юни 28, 2013 1:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от breviss »

Този- АЕВ 510 N- е за моята Ланчия- става за още okolo 60-70 марки и модели. Отваряш саита на A.E.B. - търсиш Timing Advance Processor. Ako избереш примерно този- отдолу на страницата има cars list- там виждаш дали става за твоя модел и марка. Относно кабелите- трябва да се види куплунга, не знам откъде си, повечето сериозни сервизи за АГУ продават елементи, модули, ламбда контрол системи и др. неща на АЕВ- трябва да се види дали може да се сложи на датчика и ако да- вида на куплунга. Влез в сайта, сигурен съм, много лесно ще се справиш. В Пловдив съм, ако си наблизо мога да те изпратя на точното място. Поздрави и ако мога да съм полезен, пиши и на лични.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Шумен. Тук нямаме сериозни сервизи за АГУ. Тук имаме МАЙСТОРИ :lol:
Ще разгледам като имам време и ще ти драсна за съвет.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги!
Да кажа първо, че "новият" модел на К3, който беше изцяло немагнитен, вече е стар :) Имам от вчера по-добър, прави активна оргонна зона с радиус 2,15 м. и е със сила на заряда 9,(350). Събра се със зор в старата кутия с размери 61/41/27 мм, но работи далеч по-добре от немагнитния. Изводите от последните тестове са:
1. Немагнитните оргонизиращи устройства /поне тези които аз съм правил/ дават заряд, то не и достатъчно сила на оргонния ток. Т.е. имаме един вид оргонно напрежение, което не се усвоява достатъчно ефективно от мотора, а ни трябва плътност на единица площ и сила на оргонния ток, за да захраним такъв голям консуматор като среден по обем ДВГ - особено с алуминиев блок.
2. Засега най-простото решение е да се ползват пак в конструкцията магнити - и то с над 4 кг сила на привличане, защото дават достатъчно плътен оргонен /електринен по Андреев/ поток при контакт с позитивните им полюси.
3. Комбинираните схеми "магнити - оргонна електроника" работят добре и имат бъдеще. Новият модел К3, от който сложих днес 4 бр на колата /два на резервоара и два във филтърната кутия/ е точно такъв - всъщност и по-старият магнитен модел К3 със активна зона от 73 см беше добър, но три пъти по-слаб от сегашния.
4. При комбинирано ползване на проточен оптимизатор К1 или К2 и стационарен К3 във кутията на въздушния филтър, ефектът е почти незабавен и ДВГ се насища с енергия за броени минути. Т.е. няма нужда да се минават както преди 100-150 км и тогава да се засича - буксвално след 10-15 км или десетина минути работа на мотора на празен ход има промяна и се вижда резултата като падане на моментния разход на борд компютъра
5. При комбинирани схеми на магнити + оргоника /оргонна електроника/ има следните особености - вълнообразна зона с леко вариране на силата на полето от 7-10 деветки, вътрешна зона в общата зона със силен оргонен ток в радиус до около един метър от центъра, а после значително намаляване на тока при същото ниво на заряда.
6. При комбиниране на две от новите магнитни К3-та има почти двойно увеличаване на силата на тока и заряда в областта между тях, но при три и повече ефектът намалява и не си заслужава натрупването на много елементи.

Това е засега. Продължавам напред, желая на всички успехи!
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Да споделя нещо, което установих с абсолютна сигурност вчера.
След монтажа на К1 преди доста време, както и писах тук, разхода ми падна много.
Добре, обаче много странно ту ми се вдигаше във времето чак до старите параметри, ту отново падаше и имах супер мощност. Първоначално го отдавах на разлики в газта, които твърдо си ги има. Отдавна ме гризеше, че не е само това. В багажника при бутилката имам голяма пластмасова кутия с инструменти. Наистина голяма :lol:
Светнах се, че когато тя е опряна в бутилката с газта, която също е голяма :D имам намаляване на мощността. Ама все не ми се вярваше. Захванах я обаче напоследък така, че да не допира и нещата се оправиха. Обаче загубата на мощност си продължаваше от време на време. Сега вече краткотрайно.
Ами оказа се голяма глупост. Като пазарувам, прибирам торбите в багажника. Снощи напазарувах, тръгнах ... и нисана не желаеше никак да върви. След двадесетина километра имах едно спиране и на него разкарах торбите така, че да не допират бутилката. ...И колата се "излетя" :lol: :lol:
Та да знаете де :D Явно нищо не трябва да допира заредените с енергия части.
При мен може би се отразява толкова силно, защото К1 е монтиран на тръбата, но допира бутилката. Може би се явява и като К3 и зарежда и самата газ. Монтажа ми го има сниман на първата страница на тази тема.
Хубави дни! :D
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Благодаря на Филип за това много важно и интересно наблюдение! При тестове на метанови инжекциони с градско движение ми докладваха странна особеност - първите два дни 2 бр. К3-ки от първия модел /по-слабите магнитни със обхват 73 см./, залепени на стоманената бутилка работели прекрасно - имало над 20% икономия и т.н., а на третия ден всичко почти напълно изчезва :) Мислех че стоманата на бутилката играе номера, или пък при метана защото е газ се поляризира бутилката отгоре минус и т.н. Може би обаче си пълнят багажниците с разни работи, а това кой да го знае :lol:
За всеки случай, реших да променя схемата на монтаж на новите магнитни К3-ки със сила 350-370 деветки и радиус на действие на метална повърхност 2,15-2,20 м. /при неметал е малко повече/.
При новата схема с използване само на К3-ки /4 или 5 на брой при автомобили, в зависимост от обема на мотора и дали е пропан или метан/, две или три от тях се монтират под колата на газопровода, а две както досега във кутията на възд.филтър. Тези под колата трябва да са през около 1 метър при метан, а при пропан може и през 2 м. Това е нужно, понеже метана е газообразен и минава бързо, затова трябва мощна зона с над 9,(700) която се получава между две К3-ки на разстояние 1 м. /силната зона на първите две + слабата външна от третото К3/. В зоната между трите К3-ки се получава силно проникващо в тръбата поле, въпреки че всичко работи на допир и реално зоната е със свойства подобни на скин ефекта при електричеството. Т.е. при рязък завой под прав ъгъл на повърхността на която е К3-то след завоя няма никой - никакъв заряд!!! А отдолу под повърхността през 2 мм стомана си има силно + поле, т.е. енергията си прониква без проблем през метала, а не може да завие под голям и остър ъгъл... Затова монтажът на К3-ките ще е на правия участък на тръбата под колата, като се залепват за нея с активната повърхност и хващат допълнително с по две свински опашки. Не вярвам 27 мм под дъното на колата да направят проблем с опиране до нещо - зиме до сняг или на легнали полицаи, има и по-издадени части като гърнета и прочее под купето. Както вече споменах, при пропан с медна тръба /допълнителен кондензатор/ мисля, че са достатъчни две отдолу, а за метан и пропан с пластмасови тръби ще са по три. Двете при възд. филтър са както досега на стената на кутията преди него.
Резултатите с новите К3-ки на моята кола са мн.добри - продължавам с тестовете. Идеята е кутиите постепенно да заместят оптимизаторите от проточен тип, защото са по-лесни за производство и монтаж.

Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги,
преди малко ми излязоха данните за изцяло немагнитните К3-ки - които после подобрих заради шума на мотора, който не ми харесваше. Оптимизаторните кутии бяха 4 бр - две залепени във кутията на възд. филтър и две на резервоара и бяха тествани през дълго пътуване от 1005 км, от които около 200 км градско в Ловеч, Плевен, Търново и Варна. Извънградското беше с климатик през 70% от времето, по магистралата 120-130 км/ч, по междуградските пътища 100-110, а товарът - четири души в колата с общо тегло към 300 кг + още стотина кг багаж. Нормален бензин 95 на Лукойл, пълно-пълно на една колонка с междинно зареждане в Търново. Резултатите - градското е около 9/100, а извънградското - 5,8-5,9/100. Стандартен разход на колата 12/100 градско, 7/100 извънградско.
Това ясно показва, че дори с немагнитни оптимизатори от типа стационарна кутия К3, без движение на горивото през някакво магнитно или друго поле, има значителни резултати. Основния извод е, че нашата теория, на база на която разработваме оргонните си устройства е вярна /не че съм се съмнявал някога де ;) / и всички приказки за клъстери в горивото, които се цепели от силни магнитни полета или електрически импулси, са както казват братята американци, булшит :) Тука няма нито импулси, нито преминаване на горивото през нещо. Просто статично оргонно поле, облъчващо горивото в резервоара и зареждащо въздуха посредством заредения от своя страна въздушен филтър. Точка.
Утре ще имам междинни резултати и от новия усилен модел магнитни К3-ки и ще ги пиша тук. Лепнати са пак 4 бр, на същите места като немагнитните. Очаквам по-добри резултати от тези при проточния оптимизатор К2 /само с него извънградското ми падна навремето до 5,4-5,5/100/. Очаквам около 5/100, само с новите четири кутии К3. Колата върви невероятно добре и тихо, има чудесна мощност. Преди малко измерих заряд в спряло положение 9, (190) на блока, 9, (170) на колектора. При работещ мотор след две минути отиде на 9, (220) на блока и 9, (200) на колектора. К3-тата имат номинална мощност на полето 9, (350-370), явно останалото отива зян и не може да се усвои от мотора. При изолирания с алуминиево и текстилно тиксо въздуховод нямаше отвън никакъв заряд - т.е. четирислоен сандвич с неметала отвън задържа енергията вътре идеално!

Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Еврика :lol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Евриката ще е като тръгне таралясника предимно на въздух :) С последното излечение не исках да кажа, че оргонната изолация е нещо ново - правили сме я от време оно и аз, и ти, и колко още колеги не е ясно. Идеята на написаното беше, че дори и силни напрежения и токове от този характер се екранират напълно /или почти/ само с два слоя двупластови екрани тип оргонен диод.
Поздрави
BUTTON_POST_REPLY