
Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
А ясно! Просто се базиках с книжните плъхове
Между другото ми се върти в главата идея за нещо, кат оргонен трансформатор, с който това високо напрежение да го намалим, но пък да вдигнем тока :D Зимата, в къщи на топло ще го човъркам.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
За голям ток се иска дебела жица или дебела ламарина т.е. по силна гравитация.Това означава обаче и по голям размер
.Тук съм направил една "двойна шестица",по 2 и една четвърт оборота, само че разтегната-от онези за които ти бях писал.Запоени са с външните си краища с гръб една към друга.Тази е направена от тройно усукана 1.5 кв.мм. жица като шнура от който е направена шестицата е дълъг 25.4 см.(10 инча).Ако не те мързи много може да си направиш нещо такова и да пъхнеш твоят генератор вътре за да видим какво ще стане.По принцип двойната шестица на мястото на спойката е минус а в двата края е плюс.Работи на допир.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Малко мждинни засечки на разход с 4 бр. кутии от новите магнитни К3 - две във филтъра и две на резервоара, режим на самонастройка на колата през ламбдата. Минати малко над 100 км със 6,8 л бензин, като 30-35 км са градско /с десетина студени старта и после по 2-3 км/ и 70 км извънградско Ловеч-Плевен-Ловеч + бръмчене на място 10-15 мин за тестове на заряда. Ако броим градското в този ужасен режим за 9/100 /при нормални за колата 11,5-12 л./, на извънградско нещата отиват на около 5,4-5,5/100, което е режима на работа на оптимизатор К2 + една кутия К3 от старите магнитни. Т.е. кутиите вършат работа, но има още неща за изясняване относно разликата между динамично придобит заряд от проточен оптимизатор и статично придобит чрез насищане, както е при новите К3. Също така кое е най-правилното място за разполагането им за зареждане на горивото - под колата на горивопровода през един метър, или на резервоара. Имам усещането че във високите обороти /над 3000/ съвсем малко не достига като заряд и мотора почва да работи леко по-твърдо, което в града и при скорост под 100 км/ч не се наблюдава, т.е. капацитета на кутиите е малко по-малък от този на оптимизатора/ и може да вържа още една кутия К3 на горивопровода под колата.
Междувременно сложихме вчера 4 бр. К3-та с колегата DOMIC на метановата му кола, очакваме резултати като покара и види как са му настройките на инжекциона. Двете ги монтирах на медната тръба отдолу на купето и правят доста силна зона почти по цялата тръба, а двете са отвън на кутията на възд. филтър защото вътре няма място. като източа снички от телефона ще пусна да видите монтажа, който е доста лесен и няма как да се сбърка нещо, защото няма посоки и кутиите са малки по размер. Отново се ползват свински опашки + по две уплътнителни силиконови маркучета, които с времето вероятно ще заменя с нещо по-красиво
Поздрави
Междувременно сложихме вчера 4 бр. К3-та с колегата DOMIC на метановата му кола, очакваме резултати като покара и види как са му настройките на инжекциона. Двете ги монтирах на медната тръба отдолу на купето и правят доста силна зона почти по цялата тръба, а двете са отвън на кутията на възд. филтър защото вътре няма място. като източа снички от телефона ще пусна да видите монтажа, който е доста лесен и няма как да се сбърка нещо, защото няма посоки и кутиите са малки по размер. Отново се ползват свински опашки + по две уплътнителни силиконови маркучета, които с времето вероятно ще заменя с нещо по-красиво

Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте!
С новите К3 определено е по - добре и оргона е повече, в сравнение със старото положение - К2 на медния метанопровод и 2бр. от старите К3 на въздушния филтър. Ще си поиграя с настройките на инжекциона и ъгъла на запалване. Първите ми впечатления за работата на ДВГ е, че във високите обороти разхода е по - малък, а при средните обороти - по голям и като цяло има повече мощност. С настройките ще опитам мощността да трансформирам в икономия на гориво.
С новите К3 определено е по - добре и оргона е повече, в сравнение със старото положение - К2 на медния метанопровод и 2бр. от старите К3 на въздушния филтър. Ще си поиграя с настройките на инжекциона и ъгъла на запалване. Първите ми впечатления за работата на ДВГ е, че във високите обороти разхода е по - малък, а при средните обороти - по голям и като цяло има повече мощност. С настройките ще опитам мощността да трансформирам в икономия на гориво.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Днес ми се обади колега, който кара десетина дни на газ с 4 бр от новите К3 - две на бутилката и две във кутията на възд. филтър. Беше много доволен от значителния прираст но мощност. Каза че там където е карал по сериозен баир на трета, сега го минава на пета и има още мощност. В момента регулира от тройника количеството газ, за да намери правилното съотношение на сместа.
При мен завършиха тестовете на бензин на новите магнитни К3 и те остават на въоръжение като алтернатива на проточните оптимизатори. Очаквам допълнителни тестове при метанови инжекциони + софтуерна донастройка + аванспроцесор и като излезе нова информация, ще я публикувам тук.
В момента вървят на газов /пропан-бутан/ инжекцион тестове на кутиите К3 в режим на самонастройка през ламбда сондата. Предстоят такива на дизелов комънрейл, както и на два дизела без ламбда. Работата продължава
Поздрави!
При мен завършиха тестовете на бензин на новите магнитни К3 и те остават на въоръжение като алтернатива на проточните оптимизатори. Очаквам допълнителни тестове при метанови инжекциони + софтуерна донастройка + аванспроцесор и като излезе нова информация, ще я публикувам тук.
В момента вървят на газов /пропан-бутан/ инжекцион тестове на кутиите К3 в режим на самонастройка през ламбда сондата. Предстоят такива на дизелов комънрейл, както и на два дизела без ламбда. Работата продължава

Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте,
Та аз съм горепосоченият колега.
Сaduceus-е, брат... не знам дали ще ми повярваш, но... след слагането на двата К3 в кутията на филтъра, като че ли, накладките на предните спирачки започнаха да хващат повече, плюс това педалът на спирачките омекна. На ниска скорост, до около 30 км/h спирачките на няколко пъти ми блокираха предните колелета. Не знам дали не се лъжа, щото преди месец сменях предните накладки, но новите би трябвало да са улегнали в дисковете доста отдавна, щото вече имам над 1000 изминати километра.
По повод последния ти коментар, само да добавя: Рено 19, двигател F3NL740, изпарителят е турски, чисто нов; след монтажа на газовата поставих ТАП /на Румен Роев/ с корекция 15 на високите и 15 на ниските /както ти ме посъветва по тлф/. Двата К3 сложих на бутилката и в момента, двигателят дърпа с 90 до 100 % от бензиновата мощност /не мога точно да преценя, защото преди няколко дни поставих оптимизатора и ТАП-а и не съм излизал много надалеко/, абе като самолет е. С поставянето и на ТАП-па двигателят затихна леко и не е толкова шумен. Преди добавките баирите не можех да ги качвам без 3-та и 4-та предавка, а сега спокойно не изключвам 5-та, колата си подържа обороти без проблеми даже и с товар в нея. Ще видим как ще е в събота като преместя кутийките от бутилката на горивопровода. Ще търся място по тръбите, където да обхвана и бензиновите тръби. Тази сутрин намалих врътката на тройника на изпарителя и пак си има мощност.
За разхода ще мине малко време. Още не мога да го коментирам.
Въпроси. К3 как ще влияе на стоманените бензинопроводи? Тези кутийки последната версия на К3 ли са, тези с магнитите?
Та аз съм горепосоченият колега.
Сaduceus-е, брат... не знам дали ще ми повярваш, но... след слагането на двата К3 в кутията на филтъра, като че ли, накладките на предните спирачки започнаха да хващат повече, плюс това педалът на спирачките омекна. На ниска скорост, до около 30 км/h спирачките на няколко пъти ми блокираха предните колелета. Не знам дали не се лъжа, щото преди месец сменях предните накладки, но новите би трябвало да са улегнали в дисковете доста отдавна, щото вече имам над 1000 изминати километра.
По повод последния ти коментар, само да добавя: Рено 19, двигател F3NL740, изпарителят е турски, чисто нов; след монтажа на газовата поставих ТАП /на Румен Роев/ с корекция 15 на високите и 15 на ниските /както ти ме посъветва по тлф/. Двата К3 сложих на бутилката и в момента, двигателят дърпа с 90 до 100 % от бензиновата мощност /не мога точно да преценя, защото преди няколко дни поставих оптимизатора и ТАП-а и не съм излизал много надалеко/, абе като самолет е. С поставянето и на ТАП-па двигателят затихна леко и не е толкова шумен. Преди добавките баирите не можех да ги качвам без 3-та и 4-та предавка, а сега спокойно не изключвам 5-та, колата си подържа обороти без проблеми даже и с товар в нея. Ще видим как ще е в събота като преместя кутийките от бутилката на горивопровода. Ще търся място по тръбите, където да обхвана и бензиновите тръби. Тази сутрин намалих врътката на тройника на изпарителя и пак си има мощност.
За разхода ще мине малко време. Още не мога да го коментирам.
Въпроси. К3 как ще влияе на стоманените бензинопроводи? Тези кутийки последната версия на К3 ли са, тези с магнитите?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Имам и още един немаловажен въпрос.
Румен Р. ме посъветва да изключа отоплението на входящия колектор. Защо е нужно това да се прави след поставянето на ТАП и К3 и какъв ще е ефекта?
Румен Р. ме посъветва да изключа отоплението на входящия колектор. Защо е нужно това да се прави след поставянето на ТАП и К3 и какъв ще е ефекта?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Това е нужно зимата най вече за по-бързо достигане на работна температура,но пък така въздуха става по беден на кислород. Аз вина ги го махам на колите на приателите, а моята фабрично няма подтопляне. Махай смело ще се подобри динамиката. Също така провери и махни отдушниците за картерните газосе към колектора. Горещо препоръчвам да почистиш всичко вътре в колектора и да полираш дросела.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
smsi-h
Твоите К3-ки са последната, най-силна версия. Подобни от форума има само DOMIC на метановото си Рено Меган. Предишните магнитни /немагнитни не съм давал на никого/ са малко по-слаби, но също работят ОК. Технологията е просто е малко по-различна и има значение предимно за производството, не чак толкова за ефекта от тях.
Относно отоплението не мога да кажа нищо, просто не знам. Румен си разбира от работата, щом ти е казал така може би има право.
Поздрави!
Твоите К3-ки са последната, най-силна версия. Подобни от форума има само DOMIC на метановото си Рено Меган. Предишните магнитни /немагнитни не съм давал на никого/ са малко по-слаби, но също работят ОК. Технологията е просто е малко по-различна и има значение предимно за производството, не чак толкова за ефекта от тях.
Относно отоплението не мога да кажа нищо, просто не знам. Румен си разбира от работата, щом ти е казал така може би има право.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
smsi-h, студеният въздух е по-плътен и съдържа повече кислород и влага. Някои ДВГ имат система за изстудяване на въздуха.
Интересува ме на каква степен са регулирани джъмперите на ТАП-а?
Интересува ме на каква степен са регулирани джъмперите на ТАП-а?