Страница 2 от 13

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Пон Мар 03, 2014 10:33 pm
от icrow
Спокойно! Най простия и ефикасен вариант ще изкочи рано или късно. :)

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Пон Мар 03, 2014 10:40 pm
от caduceus
Имам от три дни една филтърна решетка от пет пласта алуминиева мрежа, във вид на цилиндър. Идеята е да се завре вътре във въздуховода и външно да се пусне оргонната пара от мощния генератор /пластмасовата кутия дето я показах скоро тук/ директно през пластмасата на въздуховода, за да захрани решетката. Направих опити на сухо и работи, зарежда отлично въздух като играе роля на един вид смесител на въздуха и оргонната пара. За съжаление съм на бензин, така че няма как да отчета колко може да се намали горивото като е при газ, но ще мисля по въпроса.
Ще цъкна и покажа утре филтърчето, че сега е късно вече
Поздрави

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Пон Мар 03, 2014 10:48 pm
от icrow
Кадуцеус, ако си с МАП даже може и да се вдигне разхода! Щото като се намали отвора на тръбата може да се дигне налягането в колектора и от там МАПа да каже на компа "леле зор, пусни още манджа" :lol: Така че при колите с МАП ще е по добре да е разположено в филтърната кутия. За тези с МАФ пък ще е обратното, за щото там пък като се намали количеството въздух МАФа ще го отчете и ще каже на компа "чакай нещо стана с въздуха я пусни по малко"
Ей ама съм готов да разказвам приказки в детската градина :lol:

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Пон Мар 03, 2014 11:32 pm
от sheki
Мда има смазваща съставка, трябва да е спрей за гарнитури http://www.autoworldbg.com/bg/%D0%9F%D1 ... B8/12-ITW/ или http://www.msn.itt.bg/bg/himicheski-pro ... -1424.html нещо от сорта, ама малко им е оскъдна информацията.

http://www.youtube.com/watch?v=lxWbomxy1Dc

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Пон Мар 03, 2014 11:51 pm
от skeleta
тоя Оргон какво ли не прави. Иначе ако го нямаше при поставяне на преграда в тръбата след филтъра налягането(подналягането или вакуума) в колектора всъщност ще падне още повече. От което ще падне КПД на двигателя заради по високото съпротивление при засмукване и по малкото азот в цилиндъра който според разните майстори се разширява най много. МАП и МАФ не знам какво са. Аз съм си запушил входа за въздуха като съм му оставил около 1/5 от сечението като си мислех, по малко въздух, по малко гориво(само за бензин и газ говоря). Да ама не. Разхода не мръдна, даже малко се повиши въпреки орязването на газта.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Вто Мар 04, 2014 1:54 am
от sheki
icrow написаCOLONКадуцеус, ако си с МАП даже може и да се вдигне разхода! Щото като се намали отвора на тръбата може да се дигне налягането в колектора и от там МАПа да каже на компа "леле зор, пусни още манджа" :lol: Така че при колите с МАП ще е по добре да е разположено в филтърната кутия. За тези с МАФ пък ще е обратното, за щото там пък като се намали количеството въздух МАФа ще го отчете и ще каже на компа "чакай нещо стана с въздуха я пусни по малко"
Ей ама съм готов да разказвам приказки в детската градина :lol:
Той може да го завре преди мафа, а мап-а обикновено мисля, че мери нялягане или по скоро вакум в смукателния колектор не във въздуховода, ако се намали сечението ще се получи вакум заради засмукването на цилиндрите, колата може да го отчете точно обратното че е подадена рязко газ и има нужда от гориво. Но в по - новите коли е МАФ там работата е по прецизна , да обясня за колегата това е сензор който измерва количеството въздух минаващо през въздуховода, та когато се намали сечението на въздуховода компа ще види че въздуха е по - малко и ще коригира горивото надолу.
Ето ви тук един интересен документ отностно МАФ сензорите http://www.auto-consulting.it/DWN/Mass_ ... sensor.pdf , прегледах го на бързо но ми направи впечатление че има схема за корекция на сигнала на маф сензора, разбрах също и друго относно темата за ЕГР клапаните, защо на някои коли е възможно затапването да не е добро решение и светва чека, явно трябва да се съобразим че при отваряне на клапана потока през Маф-а намаля и колата променя смесообразуването но това не значи, че постъпва по - малко въздух и горивото не трябва да се намаля. Та пак там имаше схема с обратна връзка от управлението на ЕГР клапана. Това за бензин говорим, но ако е гозов инжекциона и се снема сигнал от бензиновите инжектори ще окаже влияние на газта.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Вто Мар 04, 2014 10:24 am
от icrow
За мафа е така, обаче мапа мери налягане и ако се намли диаметъра без значение от пред или отзад се намалява пак ще отчете повишено налягане. Това може да се коригира с потенциометър и едно резисторче. Скелет, най добре се порови из нета поне за твоя двг как работи и какво има под капака.Инче ще ти е трудно да постигнеш успех.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Вто Мар 04, 2014 4:00 pm
от icrow
Малко да се коригирам. Не е налягане в колектора, а подналягане. Освен ако не е търбо, но там датчиците се слагат преди турбото, освен този, който следи налягането на турбото. Но него в малко коли до колкото знам се взима редвид от компа.

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Сря Мар 05, 2014 10:06 am
от icrow
Сега, като се замисля и обикновения изпарител има вакуумен реглаж.Така че и на тях би се отразило промяна в подналягането. :lol:

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Публикувано наCOLON Сря Мар 05, 2014 10:26 am
от caduceus
Абе работата отива на газ или Мегаскуирт, щото така както съм на бензин вероятно нищо няма да направя с тия Мап-ове, Маф-ове и ламбда сондови схеми за намаляване на горивото. Едва ли може да се излъже компа и горивната карта времената на дюзите да паднат радикално. Смятам, че при възможност за регулируемо намаляване на горивото и контрол на предварението със специален ТАП /имащ възможност за плавна промяна на предварението до 45-50 градуса/, мога с това което имам вече готово като изделия и правилна визия за процеса, да стигна до 2-3 литра газ на 100 км или дори надолу. Т.е. средната автотермия, която са правили проф. Андреев и екипа му за масово ползване. За горещия режим с под един литър засега не говорим, но стъпка по стъпка - и това ще стане /надявам се/. Не че е жизнено необходимо :)
Айде сега да ви покажа новата играчка :D Последния мощен генератор на ОП + 5 пластовия алуминиев мрежов филтър + малък вентилатор от комп, захранван с 6,5 волта през адаптер /такъв имах подръка/. Идеята е да се тества как се разпространява оргонната пара при изсмукване на въздуха както в двигателя и как пада заряда с разстоянието при свободно изтичане. Т.е. държи ли се ОП както нормалния въздух или не.
Отчетох, че най-силната активна зона е до 30-40 см след изхода от вентилатора, а цялата активна е до метър и нещо след него. В краищата на стаята не се забелязва допълнително насищане с енергия /има и силен воден хармонизатор ва пода/. Т.е. ако е в двигателя, може дори да не се екранира и ще си върви по тръбите, макар и с малки загуби. При достатъчно мощен източник на ОП това не е важно и по-ценно е удобството на клиента /няма да завива тръбите с изолация, да се вижда че нещо е правено, пък и да става малко грозна гледка :) /.
Вчера пуснах нещото да работи докато гледам телевизия /на около 30 см от лицето ми едва се усещаше полъх/ и още не е съвсем ясно какви са последствията, но май ми изчезна новата, започваща сериозна грипо-настинка /следствие на доста седене навън по студа и мокротията предния ден + контакти с кихащи колеги/. Ще видим други последствия ще има ли.
Малко снимки при работещ и спрян вентилатор /не се ли вижда ясно, значи се върти, а при по-далечните винаги работи/.
Поздрави!