Страница 2 от 2

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Чет Сеп 10, 2015 4:40 pm
от icrow
ОВ е големинaтa ОA е силaтa нa полето. Още тукa рaботихме с тези стойности. :) ХЕСa не го ползвaт зa оргонзирaнето нa повърхности a зa моторa. Ортонизaторите дето ползвaме aз и Филип зa целтa сa 9./7000 и нещо ОВ нa 9./ 100000 и нещо до към 200к ОA. :)

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Чет Сеп 10, 2015 7:33 pm
от smsi-h
icrow написаCOLONОВ е големинaтa ОA е силaтa нa полето. Още тукa рaботихме с тези стойности. :) ХЕСa не го ползвaт зa оргонзирaнето нa повърхности a зa моторa. Ортонизaторите дето ползвaме aз и Филип зa целтa сa 9./7000 и нещо ОВ нa 9./ 100000 и нещо до към 200к ОA. :)

Тъй,тъй...

И когато нещата надхвърлят 1000К, тогава вече те призная за новия Тесла! :smileylol: :cheers: :beer:
Нали Тесла е работил с порядъци от милиони в областта на напрежението.

Само се пази от пътя, по който си тръгнал, щото скоро с тия високи напрежения на оргона скоро ще създадеш чист дезинтегратор на материята. :help:

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Чет Сеп 10, 2015 7:42 pm
от icrow
Всъщност отдавна съм постигнал няколко десетки милиона, ама това е друга тема. :lol:

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Пет Сеп 11, 2015 8:52 am
от caduceus
Аз не съм разбрал явно, сега като се върнах и ти прочетох първия пост, виждам че е 7000 до 15000, а не 700 хил. :)
И като не е ХЕС, така е нормално - ти правиш силни неща и сметката излиза :cheers:
Напоследък се насъбра много работа и взех да изтрещявам май :lol:
Почвам малко тестове относно намиране на правилните сила на полето и напрежение, за да оптимизирам кутийките. В следващите 10-15 дни вероятно ще мина едни 2-3 хил. км и практиката ще покаже кое как работи.
Поздрави!

ПП
И аз имам нещо даващо поле от доста милиони деветки, но е механичен генератор, с ел.двигател. Ще го правя без движещи части /само на ел. захранване/ някой ден, но засега отлежава и си чака реда :)

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Съб Сеп 12, 2015 6:37 pm
от caduceus
Здравейте,
вчера и днес поработих активно и направих нов тип енергизатор, с мощност малко над 12 хил деветки. Опитах се да е максимално лек и малък по размери, накрая с малко зор се събра в кутийка с вместимост 20 мл./диаметър 45 мм, височина 20 мм./ Според тестовете на колегите Айкроу и Филип това трябва да стигне като мощност /техните неща казват, че са от 7 хил до 15 хил. ОВ/. Нямам снимка за да сравня техния с моя продукт, поради криенето на картинки във форума на Филип - което изобщо не ми пречи аз да си работя успешно, а тук всичко да се вижда от всеки желаещ нерегистриран потребител :hola:

Генерираното от новия ми енергизатор поле е пак повърхностно, за да няма излишни загуби във височина и обхваща кръгова зона с радиус от 3,5 м. Т.е. покрива и най-голямата лимузина по горната линия на корпуса - предно стъкло, таван, задно стъкло. Това е за моделите с багажник и гладка горна линия /предно стъкло, таван, задно стъкло/. За капака на двигателя ще трябва отделен енергизатор, както и за багажника. Т.е. общо три бр.
При хечбек като моята кола един на предното, един на задното стъкло /има пролука и полето спира преди задното/ + един на капака на двигателя трябва да са достатъчни. Т.е. пак три бр. Сега, който иска да му е много пауъра, може да си сложи колкото си ще такива енергизатори, но не вярвам да има много по-сериозен ефект. Все пак подлежи на тест, като може да лепна по две на предното и две на задното стъкло за да се види има ли разлика като зарядът ще е двоен и с над 24 000 деветки мощност.
Мисля в комплекта да са четири, за да може който иска да си сложи отвътре и на предната или задната броня. Ще тествам доколко има значение. Отстрани няма как да се монтира отвътре, не виждам смисъл да се разглобява по вратите защото основната площ със съпротивление от налягане е отгоре.
Казвам съпротивление от налягане, защото имам усещането, че дори и ефектът да не е аеродинамичен, а с етерна природа /което е 80-90% сигурно след последните ми тестове/, това са най-важните места за обработка - капак на мотора, предно и задно стъкло, багажник. Там е съсредоточено и аеродинамичното неравновесие, което колата внася при движението си в околната среда. Така че нещата съвпадат.
Утре ще сложа снимки, за да видите общия вид на новото изделие, както и монтажа на колата ми.
Като навъртя предстоящите до края на месеца 2-3 хил. км, ще е съвсем ясно какво става и кое ще е крайното решение като мощност и правилни места за монтаж.
Поздрави!

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Съб Сеп 12, 2015 9:20 pm
от icrow
Утре ще ти пратя на лични снимки на моята кола да сравниш. :) Разбира се не е ясно колко какво и къде е най добре. Имаи предвид, че Филип се оплака след увеличаване на инерциалността от проблеми със спирането!

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Нед Сеп 13, 2015 10:51 am
от caduceus
ОК, дай да сравним - днес ще пусна снимки пак от моята кола с новия модел енергизатор. Малко има да се довърши още, два-три часа :cheers:

ПП
Нещо се замотах и ще е утре, че стана късно :)

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Пон Сеп 14, 2015 11:06 am
от caduceus
Новото ми изделие, с вече доста по-добър външен вид :) Естествено предстоят още доста тестове. Досега доказах за себе си и на практика /директно на пътя/, че с енергизатор около 9 хил деветки /и то само на задното стъкло отвътре/, нещата стават добре и има забележим ефект - тези на снимките са с мощност 12 хиляди, пък да видим ще се подобри ли още ;)
Отивам да монтирам на колата новите енергизаторчета. Един на предното, един на задното стъкло, другите ще ги оставя засега, за да има база за сравнение. После ще ги залепя на капака отпред и вероятно на задната броня.
Ще покарам стотина км. днес с двете на стъклата и довечера ще ви пусна снимки от монтажа, за да видите.
Поздрави!

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Вто Сеп 15, 2015 9:15 am
от caduceus
Малко снимки от вчера вечерта на новите енергизатори, залепени отвътре на предното и задно стъкло на колата ми. Определено се усеща повече инерция, както и допълнително утихване /за което мислех, че повече няма накъде :) / Предстои да залепя днес отдолу /отвътре/ на капака на мотора две от междинния модел, който е с по 6 хил деветки мощност, че да стане общо 12 хил. по повърхността отгоре - т.е. като на един бр от последните дето са на стъклата /те по-трудно се правят, а тия все пак трябва да се ползват/.
Тестовете продължават :)

Re: Аеро и хидросъпротивление - тестове с енергизатори

Публикувано наCOLON Чет Сеп 17, 2015 7:05 pm
от caduceus
Така... Нещата работят, но ефектът не е много голям и вероятно трябва да се промени нещо :) Ще видя как ще се държи колата с енергизатори и на предния капак, както и ще усиля полето до 24 хил. деветки като сложа по два на стъклата. Това ще го тествам за около 900 км тия дни /при едно по-дълго пътуване/ и ще си покаже.
Надявам се да се преборя за едни 8-10 процента в плюс. Работата тогава ще отиде около 50% ефект при обикновени уредби, със последните К3 + бобина за въздуха + повърхностни енергизатори /и + донастройка с ТАП или делко на предварението/. Борбата е епична :lol:
Поздрави!