Страница 2 от 17

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 4:53 pm
от ivchak
Здравей колега Идурчев, бутилката облепена ли е с алуминиево и найлоново фолио като отражател за да не изтича енергията ?

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 5:32 pm
от caduceus
Отговарям вместо колегата, тъй като сега идвам от среща с него - той е от Ловеч и се познаваме лично. Кутията я лепнах аз в долната страна на газовата бутилка и сега измерих заряд 9,5 на стената на бутилката и 9,7 на медната тръба след нея. На студен двигател, престоял няколко часа зарядът се е вдигнал от 9,6-7 на 9,98/10. Колегата има и оптимизатор К2 на тръбата след бутилката, но зарядите днес са измерени преди нея и не са резултат от него, а от кутията К3. Много съм доволен - а май и колегата също :D Като направя пак, ще му дам още една да видим дали Ладата вече ще литне :D
Междувременно направих тест с 1 кутия К3 на пластмасовия ми резервоар и установих че за голям мотор като моя 2,0, 134 к.с. една не е достатъчна. При градско движение моторът е мазен и тих, но при 120 км енергията се излъчва от двигателя доста силно и наличното зареждане от 1 бр кутия К3 явно не е достатъчно. Т.е. по старата ми аналогия с водата в надупченото буре имаме повишено изтичане от наливането и нивото на водата в бурето /ДВГ/ намалява. Колата променя шума и работи по-твърдо. Като престои и тръгна, се оправя за известно време, докато пак се разреди. Затова явно една кутия ще е при малки мотори, две за средни, или дори три - за големи.
Вероятно тази концепция ще излекува последните проблеми за оптимизаторите ми - метанови уредби със стоманени тръби, горивопроводи със стоманена оплетка, пластмасови газови тръби, липса на място за монтаж на проточен оптимизатор К1, К1-А или дори малкия К2. Освен това няма нужда да се търси кой е горивопровода към мотора и кой обратния /при бензин и дизел/, както и се избягват проблемите с циркулацията на бензина в малък кръг при мотора, а не през резервоара. Абе - направо радикално, но изглежда добро решение :D
Остава тестовете да потвърдят при какви условия ще се достигне до нивата на ефективност на стандартните оптимизатори и колко кутии трябват, а и къде - само на резервоара или ще е добре и на мотора да се слага високотемпературен вариант на К3. Работата продължава.
Поздрави!

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 8:25 pm
от icrow
А дали ще може снимка на К3, освен ако не е промишлена тайна :lol:

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Сря Май 15, 2013 7:49 am
от caduceus
Разбира се че не е тайна - то на външен вид си е обикновена кантирана пластмасова кутия с етикетче :) , всичко вътре е капсулирано и залято със смола + пълнител. Мислех да слагам снимки, но се заплеснах се в работа. Блгодаря, че ми напомни, днес ще гледам да пусна - и не само на К3, а една серия от всички налични модели оптимизатори от серия К.
Поздрави

ПП
На колегата с Ладата няма нищо друго по бутилката - фолиа, опаковки и т.н. Изтича си малко оргонец навън в околната среда, но източникът е силен и няма проблеми. Там той си имаше едни 15% от К2-то, а предварението му беше регулирано от делкото. Направи си сам и ТАП специално за Лада преди седмица, там вече той ще каже какво и как. Тези 10% от кутията са допълнителни :)

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Сря Май 15, 2013 6:08 pm
от търсачът
Здравей , кадуцеус . Получих оптимизатора К3 , и го лепнах на резервоара на чезето :) Само 2,80 лв , ми струваше , сега ще покарам чезето и ще видя за резултати . Приятен ден ;)

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 4:48 pm
от caduceus
Здрасти,
да, имат сега промоция и нарочно не ти го пратих на адрес, а в офиса на куриера до поискване. Не знам къде точно си го заврял, но по възможност го сложи по-отдолу на резервоара, че да има контакт през желязото с горивото. Може да му лепнеш и едно текстилно тиксо да не падне някъде :) И да кажеш какво става на баира, че имам няколко познати мотористи и ще им е интересно.
Успех!

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 5:47 pm
от търсачът
Здравей отново Кадуцеус , лепнах го с каноконлит , отдолу близо до кранчето за бензина , така че има нон стоп , контакт през резервоара с горивото . И само от чисто любопитство да те питам , в кутийката само магнити ли има ? ;)

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 9:47 pm
от caduceus
Естествено, че не :) Има оргонна схема с електрически елементи /разбира се, без захранване/, смола с определен пълнител, стоманени пластини, 4 неодимови магнита, пластмасови напречници и още нещо ;) Прави се за няколко часа и не е много лесно, минава се през няколко етапа и тестове. Ума не ми го побира - как може да си помислиш, че има само магнити - я си накачи мотора с такива да видим дали ще се получи нещо... Само ще стане по-тежък и ще ти лепи всички пирони по пътя :lol: Все едно да вземеш една шепа електронни компоненти и като ги изсипеш накуп, да станат сами на радио и то да засвири.
Хора, това е оргонна технология - не е дъра-бъра и прах в очите. Вземете ги отворете тия кутийки, разбийте смолата, вижте какво има вътре и направете тогава същите - гаранция ви давам, че няма да стане. Така беше и с оптимизаторите навремето - парчадисваха ги, после като ги сглобят и опа - не работят :D Та си купят пак друг и вече си го пазят.
Малко се впрегнах, ама дано ме извините

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Пет Май 17, 2013 11:43 am
от търсачът
Кадуцеус , просто питам от любопитство , не че съм решил да ти взимам занаята :D кутийката е много симпатична и дори да не даде желаният резултат , няма да я махна :) Просто страшно съм любопитен , какво е това оргон , как и откъде идва , как се акумулира , казваш че имало в кутийката електронни елементи които работели без ток , това не ми го побира акъла :shock: Просто съм много любопитен , ако желаеш можеш схематично отгоре отгоре без подробности да обясниш поне принципа на действие , и устройство .
Приятен ден . :)

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Публикувано наCOLON Пет Май 17, 2013 12:22 pm
от caduceus
Едва ли ще ти свърши работа кратко обяснение, но ОК. По разбираеми причини не мога да дам подробности, но общи неща - да. Кутията постоянно се подобрява - преди малко завърших вариант с 30% по голям обхват и доста силен от предишния, който имаш. Е, малко повече работа, но какво от това :)
За оргона /жизнената енергия/ ще гледаш от Гугъл, има купчини информация. Това сме го дъвкали много по другите форуми, има тема Радиестезия - чети.
Как работи и какво е вътре в К3 - част от конструкцията е двустъпална схема за натрупване на оргон от околното пространство, насочване и предаване на повърхността във вид на оргонен ток. Не е излъчвател, за разлика от бобините и възлите на Мировинг - т.е. трябва пряк контакт за да се предаде въздействието, подобно на другите горивни оптимизатори. Електрониката може да изпълнява двойна роля - още Василатос го пише в "Изгубените открития", ако не си я чел - препоръчвам ти я, намери я в Нета..
Дръж и кутията на мотора и като покараш 20-30 км, кажи какво става с мощността :)
Поздрави