Страница 13 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 15, 2013 8:22 pm
от smsi-h
Айкроу,
Недей така бе, човек, още ми се живее! :lol:
Аз по принцип не изключвам от скорост на дълъг път, щото овъргалях един Москвич през 1992, заради изключени предавки и спускане по нанадолнище по инерция! Бедна ти е фантазията, какво се случи!

Разсъждението ти за вибрациите не е във връзка с действителността, щото тез вибрации, същите, ги има и на бензин, ама там си бръмчи, както трябва, по същия начин, както и при затворен дроселен клапан на газ.

Звукът от моторната спирачка си е същия на газ, както и при бензин. Предполагам, че множеството разбира намека ми; звукът от двигателя при скорости над 85 км с оптимизатор и ТАП е много по-тих, отколкото при моторната спирачка. Разликата е съществена. Пак повтарям, имам чувството, че в двигателя не гори гориво, а въздух!
Че дроселът е затворен, затворен е, че става вакуум при затворен дросел, става; ама защо, аджеба, при затворен дроселен клапан, звукът е по-силен, отколкото при отворен и подаден газ в цилиндрите, и при наличието на скорости около 2500, и над тях обороти, нали в цилиндрите не влиза гориво? Нещо не вдявам, нека се изкажат автомотьорите.

Момчета не се бъзикам!!!!!!!!!!!
Колата влиза в режим, който трябва да се обясни. Съществено е за работата под въздествие на оргонизатори! Това може да реши много неща! Ако този режим се пренесе по всички възможни обороти, смятайте, какво става!Разсъждавайте! Хвърлям ви проблем, решете го! Хайде малко брейн сторм! Кадуцеус, дали вече нямаме наличие на автотермия при обороти над 2200-2300? Андреев беше писал, за такива режими по състезания, когато двигателят се отпушва и работи фантастично. Надявам се твоите оптимизатори за са постигнали този ефект устойчиво при достигането на обороти над 2200-2300. Жалко, че няма емотикон, както по другите форуми, дето се плези! :P

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 15, 2013 8:54 pm
от caduceus
Всичко над 15% икономия + указаните признаци за мен е вид частична автотермия. Наименованието на този процес според мен не е точно, защото не става въпрос за горене, а за разлагане на атомно равнище. Т.е. както сам проф. Андреев казва, това е вид ядрена реакция, без радиация и опасности. Това се доказва при тестовете с ИКС /индикатор качества смеси - рус./, където в прозорчето не се наблюдава пламък в цилиндъра, а реакцията и разширението на газовите крайни продукти протичат на тъмно.
Утре ще понапиша малко за другите начини за получаване на т.нар. автотермия /освен на Андреев/, както и за някои нови подходи към това. От днес имам и ново немагнитно устройство за получаване на оргонна пара/од пушек/, основно "гориво" при автотермичната работа на ДВГ. С такова "захранване" работи и клетката на Джо, кацата на Месмер във вариант за захранване на ДВГ, както и яйцето на дядо Фриц за дизели, с мембрани подобни на тези от репулзина на Виктор ;) . Тестовете продължават :D
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 15, 2013 9:05 pm
от icrow
Май не четеш внимателно :D Казах да включиш на 5та скорост, до като спускаш наклон примерно с 90- 100 и тогава да изключиш мотора! За останалите ми разсъждения (за които не пледирам за вярност) се опитай да ги видиш сам. :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Окт 28, 2013 8:33 pm
от stefan4o
Вече мога да споделя и резултатите. Направих две засичания с по 15 литра газ. Резултатът е много интересен. Сложил съм удивителен знак на по-интересните "попадения". Държа да подчертая, че на второто засичане карах сравнително спокойно, само 3 или 4 пъти съм давал зор на колата (разбирай изцеждане докрай на 1-2-3 предавка, колкото може да върви). Като цяло карах в оборотния диапазон 1500 до 3000 оборота през повечето време.
Това, което промених в известна степен е само на тапчето на Румен - на ниските върнах малко надолу предварението и карам сега с коефициент 7, на високите карам с коефициент 13, като смятам да го вдигна още, но искам още веднъж да направя засичане.
Ще напиша и кратка легенда кое какво значи в таблицата:
1. Заредени литри - това е ясно
2. Дата
3. Изминато - разстоянието в км
4. Средна скорост - това е средната скорост за пробега. Измерва се от борд.компютъра на колата ми, т.нар.МФА
5. Време - това е времето, когато автомобилът е бил запален - т.е. реалното време, за което е бил ползван
6. Засечен разход - разход засечен със зареждане на количество на празна бутилка и каране докато започне да присецва.
7. МФА разход - това е среден разход за целия пробег сметнат от борд. компютъра, малко се различава от реалния, но може и да се коригира това с крановете на газта.
8. Разлика - в литри между реалния и измерения от МФА
9. Разлика в проценти - спрямо реалния и измерения от МФА
10. Разход на час - това е усреднено как гори колата на час.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Окт 28, 2013 8:49 pm
от icrow
Поздравления за таблицата! Това е най-доброто засичане, което е било публикувано! :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Окт 28, 2013 9:19 pm
от stefan4o
Благодаря, аз винаги така си засичам колата и я следя. Автомобил, който има тази екстра борд.компютър би следвало по същия начин да се засича от собственика. Понеже има някои дето им гори 7, ама хъка-мъка си признават, че по борд средна скорост им е 54км/ч на извънградско (аз с нормално каране правя спокойно 70 км/ч на извънградско средна скорост, като поддържам 100-120 км/ч скорост). Затова е редно да се споменават и тия подробности, а не само разхода на 100км.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 29, 2013 7:26 pm
от caduceus
Виж сега, таблицата е хубава - но кажи с две прости думи има ли ефект от оптимизатора К3 и какъв е горе-долу според теб - и има ли разлика във вървенето на колата сега и преди. На мен ми е ясно, но има хора дето не се ориентират в таблици :)
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 29, 2013 7:34 pm
от stefan4o
Мисля, че всеки тук е наясно, че ефектът идва не само като се монтира самият оптимизатор, а и след това се нанесат корекции. В моя случай единствено пипах по предварението, нямам спомен, но май съвсем малко намалих и от тройника газта - може би с четвърт оборот. Хубавото е, че с оптимизатора предварението ми на високите е близко до максималната стойност, колата работи добре на високите обороти по моите разбирания. Предстои скоро да монтирам детонационен датчик на блока на колата (ех, тия фолксвагени, дори карбураторните коли като моята имат заготовка на блока за монтаж на датчика) и да видя как е положението с детонациите. Отделно на това възложих на мой познат да ми изработи схема, за да гледам има ли детонации и от купето на автомобила със светодиоди.
В заключение с две думи си мисля, че ефект от К3 има, погледнато дори и статистически, но ефектът е наистина по-изразен, когато се коригира центровката на запалването и газовата след монтажа на оптимизатора. Аз неслучайно постнах и резултатите в табличен вид, за да може четящите да си направят изводите. Нямам търпение да пробвам автомобила и на извънградско каране, тъй като още не съм осъществил такова, откак съм го монтирал К3. Интересно би ми било да видя и стойностите на борда за разход и средна скорост след пътуване на извънградско. Лошото е, че предишните ми засичания доста преди да го сложа ги загубих някъде и няма да успея да съпоставя пряко нещата.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 29, 2013 7:58 pm
от caduceus
Благодаря. Да кажа и аз сега няколко неща:
1. Ако нямаш едни 30% икономия на при вървене като на бензин, има още какво да се желае.
2. Най-добър ефект от оптимизаторите се постига на извънградско движение, при което се вижда и още нещо интересно - доста повишената инерция. С три думи, колата спира по-трудно :) Това е сериозно - обясненията на този ефект са няколко и не е ясно кое е правилното. Това позволява да се кара продължително с минимално натиснат педал на газта - което в градски условия няма как да стане.
3. Разбира се, че настройката е важна. Както на предварението, така и на количеството гориво. Почти сигурно е, /все пак не съм виждал автомобила на живо/, че ако намалиш още газта от тройника и направиш на високите 15 градуса, колата ще се подобри значително. Излишното гориво пречи на пълния ефект, защото "попива" енергията и тя не захранва оптимално двигателя. Намалявай смело газта до възможния минимум! Колата ще тръгне по-добре.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 29, 2013 8:33 pm
от stefan4o
Ще направя още едно засичане с тия настройки и после ще започна да пипам пак. Предния път като намалих горивото не ми хареса резултатът, но не помня с кое предварение бях тогава. Ще пиша и за резултатите. :idea: