
Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
А няма ли възможност да се облепи всичко около двигателя с алуминиево фолио , капака и калниците , или не виждате смисъл в спиране на излъчването.. 

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Пишa не с цел дa се хвaля, a зa дa се ентусиaзирaт хорaтa, които се колебaят дaли дa се зaнимaвaт с оргонизирaне нa aвтомобилите си. С новия ми оргонизaтор плюс системa зa овлaжнявaне нa вуздухa дaде рaзход 4.5/100, кaто мaршрутa беше достa плaнински Бургaс-Вaрнa-Бургaс двaмa човекa в колaтa и бaгaж. Във Вaрнa достa се въртях, къде зaрaди GPS, къде зaрaди смотaните тaбели, че дaже бях и в зaдръствaне нa излизaне преди и по Aспaруховия мост, тaкa че съм много доволен 

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Поздравления за резултата - само кажи колко беше преди разхода за да сравним. Топла или студена пара вкарваш - и преди филтъра или след?
Тъкмо мислех да сложа овлажнителя с ултразвуковата генерация в колата + две-три кутии К3 на водата, но трябва малко натаманяване на захранването че сега е на 220 волта АС. Иначе консумацията му е е 30 вата на максимален режим и дими доста силно. Проф. Андреев казва че 2% влажност била достатъчна и по-големи нива не давали значително по-добри резултати. Ти какво установяваш в тая връзка /щото теорията е едно, практиката друго/?
Поздрави!
Тъкмо мислех да сложа овлажнителя с ултразвуковата генерация в колата + две-три кутии К3 на водата, но трябва малко натаманяване на захранването че сега е на 220 волта АС. Иначе консумацията му е е 30 вата на максимален режим и дими доста силно. Проф. Андреев казва че 2% влажност била достатъчна и по-големи нива не давали значително по-добри резултати. Ти какво установяваш в тая връзка /щото теорията е едно, практиката друго/?
Поздрави!
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Aми нa идвaне към Бургaс тримa човaкa и нaд 100 кг бaгaж /нямaше грaм прaзно място/ със 120-140км/ч дaде 7,5. Тя моятa след 100 стaвa достa лaкумa. Обaче нещо се рaзколебaх зa системaтa и я изключих нa тръгвaне към Бургaс.
Още по хубaво е, че и темперaтурaтa нa ДВГ седи с 4-5 гр. по ниско. Системaтa е от нaй простия тип. Буркaн с водa пълен до средaтa с водa. Един мaркуч влизa до дъното нa буркaнa и през него влизa въздухa в системaтa. Нa кaпaчкaтa щуцер с мaркуче към колекторa. Когaто смуче от тaм въздух, той минaвa през водaтa и тя почвa дa колкочи със много пръски, които се зaсмуквaт в колекторa. Aмерикaнците му викaт индукционен метотд. Кaто се връщaм към София пaк ще зaсекa вече с пуснaтa системa.
ПП
Принципно много пъти нa извънгрaдско съм и прaвил 5-5.5/100, но с толковa грaдско и с двa стaртa си е ново постижение зa стaрaтa кaляскa.

ПП
Принципно много пъти нa извънгрaдско съм и прaвил 5-5.5/100, но с толковa грaдско и с двa стaртa си е ново постижение зa стaрaтa кaляскa.

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Като засегнахте Андреев - изтеглих книгите му и усамотено ги четох докато бяхме на село за 2-3 дни. За съжаление руският не ми е от силните езици, но горе-долу схванах за какво идва реч. Действително се споменаваше за овлажняване на въздуха като част от изискванията за процеса "автотермия"( също така се спомена, че липсата на влажност в зимния период затруднява този процес). Мисля пак някой от вас беше сложил клипче с един СААБ с паро-инжектираща система. Само че там ми направи впечатление, че се инжектира преди дроселната клапа и въздушния филтър. Ако ми остане време смятам и аз да опитам това, че ми стана интересно дали ще даде отражение върху динамично-разходните характеристики на колата ми.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Давай смело!
Те, като ги гледам американците са много доволни от тези системи дори и без оргон. Разбира се икономиите споменати са малки. Не можах да направя, както исках системата, но ще я преправя. Относно количеството имам кранче, но така или иначе не влиза много, та за реглаж не мога да говоря.От няколко места чета,че не трябва да е много парата. Това мисля, че няма да е проблем да се дозира. Кадуцеус, кажи от къде и за колко си взел изпарителя и какво представлява?
Те, като ги гледам американците са много доволни от тези системи дори и без оргон. Разбира се икономиите споменати са малки. Не можах да направя, както исках системата, но ще я преправя. Относно количеството имам кранче, но така или иначе не влиза много, та за реглаж не мога да говоря.От няколко места чета,че не трябва да е много парата. Това мисля, че няма да е проблем да се дозира. Кадуцеус, кажи от къде и за колко си взел изпарителя и какво представлява?
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Преди доста години имахме ЗАЗ. Баща ми във времето си правеше различни експерименти с допълнително впръскване на вода в двигателя. Сега говорих с него, за да ми каже точно какво беше правил и какъв е най-добрия вариант на подаване, до който беше стигнал той.
Като количество:
Минимално - през игла за инжекция, разположена под смукателната клапа на карбуратора.
Като натрупан опит:
При студен двигател затруднява работата му. Ефектът се проявява при нормално загрят двигател и високи обороти. По тази причина ползваше помпата на парното (Парното на ЗАЗа беше чрез изгаряне на бензин в камера, която загрява въздуха. Помпата достига определено налягане и спира, изчаквайки падането му до определена стойност и отново се включва отново). Включваше я след загряването на двигателя.
Положителни ефекти:
Намаляване разхода, поради увеличен коефициент на пълнене на цилиндрите и оттам - повишаване работното налягане. Заради топлинното разлагане на водата - допълнителна мощност от изгарянето на водорода.
Отрицателни ефекти:
Бързо износване на запалителните свещи.
Това, към което се е стремил, но не е успял да постигне поради една или друга причина:
Работа на двигателя с почти никакво гориво за сметка на водата. Казва, че това се постига при прегрят двигател, но не е посмял да го направи по разбираеми причини. Иначе със сигурност това е постигано по неговите думи. Той беше преподавател по ДВГ и се интересуваше освен това от постиженията по тази тема по света
Немците са ползвали впръскване на вода в двигателите на Месершмитите при форсаж на двигателите, като това е носело много висока моментна мощност.
***
Това, което си мисля аз по темата
Ефекта би бил доста по-осезаем, ако впръскваната вода е морска. В нея има разтворен СО и СО2, както и други елементи, които при загряването, което се получава при сгъстяването в цилиндъра се свързват и изгарят. (Шаубергер също постига горене на вода, но само морска!) В нормалната няма нужните елементи.
Ако има и устройство, което предварително да я разбива атомарно, тогава ефекта ще е най-силен. Пак Шаубергер постига това чрез използването на въртящи се, гофрирани медни конуси. Постига го и с въздух. При Андреев постигането на атомарното разбиване се получава чрез сферите, през които преминава въздухът, които са покрити с платина (ако си спомням правилно)
Хубав ден!
Като количество:
Минимално - през игла за инжекция, разположена под смукателната клапа на карбуратора.
Като натрупан опит:
При студен двигател затруднява работата му. Ефектът се проявява при нормално загрят двигател и високи обороти. По тази причина ползваше помпата на парното (Парното на ЗАЗа беше чрез изгаряне на бензин в камера, която загрява въздуха. Помпата достига определено налягане и спира, изчаквайки падането му до определена стойност и отново се включва отново). Включваше я след загряването на двигателя.

Положителни ефекти:
Намаляване разхода, поради увеличен коефициент на пълнене на цилиндрите и оттам - повишаване работното налягане. Заради топлинното разлагане на водата - допълнителна мощност от изгарянето на водорода.
Отрицателни ефекти:
Бързо износване на запалителните свещи.
Това, към което се е стремил, но не е успял да постигне поради една или друга причина:
Работа на двигателя с почти никакво гориво за сметка на водата. Казва, че това се постига при прегрят двигател, но не е посмял да го направи по разбираеми причини. Иначе със сигурност това е постигано по неговите думи. Той беше преподавател по ДВГ и се интересуваше освен това от постиженията по тази тема по света

Немците са ползвали впръскване на вода в двигателите на Месершмитите при форсаж на двигателите, като това е носело много висока моментна мощност.
***
Това, което си мисля аз по темата

Ефекта би бил доста по-осезаем, ако впръскваната вода е морска. В нея има разтворен СО и СО2, както и други елементи, които при загряването, което се получава при сгъстяването в цилиндъра се свързват и изгарят. (Шаубергер също постига горене на вода, но само морска!) В нормалната няма нужните елементи.
Ако има и устройство, което предварително да я разбива атомарно, тогава ефекта ще е най-силен. Пак Шаубергер постига това чрез използването на въртящи се, гофрирани медни конуси. Постига го и с въздух. При Андреев постигането на атомарното разбиване се получава чрез сферите, през които преминава въздухът, които са покрити с платина (ако си спомням правилно)
Хубав ден!

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Филипе, благодаря ти за инфото. Само че аз останах с впечатление за впръскване на пара, а не на вода. А относно Андреев - в книгата не срещнах да е написал, че става реч за платина (ако визираме въздушния оптимизатор). Единственото, което успях да разбера е, че магнитите можело да са 3-4 вида, а сферите да са от някой от елементите на 6ти ред в Менделеевата таблица.
Сега за впръскването - ако говорим за пара, то тя няма как да се впръсква на студен мотор, поради причината, че ако се направи свързана с колектора няма как да заври толкова рано. Човекът от клипа със сааба ползуваше именно пара. Ама не успях да разбера дали е била обикновена или морска.

Сега за впръскването - ако говорим за пара, то тя няма как да се впръсква на студен мотор, поради причината, че ако се направи свързана с колектора няма как да заври толкова рано. Човекът от клипа със сааба ползуваше именно пара. Ама не успях да разбера дали е била обикновена или морска.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
icrow,
Имам немаловажен въпрос. Задължително ли трябва водата да влиза направо в колектора? Не може ли маркучът да се постави преди филтъра или някъде около него? Предполагам, че ако маркучът влиза не в колектора силата на всмукване ще е същата.
Хм... Ма ти си бил хитрец, водата да влиза в двигателя според оборотите му, т.е. нещо като самостоятелно автоматично подаване на вода си направил. Браво!
На 100 км, какво количество вода се изгаря?
Имам немаловажен въпрос. Задължително ли трябва водата да влиза направо в колектора? Не може ли маркучът да се постави преди филтъра или някъде около него? Предполагам, че ако маркучът влиза не в колектора силата на всмукване ще е същата.
Хм... Ма ти си бил хитрец, водата да влиза в двигателя според оборотите му, т.е. нещо като самостоятелно автоматично подаване на вода си направил. Браво!

На 100 км, какво количество вода се изгаря?
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Philip написаCOLON Това, към което се е стремил, но не е успял да постигне поради една или друга причина:
Работа на двигателя с почти никакво гориво за сметка на водата. Казва, че това се постига при прегрят двигател, но не е посмял да го направи по разбираеми причини. Иначе със сигурност това е постигано по неговите думи.
Би ли обяснил малко по-подробно! Какво се получава при прегрят двигател, че да е възможно двигателят да работи само на вода и без гориво? И къде е постигано това нещо в света? Нещо ми намирисва на физическото разлагане на водата на Стенли Майер. Както се знае водата гори устойчиво при температури 800 градуса и затова пожарникарите гасят големите пожари с пяна. Т.е. физически е възможно в цилиндрите при висока температура водата да гори, но това си е само в горна мъртва точка и то за кратко време. Хм, сигурно при съвременните дизелови двигатели би се получило, щото те имат доста по-висока компресия и съответно по-висока температура.
Много ми е интересно, каква теория е споделял баща ти.
