icrow,
И още нещо се сетих. Каква вода ползваш? Морска, в предвид това, че си бил до морето, дъждовна или водопроводна? При мен водопроводната е трудна за ползване, щото си нямаш на идея колко варовик има. Налага ли се някакво филтриране на водата, за да я вкарваш в двигателя?
Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Водaтa много мaлко върви. Зaбрaвихдa кaжa, че имa мaлко джин вътре, че нямaх подходящ aлкохол в нaс. Имa и воднa инжекция, дaже се продaвaт и електроники с инжектори и тн. В общи линии по съм склонен дa вярвaм, че от рaзреждaнето нa вaкумa е стaнaлa дaлaверaтa, зaщото в моментa повече от овлaжнявяне не може дa се говори. Поле зa изявa имa. Клипa със Сaaб-a вкaрвa чистa водa от пaроструйкa. В клипa нaй готиноро е кaк изчезвa дименето отзaд. Но си мисля, че товa е прекaлено количество зa прaзен ход. Инaче дa този вaриaнт, който ползвaм е дибър от гледнa точкa нa aвтомaтикaтa и дозирaнето. Сaмо че в моментa ползвaм вaкум от колекторa преди дроселa, a трябвa с един конус или стеснение в тръбaтa до дроселa дa се търси Вентури ефектa, зa дa зaсмуквa с увеличaвaнето нa оборотите, колкото му трябвa. Кaто проблем сегa се сетих, че някой в "мaзaтa" кaзa, че можело дa ръждясaт сегментите, но товa е от прекумерно количество.
ПП
Ползвaм чешмянa с мaлко джин. Искaх дa сложa дестилирaнa, но меможaх дa си вземa итaкa зa пробaтa остaнa чешмянaтa и тaкa. Вaровикa нямa дa е добре!
ПП
Ползвaм чешмянa с мaлко джин. Искaх дa сложa дестилирaнa, но меможaх дa си вземa итaкa зa пробaтa остaнa чешмянaтa и тaкa. Вaровикa нямa дa е добре!
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Чисто информативно само държа да споделя, че нещата над и под дроселната клапа са в противовес. Т.е. при ППХ и при ПХ клапата е притворена - над нея засмукването е минимално, обаче под нея вакуумът е в пика си. В тоя ред на мисли, според мен по-подходящото откъм количество-обороти на мотора е над нея, защото на практика по-големият вакуум на ПХ засмуква повече вода/пара, а когато се подаде рязко газ и подналягането в колектора се изравни с атмосферното то тогава имаме по-малко засмукано количество. Тези неща съм ги видял с очите си, понеже в борд-компютъра си имам и опция да гледам вакуума в колектора (таблото ми взема сигнал от там). Когато карам на ПХ или спускам на скорост подналягането е доста голямо (като цифри не се сещам с точност, ама дали не отиваше къмто -600-700 мбар), когато се подаде рязко газ почти се изравнява с атмосферното налягане.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Тaкa е, но вaкумa в тръбaтa преди дроселa е мaлък порaди големия диaметър нa тръбaтa, тaкa че трябвa дa се нaпрaви стеснение, зa дa се вдигне вaкумa и дa премине съпротивлението нa водaтa и дa премине въздухa. Aко се впръсквa под някaкво нaлягaне пaрa или водa тогaвa спокойно с щуцер в тръбaтa ще стaне, но в моя случaй ще трябвa прерaботкa.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Здравейте колеги!
Ако забравя нещо ме подсещайте, че жегата ме е напекла и забравям
Айкроу, овлажнителят ми е 33 вата макс мощност, ултразвуков за добив на студена пара. Тия джаджи са два типа - едното е малко с размерите на паница и се води ароматизатор-овлажнител /слабопроизводително и май под 4-5 вата/ а другото, дето го имам аз е с размерите на малка сплескана отстрани кофа и на макс. дава доста студена пара. Купих го след оглед на това което има втора ръка в продавалника /сега OLX/ за 20 лева от един плевенчанин. По принцип вървят 25-35 лв в добро състояние, а новите са над 50 лв. и понякога ги има в Техномаркет, Технополис и подобни магазини за домашни електроуреди.
Взех това нещо защото може да прави солена пара, а ако ползвам изпарена вода няма да има сол /пък тя излезе важна за доброто горене при горелка - не в ДВГ!/.
Стефанчо, тук-там проф. Андреев споменава че платината и тантала са най-добрите катализатори за автотермия, но тантала се изхабявал или нещо реагирал с времето и затова остава платината. Другите подобни като паладий, редкоземни и т.н. също стават но са по-слаби. Шунгит също, но е непрактичен за ползване. В оригиналните въздушни автотермични оптимизатори има магнити подредени по определен начин, с достатъчна сила на полето и разположени по определен начин /важен!/ спрямо тях стъклени гранули, покрити с платина. Въздухът минава през системата и трябва бързо да се усвои в ДВГ защото ефектът не е траен /става един вид рекомбинация в молекулите на въздуха и влагата в него/. Относно парата - просто когато има гореща пара нещата са вече стимулирани от топлината, която заедно с налягането в цилиндъра катализира допълнително процеса. Но при достатъчна сила на оптимизатора може и без пара, вода и т.н. - те са само един вид акумулатор на оргона във флуида и помагат за достигане на критичното ниво, за да почне разлагане без стандартен горивен процес /на тъмно - вижда се с ИКС-1/.
Поздрави и на Филип и Свилен! Тука сме с много инфо напред от другите, все ще го оползотворим някой ден

ПП
Джина със сигурност помага! По принцип малко алкохолец е винаги полезен - и то не само в ДВГ
Катализира всякакви процеси 
Ако забравя нещо ме подсещайте, че жегата ме е напекла и забравям

Айкроу, овлажнителят ми е 33 вата макс мощност, ултразвуков за добив на студена пара. Тия джаджи са два типа - едното е малко с размерите на паница и се води ароматизатор-овлажнител /слабопроизводително и май под 4-5 вата/ а другото, дето го имам аз е с размерите на малка сплескана отстрани кофа и на макс. дава доста студена пара. Купих го след оглед на това което има втора ръка в продавалника /сега OLX/ за 20 лева от един плевенчанин. По принцип вървят 25-35 лв в добро състояние, а новите са над 50 лв. и понякога ги има в Техномаркет, Технополис и подобни магазини за домашни електроуреди.
Взех това нещо защото може да прави солена пара, а ако ползвам изпарена вода няма да има сол /пък тя излезе важна за доброто горене при горелка - не в ДВГ!/.
Стефанчо, тук-там проф. Андреев споменава че платината и тантала са най-добрите катализатори за автотермия, но тантала се изхабявал или нещо реагирал с времето и затова остава платината. Другите подобни като паладий, редкоземни и т.н. също стават но са по-слаби. Шунгит също, но е непрактичен за ползване. В оригиналните въздушни автотермични оптимизатори има магнити подредени по определен начин, с достатъчна сила на полето и разположени по определен начин /важен!/ спрямо тях стъклени гранули, покрити с платина. Въздухът минава през системата и трябва бързо да се усвои в ДВГ защото ефектът не е траен /става един вид рекомбинация в молекулите на въздуха и влагата в него/. Относно парата - просто когато има гореща пара нещата са вече стимулирани от топлината, която заедно с налягането в цилиндъра катализира допълнително процеса. Но при достатъчна сила на оптимизатора може и без пара, вода и т.н. - те са само един вид акумулатор на оргона във флуида и помагат за достигане на критичното ниво, за да почне разлагане без стандартен горивен процес /на тъмно - вижда се с ИКС-1/.
Поздрави и на Филип и Свилен! Тука сме с много инфо напред от другите, все ще го оползотворим някой ден


ПП
Джина със сигурност помага! По принцип малко алкохолец е винаги полезен - и то не само в ДВГ


Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
СУПЕР ICROW!
Радвам се за постигнатите резултати. Това се казва икономия и то с литри, в пъти намаление, а не в проценти.
.


Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Айкроу, Кадуцеус,
Малко помощ за устройствата на двама ви от знанията на Шаубергер
"Много важни са „катализаторите”. Те трябва да са такива, които отделят кислорода от водата. Това са калий, цинк и сода."
Просто поставете в съдовете си с вода нещо от изброеното
Малко помощ за устройствата на двама ви от знанията на Шаубергер

"Много важни са „катализаторите”. Те трябва да са такива, които отделят кислорода от водата. Това са калий, цинк и сода."
Просто поставете в съдовете си с вода нещо от изброеното

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
icrow,
Сори за тъпия въпрос! На бензин ли си или на пропан бутан? Питам, щото като си спомня какви гадни номера ми играеше едно време многото вода в бензина след зареждане...
И от мен ще знаете как се оправя това.Факта че сме в демокрация съвсем не значи, че тук таме бензинджиите не си позволяват да продават бензин, когато им е свършил в резервоара и поплавъка му е паднал до водното ниво, и съответно като заредиш, освен бензин, зареждаш и доста вода. Като се случи в резервоара ви да попадне вода вместо бензин, единственият начин да ликвидирате проблема не е да допълните още бензин. Отидете до най-близкия магазин и си купете литър два денатуриран спирт. Излейте го в резервоара, спирта влиза между водата и горенето в цилиндрите се подобрява.
Филипе, ами содата бикарбонат ли е?
Сори за тъпия въпрос! На бензин ли си или на пропан бутан? Питам, щото като си спомня какви гадни номера ми играеше едно време многото вода в бензина след зареждане...

И от мен ще знаете как се оправя това.Факта че сме в демокрация съвсем не значи, че тук таме бензинджиите не си позволяват да продават бензин, когато им е свършил в резервоара и поплавъка му е паднал до водното ниво, и съответно като заредиш, освен бензин, зареждаш и доста вода. Като се случи в резервоара ви да попадне вода вместо бензин, единственият начин да ликвидирате проблема не е да допълните още бензин. Отидете до най-близкия магазин и си купете литър два денатуриран спирт. Излейте го в резервоара, спирта влиза между водата и горенето в цилиндрите се подобрява.
Филипе, ами содата бикарбонат ли е?
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
С газ съм. Газов инжекцион. Кадуцеус, очаквам с нетърпение резултатите от студената пара, за да знам дали и аз да търся такъв изпарител. Бях направил един опит с кварцов говорител и честотен генератор, но не стана. То си беше и слабичко де.
Стигнах до извода. че повече от 7000 8000 деветки вече ефекта се обръща. Това за големината на полето а вече силата може да е доста по голяма, но още не съм стигнал до максимума. В момента моя оргонизатор работи на 9./7800/ ОВ и 9./220000/ ОА
И аз се включвам към въпроса за содата.
Стигнах до извода. че повече от 7000 8000 деветки вече ефекта се обръща. Това за големината на полето а вече силата може да е доста по голяма, но още не съм стигнал до максимума. В момента моя оргонизатор работи на 9./7800/ ОВ и 9./220000/ ОА
И аз се включвам към въпроса за содата.

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Филипе,
Ще ми се смееш, ама няма как.
Не стига, че забравям ама съм си и мно-о-о-о-ого тъп! Готварската сода бива два вида. Коя точно имаш в предвид?
Ще ми се смееш, ама няма как.

