Не виждам как ще стане след тройника. Колкото и да е има налягане и би отивала газ към буркана. Принципно трябва да се направи нещо такова https://www.youtube.com/watch?v=SOpZ4Za ... mgT8f74F1w
А в твоя случай явно отвора е прекалено голям. За да се оправят нещата трябва да сложиш нещо като кранче, с което да коригираш колко въздух да смуче. Принципно това е слабо като вариант, така че ще трябва да се прави нещо с което повечко дебит да се вкара пара. Така вече се прави просто един щуцер преди дросела преди тръбата.
Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Не бе, отворът под клапата сигурно е към 2,5мм, но там и да слагам кран ще се стабилизират бавните обори, а успоредно с това ще спре да смуче от шишето. Щуцер преди клапата, хм.. не ми се пробива карбуратора, май по-добре ще е да пробия пласмасовата кутия на филтъра непосредствено над карбуратора и да завра маркуча надолу до него.icrow написаCOLON Така вече се прави просто един щуцер преди дросела преди тръбата.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Ами индивидуално си е за всеки мотор. Според мен ще е хубаво да е възможно най-близо до карбуратора. Каква ти е колата ако не е тайна?
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Ти пък, тайна...
Рено 19, двигател F3N740, 1,7 - моноинжеция.

Рено 19, двигател F3N740, 1,7 - моноинжеция.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
При тебе ще е супер щуцера да го боднеш отгоре на кутията точно над дросела. А вече да направиш Вентури ефекта да е преди дросела ще е малко сложно. Може би там след кутията, където влиза "cold intake" тръбата 

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Не се получи. Вкарах маркуча по-надолу от нивото на инжекциона но не смуче, просто си иска повече вакуум. Вдигах 2000-3000 оборота, но не дърпа от шишето, а иначе като дръпна с уста въздухът си минава спокойно през водата в шишето. Остава само варианта да присъединя новия маркуч с водните пари директно към газта.icrow написаCOLONПри тебе ще е супер щуцера да го боднеш отгоре на кутията точно над дросела.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Имах предвид ако се ползва някакъв друг начин за принудително вкарване на пара, за което не ти трябва вакум. За този вариант с газта не ти го препоръчвам. Ако го пробваш все пак се подсигури да имаш бърз вариант да спреш притока на газ. Успех!
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Когато става дума за газообразно състояние не мисля, че е нужен кой знае колко вакуум. При опитите да се вкара обаче вода нещата не стоят така. Ако колегата успее да генерира пара е достатъчно само да включи тръбичката й някъде по веригата около въздушния филтър - така, когато моторът смуче въздух, покрай него ще засмуква и пара.
Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Тъй, тъй... Остава ми само последния вариант. А именно, да навия медна тръба около изходящия колектор или някъде преди катализатора, резервоар с вода и маркуч до филтъра. Ама не ми се лежи отдолу.



Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ
Кофтито на този вариант е, че трябва време, за да направи пара и на празен ход ще дави от пара. Мога да ти препоръчам да го направиш с ел. клапан, които с ключе към дросела или педала на газта да пуска парата щом се отвори дросела. Би трябвало да може да се ползва клапан от газова. В такъв случай резервоара за вода ще трябва да не е херметически затворен, за да може да връща там. Като цяло си е опасно. 
