Страница 3 от 18

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 3:39 pm
от icrow
Да смешно е да искаш да сравниш едно нещо направено да минава въздух през него, като му пуснеш вода! Ако са ви казали в техническия, че няма проблем :o :o :o няма какво да кажа. Това моето няма нищо общо с това синьото :lol: По късно ще измеря показанията на МАФа със и без, за да се успокоиш. :lol: Не знам каква ти е колата и какви неща си рпавил с нея, но можеш да се случат и нещата, които описваш, ако не си го напрваил добре. Моята кола върви все по добре и по добре, и мощноста след 4000 оборота си е съвсем добре изобщо не се забелязва заглъхване. Впрочем имаше такова преди да полирам дросела и фланеца на МАФ както и портовете на главата, но като го направих изчезна. ;)

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 3:47 pm
от juliang
icrow написаCOLON...И си викам я сега да пробвам как е без него и със него. Та без него разликата е осезаема в ускорението на ДВГ, така че си е явно важна съставка във мишмаша дето правим. :lol:
icrow написаCOLON...Моята кола върви все по добре и по добре, и мощноста след 4000 оборота си е съвсем добре изобщо не се забелязва заглъхване.
Вече не знам какво да мисля...

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 3:51 pm
от icrow
Май те заболя главата и вече не можеш да мислиш :lol: Почини си. :)

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 4:03 pm
от caduceus
Интересно... Добре си се сетил да го решиш в екстрена ситуация. Това е много ценно качество и мисля, че накрая ще си имаме нов пълноценен човек в екипа :) но трябва в началото да ни имаш малко повече доверие - че това, което казваме тук сме го направили и работи добре.
В тази връзка, бих ти пратил и един комплект К3 за примерно двуседмичен тест за да видиш с очите си какво става, особено щом си с газова уредба. Но трябва да имаш две неща като възможност - регулиране на сместа към по-бедна и вдигане на предварението. Ако си с обикновена газова въртиш крана, ако си с газов инжекцион намаляваш от програмата. Предварението - с ТАП на +6 на ниски и +15 на високи обороти, или делко. Това е цялата философия. Тогава като покараш, ще разбереш сам. И вероятно ще се сетиш какъв ще е ефекта при котлите, дето ги поддържате във вашата фирма ;)
Поздрави!

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 4:45 pm
от Philip
juliang,

Новите постове вече са друго нещо.
Благодаря. :D
juliang написаCOLONТук са прави Филип, Кадуцеус и там още няколко, другите трябва да козируваме и да се съгласяваме.
Всеки от изброените винаги е бил добронамерен към хора от форума, които не се проявяват арогантно-агресивно.
Има и друга причина - Филип, Кадуцеус и още няколко, по някакъв начин имат знания за тази енергия, на основата на която се гради всичко направено в този форум.
Нищо повече от това.

Поздрави и приеми ако искаш предложението на Кадуцеус. Тогава със сигурност ще започнем да говорим на един и същи език.

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 5:25 pm
от icrow
Така ! резултати от МАФ датчика.
________със_________без
850об. 1.01В_______ 0.99В
2000об 1.70В_______1.68В
3000об 2.08В_______2.05В

Колосални разлики напрво нз как работи двг. :lol:
По другата тема ще спорим после, щото се стъмни днес, докато си бъбрим с теб . :)

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 5:29 pm
от icrow
А и като се замисля това показва, че влиза повече въздух!!!! :lol:

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 9:52 pm
от juliang
Предполагам че измерването е извършен при кола на място, т.е. без натоварване на мотора. То и показанията показват това - разреждането е под 50%, отговарящо на педал натиснат до половината. Все още не е достигнато положението, при което мотора ще гълта въздух кат асматик след 400 метра спринт.
В тоя случай даже имам предположение защо данните с бъркалката са по-добри - центробежната сила кара малко по-голяма част от завъртения въздух да минава по периферията - там където дросела е отворил процеп, а сравнително по-малка част се сблъсква с централната част където метала е плътен.
Но при pedal to the metal мисля че нещата ще изглеждат по-различно. Но това си е мое разсъждение де...

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 10:09 pm
от icrow
Според мен от завъртането на потока се получава ускорение, поради което успява да мине повече въздух, за това време. Да данните са взети на място, но особено последно време с ГОПа колата има страхотно ускорение чак до 5000 оборота. Това го пробвам и с още 3 човека в колата. Просто няма никакви проблеми с постъпващия въздух. Когато има такъв проблем с недостиг на пропускливост, и мотора издава много гърлено ръмжене, което ми е добре познато. Тук то отсъства.

Re: Турбонатори

Публикувано наCOLON Сря Мар 19, 2014 10:30 pm
от juliang
За работата при наличието на оргон не мога да коментирам.