Страница 21 от 115

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Нед Фев 16, 2014 12:13 am
от zhivko83
Снимано е 2,5 часа след като е спряна, обикновено се кара няколко пъти на ден по няколко километра.
Honda Cr-v 1998. 2.0 л, 128 к.с., обикновено АГУ.

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Нед Фев 16, 2014 10:32 am
от icrow
Снимай, докато работи.

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Нед Фев 16, 2014 1:06 pm
от caduceus
По мотора няма почти нищо като заряд. Писах ти и на лични, ако можеш снимай как са сложени кутиите във филтъра за да оправим монтажа. Също и тези на газовата бутилка. Нещо не е наред, но ще го оправим - има варианти
Поздрави

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Нед Фев 16, 2014 1:24 pm
от zhivko83
Снимките ще закъснеят леко... 8-)

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Вто Фев 18, 2014 11:30 am
от viara
Здравейте, с риск да подразня аудиторията, ше си задам въпроса.В кутийките на Асен се слага печатарска плака, четири напречно, какво ще рече това.Ето и осмиците снимани поотделно.

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Вто Фев 18, 2014 12:01 pm
от ivchak
Здравей Вяра, на снимките не се вижда добре как са направени възлите но май нещо не са както трябва :) Ето една едра снимка за по лесна ориентация :D
VENZEL IVAN 1.jpg
VENZEL IVAN 1.jpg (119.29 KiB) Прегледано 5523 пъти

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Сря Фев 19, 2014 12:57 pm
от zhivko83
Здравейте, колеги!
Имам снимки от днес-19.02.2014 на Хондата /Cr-v, 1998, 2.0 л-бензин и обикновено АГУ/.
Около месец се кара с "К3", основно градско на къси разстояния.
Мерси!

П.П. в неделя, когато направих другата снимка светна Check engine, предполага се че е стъпков мотор-авт. смукач

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Сря Фев 19, 2014 1:17 pm
от caduceus
1. Работещ двигател + 9,/30/, нагоре и по-точно не съм ги мерил защото е достатъчно
2. Неработещ двигател - няма нищо :shock:
3. На филтъра до кутиите има силно + поле, както си трябва.
4. На бутилката също има силно + поле

Много странно... К3-ките си работят добре, но явно има нещо което прави проблем и при спряло положение всичко полезно като заряд се губи. Въпреки това, би трябвало при работещ двигател и регулиране на газовата да се получи икономия /няма как автоматично защото е обикновена/. Интересно какво става като спре двигателя и защо няма остатъчен заряд, а също и кое е това което работи срещу кутиите. Какво мислите вие, колеги? Някакви идеи? За първи път виждам такова нещо
Поздрави

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Сря Фев 19, 2014 1:31 pm
от icrow
С други японски коли работил ли си? Аз на едно субаро имах подоберн проблм, но там не беше, че няма заряд, а направо си връщаше негативните начални стойности, и две клетки ми умряха там, е все пак бяха доста стари и маломощни модели, но не съм се виждал с човека скоро да му сложа от последните ми. Но предполагам, че има проблем нещо с металите дето ползват джапанките.

ПП
Живко снимай веднага след загасване ДВГ после след 5 мин после след 10, за да видим каколко бързо се разрежда. А може и някой енергиен вампир да живее наоколо :lol:

Re: Моля, измерете ми това ...........

Публикувано наCOLON Сря Фев 19, 2014 1:35 pm
от caduceus
С К1 имаше проблеми при старо Мицубиши Спейс Вагон /но имаше и метална оплетка на горивопровода, та го отдадохме на това/ и Тойота Ленд Крузър от 2012 г. бензин, който не обедни автоматично. Така и с Шевролет и Форд - дизеловите мотори след 2005 г.
При Субару има най-големия възможен ефект, там нещата са много ОК и на бензин, а и на газ.