Страница 23 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Мар 31, 2014 5:13 pm
от caduceus
Колегата нямаше ламбда и там нещата са много различни - няма обратна връзка на качеството на изгаряне с времената на дзюзите. Така че при тях икономията зависи от режима на движение, защото аванса става при високи обороти некоректен за обработената смес. Ако имаш ламбда нещата са обикновено около 14-18%. Коя година е колата? Но при някои дизели независимо от това че имат ламбда, пак не става поради блокиране на обедняването софтуерно от производителя /произв. обикновено след 2010 г./ Просто не е ясно, но затова има все пак гаранция за връщане от 1 месец.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Мар 31, 2014 6:50 pm
от zhivko83
Caduceus, имаш ли информация за Пежо 206 1,4 hdi 2000-2003 г, как му се отразява К3?
От 2-3 дни сложих К3 на Ладата, има ел. изпарител Ловато, ТАП от Румен сложих вчера с настройка +7 гр. на ниски и +15 на високи обороти.
Днес направих около 30 км градско.
С ТАП и без, има замисляне на високи обороти /напр. на 2-ра и 3-та скорост, на равно или баир/, променях и градусите на ТАП-а, но няма промяна.
Металния винт на изпарителя е отвит 1,5 оборота, пластмасовия 3,3/4 оборота, а на тройника и двата винта са отворени 2 оборота.
Единия върток на тройника позволява само да се намали 0,5 оборота, а другия около 1 оборот, но така на високи обороти колата забива и след няколко секунди тръгва нормално.
Като спирам газта от тройника се появява едно чукане в двигателя.
Някой ако има опит и знания как да настроя системата е добре дошъл :hola:
Мерси!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Мар 31, 2014 8:28 pm
от caduceus
Живко,
най-добре колегите smsi-h и idurchev да ти кажат за настройките, защото те са с обикновени газови + аванспроцесори на Румен и знаят от опит кое и как става. Аз още съм на бензин и ще слагам газов инжекцион тия дни /ако е рекъл Господ и не изхарча парите :-) /
От събота имам вече човек в Ловеч, който може да настройва газовите инжекциони след слагане на К3 - което извънредно много ме радва :) Омръзна ми да ходя по газаджии и да ме гледат подигравателно и с насмешка. Първата кола беше в събота, едно голямо БМВ - човекът я настрои и колата върви със същата мощност като преди, но със 30% надолу в ниските обороти и 25% във високите. Това е със стария вариант на К3, не посмях да сложа новия защото няма ТАП и авансът става тотално некоректен. Много съм доволен че заобиколих големите местни "майстори", сега ще си работим с този пич защото той рискува да тръгне срещу писаниците в книгите и като видя с очите си, вече нищо не може да го разубеди :)
Относно Пежото, няма ламбда и обратна връзка, какво да говорим оттук нататък - няма самонастройка на бедна смес, оттам ефектът ще е малък /като икономия/, авансът няма как да се регулира като при газовите и т.н. Напоследък гледам да не слагам на дизели без ламбда, върнаха ми няколко комплекта и май няма смисъл да си играем.
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Мар 31, 2014 8:58 pm
от 4848profesor
Моята Тойота е произведена месец 12.2002 г. D4D 2000 куб. см. , 90 к.с.. Мисля, че няма ламбда сонда .

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Апр 01, 2014 12:43 pm
от caduceus
Да, много вероятно е да няма. След 2002-3 някои дизели вече имат, а след 2005 по принцип слагат на всички комънрейли заради екологичните стандарти.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Апр 01, 2014 5:24 pm
от zhivko83
Здравейте!
Направих 2 снимки на загрят току що спрян двигател и на газовата бутилка, моля за измерване.
Възможно ли е забиването на високи обороти да идва от недостиг на въздух?
Като върна газта и леко натисна след това почти няма забиване...
Мерси!
П.П. ще ми припомните ли как се влияе маслото от К3?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 02, 2014 10:56 pm
от icrow
И двете снимки са 9./7/. Забиването ми звучи от изпарителя да е вакумното управление примерно. Има ли причина да не и достига въздух?

Ако някой съм пропуснал да свирака, наистина нямам време обстойно да преглеждам всичко постове, а като съм ги чел веднъж и вече по късно съм забравил. :smileylol:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 5:52 am
от skeleta
Според мене забиването в високите е щото си намалил много газта от тройника. При мене не москвича ми беше двукамерен карбуратора и тази врътка за втората камера беше затворена до дупка. Така той си вдигаше 100км, а до 120 набираше 5мин. Другото което можеш да провериш е вакуумния регулатор на делкото. Ако подадеш рязко газ той трябва да издърпа плочката. Ако не работи също може да се получи леко заглъхване.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 6:13 am
от Philip
Живко,
Първо разкарай от бутилката отражателя за Слънце. Поема и излъчва много от енергията на бутилката. Ако има и нещо друго около бутилката, което я опира - също.
Ако искаш да видиш ефекта на допрените до бутилката неща - като си напазаруваш зеленчуци - подпри плика на бутилката и гледай сеир. Колата става като спънат кон веднага!
За забиването.
1- Провери да не е много замърсен въздушния филтър.
2- Това, което каза Айкроу (провери вакумното маркуче здраво ли е)
3- Това, което каза скелета (мембраната се одървя във времето или се къса и не действа както трябва)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 6:29 am
от Philip
От време навреме се сещам, че така и не написах с какви настройки на газовата постигнах това голямо падане на разхода, като нямам на колата допълнително устройство за увеличаване ъгъла на запалването. Газовата е съвсем обикновена. Колата е с карбуратор. Последователно бях с К1, К3, сега пробвам и с последния вариант на К3.
Първоначално се опитвах да намаля разхода с намаляване подаваната газ, както е при моноинжекционите и инжекционите. Имах намаление на разхода и леко качване на мощността. Един ден реших да пробвам друго. :smils: Направих регулирането за газта да ми дава максимална мощност. Е тогава се родих. :hp: - Супер мощност и нисък разход. :beer:
При тази настройка намаления разход идва от това, че просто не ти се налага да натискаш педала на газта яко, за да върви колата. От това - и падането на разхода.
Та ако сте с конфигурация като моята - пробвайте този вариант. Пробван е и съм супер доволен! :worship:
Предполагам, че ще върши работа и за тези, които имат ТАП или друго подобно допълнително устройство за ъгъла на изпреварване.