Страница 24 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 8:29 am
от skeleta
Филпе, аз голфа си го правех с такава настройка и бях много доволен. Развивах тройника много и започвах да намалявам газта от изпарителя. Като регулирах ниските започвах да намалявам тройника до момента в който започват да намаляват ниските и така я оставях. И единичката ми гореше около 6,8 - 7 извън града. Градско ми гореше 11,5 зимата и 9,5 лятото. Само за сравнение ще добавя че веднъж се излъгах да отида на "майстор" и ми обясни как не се правило така и като ми я настрои разхода отиде с литър и половина нагоре градското.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 9:15 am
от Philip
Точно по този начин го правя и аз :hola:
Междувременно пробвам на ряз газта за реакцията на двигателя. Където се форсира И НАМАЛЯВА най-бързо - там е мощността.
Преди последните К3 бях на 7,5 сега зимата.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 11:16 am
от zhivko83
Колеги, мерси за коментарите и измерването! :sympathi:
До бутилката освен отражателя има брезент за покриване на колата, много стара аптечка и комплект чистачки в кутия...
Последната настройка на делкото е около 2 мм преместена обратно на часовниковата стрелка направена на газ, а не на бензин.
След това ходих на газ анализатор, който пипна малко изпарителя и тройника, мисля че разхода падна с около литър, малко взе да мирише на изгорели въглища от ауспуха, но не на газ.
По принцип мембраните преди около 1000-2000 км си бяха добре макар и на 7 години.
Филтъра на газта е сменен преди 200-300 км.
Филтъра на въздуха има едно парче плат, което е леко замърсено /от вчера го няма/, а хартията е чиста.
К3 е на долната страна на кутията на филтъра, така че да е най-близо до гумата на филтъра.
Делкото е на около 1000-2000 км, вакуумът е прекаран допълнително чрез пробиване на карбуратора, както е направено и с газта.
Така както е настроена от газ анализатора без К3 /120-130 км/ч ги вдига без проблем/, маркирах кое къде е оставено и преброих оборотите на всички врътки...и забиването е най-малко, все едно надуваш балон, който рязко се пука и тръгва колата.
Разликата от врътките на 1-ва и 2-ра камера е 1/4 до 1/2 оборот.
Това което пробвах е да намалявам газта от врътките за двете камери-едната позволява около половин оборот и започва да гасне, а другата около 1-1,5 оборота и започва да гасне. При такива настройки на високи обороти просто няма "никой" ...
Интересното е, че с ТАП и без ТАП едно и също /+7 и +15 градуса/, точно по схемата го свързах и запоих...
По принцип се стремях да не пипам болта и въртока на изпарителя, но щом при вас е станало, следващата настройка май ще бъде такава.
Поздрави! :sun:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 11:33 am
от zhivko83
П.П. някъде четох, :news: че на изпарител Ловато настройката се прави, като развиеш металния винт 1 оборот /при нас е 1,5 оборота/ и после донастройваш от пластмасовия върток, докато се стабилизират ниските обороти. За мощността и високите обороти само от тройника.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 8:42 pm
от caduceus
Живко, нещо не е наред. Зарядът между двете К3 трябва да е поне 600 деветки, при варианта който имаш ти. Полето в момента е доста слабо. Предлагам ти да ми ги пратиш за да разследвам какво се е случило в Габрово когато са били на другата кола, а и ще ти ги преработя с най-новите бобини и до ден-два ще ги върна. Тогава пак сложи на колата, да поработи поне 15-20 минути и снимай бутилката и мотора да измерим. Не вярвам нещо да се е разглобило по конструкцията, но все пак... Има някаква много малка възможност да са заразени и от негативно действие - затова искам да ги преслушам на живо.
Поздрави

ПП
Може да ги пуснеш до поискване в Еконт Ловеч, центр. офис жк Младост, Асен Асенов, 0885 781469. Ако са в събота при мене, в понеделник ти ги пускам обратно и полето между тях трябва да е вече над 4 хил деветки и със силен оргонен ток. При правилна настройка на делкото и сместа трябва да направиш 35-40% икономия при още малко мощност нагоре

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 03, 2014 11:45 pm
от zhivko83
Асене, мерси! :sympathi:
Утре ги пращам, в двете посоки за моя сметка.
Когато имаш възможност :phil_24: , колата не се ползва всеки ден :senile: ...
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Апр 04, 2014 5:23 pm
от bob
Няма как да не се намали газта, поне с ГОП и решетки за намаляне на въздуха, тъй като колата започва да забива муцуната и след каточе намалиш ръчно от утката тогава тръгва на самолет ;) .
В момента до затворено положение имам 1/8 оборот :cool: . И аз съм с ловато, но с ланда контрол. За пръв път от есента пълна бутилката, минал съм 320 км, и имам още 1/4 от бутилката, като съм минал 240 км извънградско, странджанско, леко байресто. Бутилката ми е 30 л и събира от празно до пълно от 23,80 до 28,00, зависи колко лъже колонката :smileylol:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Апр 05, 2014 7:17 pm
от Slav
Момчета,
да запитам един малко глуповат въпрос може би :)

Ако до бутилката има допрян дунапрен (доста голямо парче - 1.5 м Х 1 м) има ли възможност да дръпне от заряда ?

Или е това, или съм сипал безкрайно лоша газ или са ме излъгали с много, защото минах само 140 км. последният път (точно толкова колкото минавах преди без К3)

Идеи ? :question:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Апр 05, 2014 7:58 pm
от caduceus
Слав
По принцип дунапренът е концентратор защото е порест. Не е ясно, снимай бутилката без него и пусни да видим, но не би трябвало такова дребно нещо да влоши толкова ефекта - все пак имаш и на филтъра две К3 които си действат. Чувал съм за "грешки" с доста литри на газстанциите, така че сипи следващия път от някъде другаде и кажи пак как е положението
Живко
Проблемът е отстранен, в понеделник ти пускам обратно комплекта.

Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Апр 06, 2014 10:53 am
от zhivko83
:worship: :dance: :doubleup: