Колеги, мерси за коментарите и измерването! :sympathi:
До бутилката освен отражателя има брезент за покриване на колата, много стара аптечка и комплект чистачки в кутия...
Последната настройка на делкото е около 2 мм преместена обратно на часовниковата стрелка направена на газ, а не на бензин.
След това ходих на газ анализатор, който пипна малко изпарителя и тройника, мисля че разхода падна с около литър, малко взе да мирише на изгорели въглища от ауспуха, но не на газ.
По принцип мембраните преди около 1000-2000 км си бяха добре макар и на 7 години.
Филтъра на газта е сменен преди 200-300 км.
Филтъра на въздуха има едно парче плат, което е леко замърсено /от вчера го няма/, а хартията е чиста.
К3 е на долната страна на кутията на филтъра, така че да е най-близо до гумата на филтъра.
Делкото е на около 1000-2000 км, вакуумът е прекаран допълнително чрез пробиване на карбуратора, както е направено и с газта.
Така както е настроена от газ анализатора без К3 /120-130 км/ч ги вдига без проблем/, маркирах кое къде е оставено и преброих оборотите на всички врътки...и забиването е най-малко, все едно надуваш балон, който рязко се пука и тръгва колата.
Разликата от врътките на 1-ва и 2-ра камера е 1/4 до 1/2 оборот.
Това което пробвах е да намалявам газта от врътките за двете камери-едната позволява около половин оборот и започва да гасне, а другата около 1-1,5 оборота и започва да гасне. При такива настройки на високи обороти просто няма "никой" ...
Интересното е, че с ТАП и без ТАП едно и също /+7 и +15 градуса/, точно по схемата го свързах и запоих...
По принцип се стремях да не пипам болта и въртока на изпарителя, но щом при вас е станало, следващата настройка май ще бъде такава.
Поздрави!
