Страница 26 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 8:08 pm
от tati
ловато.jpg
ловато.jpg (34.39 KiB) Прегледано 9919 пъти
колегите smsi-h и idurchev да кажат за настройките ,как да започна със настройките стъпка по стъпка, че нещо немога да се справя сам връткам пласмавовия винт на испарителя-връткам тройника ама нещо не става това за което си говорите- 40% икономия става въпрос за рено лагуна 94г. 1.8 мон.инж със ел.редуктор Ловато на метан не мога да и направя стабилни обороти на праз.ход /ПХ/ от пл.врътка не реагира само гасне развивам много трийника и малко да е развит все тая дайте идея от шумен съм ще пътувамкъм софия ако някъде има човек който е във час със обедняването при магнитите на Кадуцеус моля Ви свържете ме със него- разбирача :sobbing: :hola:
за връзка тел;0889232912

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 8:26 pm
от tati
колеги кажете за настройките ,как да започна със настройките стъпка по стъпка, че нещо немога да се справя сам връткам пласмавовия винт на испарителя-връткам тройника ама нещо не става това за което си говорите- 40% икономия става въпрос за рено лагуна 94г. 1.8 мон.инж със ел.редуктор Ловато на метан не мога да и направя стабилни обороти на праз.ход /ПХ/ от пл.врътка не реагира само гасне развивам много трийника и малко да е развит все тая дайте идея от шумен съм ще пътувамкъм софия ако някъде има човек който е във час със обедняването при магнитите на Кадуцеус моля Ви свържете ме със него- разбирача :sobbing: :hola:
за връзка тел;0889232912 по досегашни засичания без магнитите само на метан шумен варна шумен на магистрала със скорости 90-110 км/ч ми гори 3.7-4кг на 100км или по точно 180км - 6.7 - 7кг зависи ако има насрещен вятър сега със магнитите единствената разлика е че имам проблем със ПХ не мога да го оправя че след това да почна да обеднявам да намалям от тройника метана :sobbing: :surpris:

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 8:51 pm
от icrow
Старата кола я настройвах на газ с тройника, като завъртя клапата на горе долу 2/3 и от доста завит винт почвам да развивам докато се изфорсира добре и спре да дига оборотите и връщам половин оборот. После може да покарам и да врътна малко напред после карам пак и така докато ми хареса. Ама за метана нз. Щом пипаш смело пробвай така и намаляй докато скапе вървежа и щом го усетиш развий
четвърт примерно.
А освен паленето, като работа усети ли разлика?

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 9:31 pm
от tati
клапата ще рече дросела на 2/3 и това го разбрах утре ще го направя ! но проблема е че като пусна педала на газта - като си махна кракът от педала и няма ПХ - угасва и почвам със едни компромиси със троиника че да мога да регулирам някак си втората мембрана на редуктора дето пуска метана към тройника за да има ПХ

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 9:38 pm
от icrow
Хъм, това ми прилича на проблем с вакумното управление на изпарителя. Провери си вакума. На стария форд имах такъв проблем.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 10:00 pm
от tati
ловато метан
ловато метан
ловато1.jpg (21 KiB) Прегледано 9909 пъти

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 10:49 pm
от tati
МИ АЗ МАЙ НЯМАМ ВАКУМНО УПРАВЛЕНИЕ КАКВО РАЗБИРАШ ПОД ТОВА а сега като се ровичках във форумите- осъзнах че не правя едно много важно нещо за да правиш регулировка на ПХ -трябва да се вдигнат ръчно оборотите около 800 за да не се влиаят от стъпковото моторче
:smileylol:

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 10:54 pm
от tati
под вакумно управление май имаш предвид вакума който идва от дросела през маркуча на тройника и влияе на тънката мембрана и лостовата система на която е закачена във втората камера на редуктора за да отваря клапана и да пропуска метана към тройника ли
:surpris:

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Публикувано наCOLON Сря Апр 09, 2014 11:26 pm
от icrow
Би трябвало да имаш тънко маркуче от всмукателния колектор до изпарителя. Имах го на обикновенната газова имам го и на инжекциона. Това регулира изпарителя спрямо натоварването на двигателя.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Апр 10, 2014 5:01 am
от Philip
Горните мнения са преместени тук от темата "Свещи..."
*****
Кадуцеус, ако искаш да направим тема "Проблеми и настройки на газови и метанови уредби"? Имаме за аванс процесорите, но то си е различно.
Голямо местене ще падне, но по-добре сега.