Страница 27 от 58
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Публикувано наCOLON Чет Апр 10, 2014 7:24 am
от tati
точно това е вакумно управление такова имам на маздата тя е пълен инжекцион и също на камиона който е на газодизел и понеже има турбо от колекторните тръби след турбото е взето налягането от турбото и чрез това маркуче се управлява вакумното налягате когато турбото надуе за да подаде редуктора допълнително метан та да се получи турбо-режима
А на моето ловато няма такъв вход то е свързано направо със атмосферното налягане чрез два отвора .Някои колеги запушват тези отвори и пробиват отвор за да поставят това маркуче за да се получи вакумно управление
Днес ще си правя нови настройки понеже съм изтървал един много важен момент при ПХ и пак ще пиша аз за това съм качил снимки на редуктора там се виждат двата отвора

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Апр 10, 2014 9:07 am
от caduceus
Филип
Ако мислиш че трябва за нещо нова тема, прави я и хич не ме питай

Ти си решаваш
Поздрави
ПП
За да видите каква борба и празни дискусии водя с газаджиите, погледнете например тук:
http://www.bgdiagnostica.com/forum/view ... ?f=4&t=194
Човекът очевидно и по мнения на хора от областта е добър специалист, но може би трябва на практика да види и пипне.
А доцентът който споменава като капацитет, има К1 на колата /лично му го сложих в Русе във ТУ/ и е точно този, дето ми каза преди време, че явно в науката са поне 20 г. назад с материала

А сега де

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Апр 11, 2014 7:37 pm
от tati
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Апр 11, 2014 8:18 pm
от caduceus
Здрасти,
имаш съвсем достатъчен заряд на двигателя и бутилката, на мотора е + 9,/53/. Проблемът трябва да е някъде в настройките и там по-добре да кажат колегите със метанови коли. Утре ще се видя с DOMIC и ще го коментираме за да намерим причината. Той е с метанов инжекцион Тамона и има доста практика
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Апр 11, 2014 9:30 pm
от tati
утре ще проверя р-ра на дифузора-плочката и ще си сложа нормалните свещи да видим и какво ще каже DOMIC

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Апр 12, 2014 1:15 pm
от tati
малко тех.сметки ако може замерих си дифузора 27мм колата е 1.8 моно-инж.90кс на метан по мои сметки трябва да е 24мм моля за мнение . А и смених рязаните NGK със ориг. EQUEM които са със 1.1 разтояние и мисля,че така е по добре.Даже си мисля за обедняването дали не е по-добре р-ра на дифузора да е по малък ; така ще огранича въздуха и ще направя по добра смес.

забравих да допълня предварението на ТАП е на 15гр. и така е по-добре на 12гр.малко се спъва колата
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Апр 12, 2014 7:44 pm
от skeleta
Тати, не намалявай размера на дефузора. При високи обороти ще увеличиш вакуума и така ще ти върви повече метан. На газ четох че Ф на дифузора трябва да е колкото е Ф на дроселната клапа. За метан не знам как е ама по логика не трябва да е много по различно. Моя днес го мерих и е Ф 25 и е малко по малък от дросела. Само да ми остане време другата седмица да го сменя с Ф30.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Апр 12, 2014 8:53 pm
от caduceus
Днес говорихме с колегата DOMIC на живо, може би той има какво да каже по метановата уредба защото има повече опит. Също и резултати от доста тестове на неговия автомобил със всякакви оргонизатори.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Апр 13, 2014 2:10 pm
от DOMIC
Здравейте!
tati, ако позволява ТАП-а по – голям ъгъл, намери настройката с най – голяма динамика. Свещите трябва да са за метан, има различни марки за всяка кола. Разстояние между електродите 1,1 е голямо, за метан трябва да е 0,7мм., а с рязаните свещи не знам как е. За газовите горива е по – важно да има силна и къса искра, отколкото искрене на голяма площ или към два, три електрода. Като си настройваш изпарителя намери добра динамика с най – малко гориво, обедняването и спъването на колата вдига разхода.
А относно разхода - 3,2 кг. на 100 км е много добро постижение, особено ако купето тежи повече от 1 тон.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Апр 13, 2014 7:10 pm
от tati
Колеги има формула за смятане р-ра на дифузор примен за метан е следното 90кс.х 5кв.мм=450 : 3.14 = 143.31 : кор.кв =11.97 x 2 =23.94мм = 24мм така съм си го смятал и за камиона там получавам 52мм за дифузорза за 430кс 11700л двигател.И камиона върви та се къса . Пробвал съм със по-голям дифузор пак върви,но по-плавно и вдига разхода .Така че сигурен съм,че със по-малък диф. Разхода ще е по малък. А при свещите когато ги направя на 0.9мм колата се спъва по-трудно пали,особено студена и разхода ми е по-голям .Когато свещите са на 1.1мм е обратно,по-лесно запалва има ряз разхода пада със около 0.400кг и най вече зимата при -20гр пали директно на метан от втория оборот като завърти двиг. И върви ще кажеш,че съм и опънъл 3-смукача . Това всичко се получава при предварение на ТАП 12гр. Сега със оптимизатора при 12гр ми е леко спъната , не е пъргава. Със 15гр двиг. има по-добър ряз и по-добре се държи в динамиката . Като сложа 24мм диф. ще пиша пак. Мерси за мненията.Мисля, че ще са от полза за всеки практик. Най добрия разход за сега ми е 3.5кг100км на магистралата но със по-спокойно каране около 80-90 до 100км/ч.
