Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

колеги някой мерил ли е стойности на ланд-сондата днес си играх и на бензин показва при ПХ 0.64V-0.67V като форсирам стига до 0.92V
А на метан ПХ 0.08V-0.10V като форсирам играе м/у 0.25V-0.32V
Доста голямо обедняване
:speak:
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Аз също потвърждавам подобрение на динамиката и по-тих двигател с преместването на едната кутиика на К3 от бутилката върху акумулатора. :beer:

Като напълня няколко пъти бутилката ще докладвеам дали има промяна и в разхода :hola:

Поздрави!
Слави :)
Аватар
gomi
МненияCOLON 131
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 9:19 pm
МестоположениеCOLON майна таун :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от gomi »

Моята вече върви с 30км/час на 5-та предавка-спокойно, като подам газ си ускорява,
малко бавно но все пак моя двигател е високо оборотен (Астра Г, 98г, Х14ХЕ-1,4л/90к). :connie:

Поздрави на всички :beer:
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

gomi написаCOLONМоята вече върви с 30км/час на 5-та предавка-спокойно, като подам газ си ускорява,
малко бавно но все пак моя двигател е високо оборотен (Астра Г, 98г, Х14ХЕ-1,4л/90к). :connie:
Хе-хе-хе... Поне един човек потвърждава нещата, които се случиха с моето 23 годишно Рено, след като и аз преместих К3-ката върху акумулатора. Като ускоряваш на 5-та от 30 км/ч причуква ли ти аванса? При мен не чука..., ама вече никога! :doubleup:

Гоми, как се държи ускорението ти над 2000 оборота? Лично при мен на 5-та предавка ускорява малко бавно от 1100-1200 до към 2000 оборота, но от там нагоре ускорението става доста по-бързо. Приоритетно карам градското на висока предавка 4 и 5-та, даже завоите с 10-15 км-ч си ги взимам на трета. При потегляне от място гледам да не вдигам много обороти на 1-ва, щото имам усещането, че двигателят ще откъсне главата от блока, толкова бързо вдига обороти и толкова почва да реве над 2200, че малко ме е бъз. И ако имаше начин да сложа още две предавки в скоростната кутия, едната от които да е не 1-ва ами 0,5, другата да е 6-та, щеше да е добре. :tongue: В момента в двигателя има излишен някакъв потенциал, който не зная как да използвам.
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

ДО - smsi-h
я кажи на Реното ПХ как е фиксиран със стопорен болт или имаш стъпково моторче и имаш ли оборотомер колко са ти обор. на ПХ. Моята лагуна е със стъп.мотор и като обедня много няма ПХ . Оборотите ми са 680 - май трябва да ги вдигна за да не гасне - стъпковото все дърпа газта назад
:doh:
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

tati написаCOLONДО - smsi-h
я кажи на Реното ПХ как е фиксиран със стопорен болт или имаш стъпково моторче и имаш ли оборотомер колко са ти обор. на ПХ. Моята лагуна е със стъп.мотор и като обедня много няма ПХ . Оборотите ми са 680 - май трябва да ги вдигна за да не гасне - стъпковото все дърпа газта назад
:doh:
Ми имам си стъпков мотор и на планката на която е закачен си има и болт за по-финна регулировка на бавните обороти. Разбира се, че имам оборотомер. От преди да сложа газовата не съм стъпковия мотор и болта му пипал, защото ще разваля настройката за бензина. Основно, при газта, регулирам празния ход от изпарителя. Като обедня много сместа двигателят просто се спъва и започва да набира от празните /800-900об/ нагоре на тласъци и пресекулки, т.е. колата не може да отлепи даже от място, тогава връщам под 1/4 от тройника и всичко си иде наред. В момента празните не са много добре поради крайното обедняване и малко играят в диапазона 700-900 оборота, т.е. карбураторът малко си ги "гласи" в зависимост от околната температура и това колко е загрял, както си знае, но не ми е голям проблем.

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=77228.240

Чети в горната тема от пост №246 и нататък. Само с това мога да ти помогна. Но ако двигателят ти е пълна инжекция вече трябва да звъннеш на Румен Роев.
Аватар
gomi
МненияCOLON 131
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 9:19 pm
МестоположениеCOLON майна таун :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от gomi »

До "smsi-h" :
като вдигне над 1500обор. си ускорява прилично, над 2000 вече е самолет( на тая кола работните обороти са си 3000 :doh: )

Малко тестове от преди малко:
1. на 5та скорост- на 30км/час = 1000об. колата си върви без подаване на газ, спокойно като охлюффф :tongue: ( някой беше споменал че работи като дизел-имах дизел, ефекта е същия)

2. при подаване на газ си има малко "претрисане" и замисляне докато подмине 1100-1200об, след това си набира без претрисане.

3. на 5та ск. -с 40км/час = 1700об. с крак върху газта - съвсем леко , колата си върви нормално.

4. на 4та ск. - под 30км до 20км/час почва да "претриса" яко, под 30км/час явно не иска да върви и на 5та и 4та - сигур иска още една К3 :dance:

В колата бях сам, не знам като има и други пасажери как ще се държи.
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

gomi написаCOLON ... под 30км/час явно не иска да върви и на 5та и 4та - сигур иска още една К3
Не съм сигурен дали не иска К4-К5-К6... :lock: То и сега, както казах в предишния ми пост, колата има неизползвани възможности като мощност, които слабо се сещам как да реализирам. Мисля че има мегдан за обедняване на сместа, но процесорът ми е до 15 и не позволява повече. Не съм говорил с Румен Р. дали не може да ми направи нов с повече предварение.

От три дена не бях карал колата си. Обаче вече окончателно имам впечатлението, че след като сложих К3 върху акумулатора, двигателят работи все по-нежно и все по-мазно, все едно нещо допълнително отвътре го маже освен маслото.
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

До "smsi-h" :
свещите ти на какво разтояние м/у електродите са регулирани заводско или ти си го правиш моето трябва да е 0.9мм - но със1.1мм по-бързо пали първоначално и по-добре върви на метан
Аватар
zhivko83
МненияCOLON 180
Регистриран наCOLON Съб Дек 07, 2013 2:52 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от zhivko83 »

Румен май спомена, че ТАП-а, с настройки за ниски и високи обороти може да се препрограмира... :phil_04: :wonky: :cool:
BUTTON_POST_REPLY