Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

smsi-h
Само за сведение, понеже споменаваш К4, К5 и К6 :smileylol:
К4 по проект е автотермичен оптимизатор /с ефект до 80%, поне така се надявам/ за съвременни автомобили. За газ и бензин, с допълнителен компютър /може и Мегаскуирт - управлява всичко, но е скъп засега/, или софтуерна промяна в горивната карта, или чип с програма - предстои да се уточнява. Конструкцията е изцяло немагнитна и не е като оптимизатора на Андреев или клетка на Джо. Представлява кутия примерно колкото акумулатор на 6 волта, която е със смесено електрическо - оргононатрупващо устройство и се закачва за акумулатора. Черпи няколко вата от него при завъртане на ключа на контакт, а от кутията излизат няколко кабела, свързани примерно чрез метални щипки за блока на двигателя, отвън на възд. филтър, горивопровода и + кабела на акумулатора върху изолацията. Това е принципна схема и може би ще се променя, давам я само като предварително инфо. Системата е уникална и няма аналог, базира се на мои проучвания на електрическо-оргонни схеми. Не е и супероргонит + активация като нещата на Велц :) Идеална е за генератори на хибридни автомобили и стационарни генератори на ел.ток, както и за такива на ел. летящи автомобили ;)
К5 е 100% оргонно-електрически конвертор, на база разработките на Дон Смит, Тариел Капанадзе и Хари Периго. Естествено, има разновидности и варианти, уточнява се конкретната конструкция. Цел - осигуряване на независимо захранване с нормално електричество на 220 волта и стандартни уреди. Тука вече ще разчитам и на приятели на ти с електротехниката, каквито слава Богу има и са свестни момчета.
К6 може би е електрическият летящ автомобил. Не е ясно още, но май това е крайната цел на всичко - също както при Тесла ;) Ще видим. Може да се намеси и малко антигравитация във вариант на олекване, не на тяга - така няма силни негативни полета и вреда от тях във вид на активни петна по земята. Знам как.
Поздрави

ПП
Относно ТАП-овете , Румен ми каза че не е проблем да се направи на по-голямо предварение. Малка промяна в схемата само трябва, като може да се превключва примерно не през 3, а през 6 или 9 градуса. Отделно от това има софтуерен вариант със пълни възможности за всякакво предварение
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Пробвайте да сложите една К3 на бобината. Аз преди бях навивал една излъчваща намотка на + кабела към бобината и ефекта беше доста добър, а и самата бобина повишава оргонното напрежение. Даже имах преди време едни оргонизатори, на които бях сложил бобинка от ТХО на телевизор и повишаваше няколко пъти заряда.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Утре, като се прибера, ще ви разправям как преоргонизирах колата и какво се случи :smileylol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Та така драги съгаражници...

Днеска за първи път след слагането на К3 върху акумулатора напълних бутилката с газта. Събра ми 20,63 лтр при изминати 243 км. Което ще рече 8,48 лт газ на 100 км при смесен цикъл. За извънградско не знам кога ще ми се отвори прозорец. Обаче имайте в предвид, че този разход е с 2-те К3 върху бутилката е до 15.04; от тогава преместих едната К3 върху акумулатора.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Преди време имаше въпрос за това дали при използване на оптимизатори двигателят не се загрява повече. Тогава не взех отношение, защото не бях забелязал промяна в това наравление. Сега със сигурност мога да кажа, че температурата на изгаряне на гориво, променено с отимизатор е доста по-висока от нормалната.
Нисана принцино е с идеална система на охлаждането. И при люта жега, и при лют студ държи номиналната температура.
Онзи ден обаче не удържа :sad: Водата завря.
Ето и историята.
В момента разполагам с още един комплект К3.
Колата ми имаше прекрасен ряз. Е да, ама пусто любопитството ... :smileylol:
По средата на дълъг път спирах на бензиностанция и реших да сложа освен двете кутийки К3 (от стария тип) и още две (пак такива) на газовия балон :angry: Станаха четири там, една К1(която беше първия ми отимизатор, който си купих и сложих и така си и седи там), една нова мощна К3 във въздушния филтър и една пак такава на акумулатора :smileylol:
Колата удържа на тази атака от Търново почти до Севлиево. ...И там прегря :angry:
Но пък беше невероятна :cheers: Сякаш имаше турбина, интерколер и не знам какво още :worship:
От 130 и пета ускоряваше все едно и пускам нитро :oh:
...Ама изхвърли водата :smileylol:
Свалих не само четирите отимизатора от бутилката, а и този от акумулатора. Останаха само К1 и един К3 на въздуха.
Но явно газта се беше променила здраво. Докато не свърши имах прекрасна мощност и ряз. За да и падне поне малко енергията правих какви ли не глупости. Най-доброто беше стоенето с ръце, опрени на бутилката :-) Човека все пак си е супер консуматор на тази енергия :sympathi:
Та така - не прекалявайте с отимизаторите за обработка специално на горивото. Явно до толкова се вдига калоричността му при прекаляване, че двигателя не удържа. То е същото като да е предназначен за А95, а да си сипал керосин.

Поздрави :hola:
Наблюдавам - анализирам - променям.
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Филипе,

То хубаво, че си прегрял двигателя :doubleup: :cheers: :smileylol: , ама не пишеш да си намалил вкарваното количество газ. Защо бе човеко? :angry: ЗАЩО НЕ НАМАЛИ ГАЗТА ОТ КРАНА? :doh:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Дам аз също го наблюдавам този ефект, но по скоро го отдавах на бедната смес. Но ти потвърждаваш, че и оргона има пръст в това. А и форда охладителната му система е под сяква критика. В такъв смисъл, че често се пуска перката и големия кръг почти не се отделя от малкия, за да може да влезе по хладна течност. И заради това ми се въртят какви ли не глупости за побългаряване. :smileylol: Ти все пак виж като падне заряда ако искаш и снимай дали няма да продължи да завира. Перката работи ли? Щотот ако кипва на работеща перка нещата с охладителната система според мен не са добре. А това си е опасно, предполагам разбираш. :)
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Ами защото не исках. :tongue:
Просто си направих експеримент.
Извадих си и заключенията.
А що се отнася до разхода - при тази бутилка при напълненени след това 37,5 литра; при скорости основно между 110 и 140 (по Хемус); при работа на място доста време заради неколкократна нужда от охлаждане, изминах 506 км.

ПП
И ти си писал в момента :sympathi:
На връщане, след зареждането, си сложих две К3 на бутилката. Тази на акумулатора не посмях.
...Просто предобрих нещата със заряда на горивото :smileylol:
...А иначе - разбирам, как да не разбирам ;) Не ми се сменят прегорели клапани и изправят глави :smileylol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

При зареждането, за което разказах, разхода е 7,41
Днес заредих отново. Като път това е обратното ми връщане + още + още.
Разход 6,45
Писал съм го няколко пъти, но само да напомня. Преди оптимизаторите, разхода ми беше над 10 на сто газ! Нямам устройства за увеличаване ъгъла на изпреварване.
Това вече не мога да си го обясня.
Много съм доволен, но търся обяснения. Ако някой има идеи за такива ги очаквам! ;)
Наблюдавам - анализирам - променям.
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Philip написаCOLONПри зареждането, за което разказах, разхода е 7,41
Днес заредих отново. Като път това е обратното ми връщане + още + още.
Разход 6,45
Писал съм го няколко пъти, но само да напомня. Преди оптимизаторите, разхода ми беше над 10 на сто газ! Нямам устройства за увеличаване ъгъла на изпреварване.
Това вече не мога да си го обясня.
Много съм доволен, но търся обяснения. Ако някой има идеи за такива ги очаквам! ;)
В предния пост обясняваш, че си карал основно със 110 и 140. Днес каква беше основната ти скорост? Мисля, че това е от най-голямо значение. Разликата от почти 1 на сто не е толкова голяма, че да не го отдадем на поддържаната средна скорост. Предполагам и видът на газта има значение, в случай, че днес не си карал с лукойлска газ, а с румънска де. Я сега си представи да изминеш тези километри с тази средна скорост на бензин. При тази средна скорост разходът ти от 7,41 на газ във всички случаи е по-малко, ако беше изминал това разстояние на бензин, което пък щеше да е задължително над 8.

6,45... :sympathi: Невероятен разход за газ. Все едно си се движел с бензин при поддържане на скорост 90-100. :smileylol: И моята преди оптимизаторите и аванспроцесора си се движеше с над 10 на сто газ. Една 25 литрова бутилка я изгърмявах за 160 изминати километра при смесен цикъл. Сега с 23 литра изминавам около 280 клм пак при смесен цикъл и то засечено на градско при частично студен двигател. Ама ще видиш като изляза на дълъг път, какво се казва разход. :tongue:
BUTTON_POST_REPLY