Само за сведение, понеже споменаваш К4, К5 и К6

К4 по проект е автотермичен оптимизатор /с ефект до 80%, поне така се надявам/ за съвременни автомобили. За газ и бензин, с допълнителен компютър /може и Мегаскуирт - управлява всичко, но е скъп засега/, или софтуерна промяна в горивната карта, или чип с програма - предстои да се уточнява. Конструкцията е изцяло немагнитна и не е като оптимизатора на Андреев или клетка на Джо. Представлява кутия примерно колкото акумулатор на 6 волта, която е със смесено електрическо - оргононатрупващо устройство и се закачва за акумулатора. Черпи няколко вата от него при завъртане на ключа на контакт, а от кутията излизат няколко кабела, свързани примерно чрез метални щипки за блока на двигателя, отвън на възд. филтър, горивопровода и + кабела на акумулатора върху изолацията. Това е принципна схема и може би ще се променя, давам я само като предварително инфо. Системата е уникална и няма аналог, базира се на мои проучвания на електрическо-оргонни схеми. Не е и супероргонит + активация като нещата на Велц


К5 е 100% оргонно-електрически конвертор, на база разработките на Дон Смит, Тариел Капанадзе и Хари Периго. Естествено, има разновидности и варианти, уточнява се конкретната конструкция. Цел - осигуряване на независимо захранване с нормално електричество на 220 волта и стандартни уреди. Тука вече ще разчитам и на приятели на ти с електротехниката, каквито слава Богу има и са свестни момчета.
К6 може би е електрическият летящ автомобил. Не е ясно още, но май това е крайната цел на всичко - също както при Тесла

Поздрави
ПП
Относно ТАП-овете , Румен ми каза че не е проблем да се направи на по-голямо предварение. Малка промяна в схемата само трябва, като може да се превключва примерно не през 3, а през 6 или 9 градуса. Отделно от това има софтуерен вариант със пълни възможности за всякакво предварение