Много ти благодаря, Айкроу!!!
Брей, мама му и прасе!

Излекувахме го най сетне от номерата тоя ГОП :D Да обобщя изводите които си вадя аз, пък и вие колеги да знаете ако почнете да се занимавате с такива неща:
1. Мрежа не върши работа за разпределение на силнозаряден оргон, особено при скоростен поток. Турбулизацията сваля заряда подобно на ситуацията с тръбата на Филип и мрежичката на изхода на чешмата. Писахме го вече в съответната тема. Може би мрежа ще стане ако се просмуква бавно и не завихря, но при ДВГ няма начин.
2. Тръбни конструкции стават, при положение че ОП се пусне преди техния вход за да се омеси с въздуха вътре. Съпротивление почти няма, а потокът дори се изправя и ламинаризира.
3. Метализирането на тръбите /ако са пластмасови/ помага за по-пълно излъчване на енергията и съответно насищане на въздуха за малкото време в което той е в РОП-а. Имаме и допълнително намаляние на размерите поради високо КПД на насищането.
4. Най-добре от технологична гледна точка, здравина на укрепване при монтаж и удобство за наглеждане, е да се ползва изолиран маркуч от ГОП до РОП, а не да се свързва пряко ГОП към въздуховода. Въздуховодът след РОП все пак е добре да е изолиран с алуминиево фолио и отгоре текстилно или др. неметално /при възможност/.
Предстоят тестове на кола

Първо на моята за да видя какво ще стане от просто любопитство, после на някоя газова която допуска намаляване на газта и регулиране на предварение с делко. Просто е по-лесно и с повече възможности за голям ъгъл на + предварение. Имам нещо наум за един Мерцедес к обикновена газова и делко + сериозен специалист /практик/ по ДВГ за консулт.
Поздрави!