Страница 4 от 8
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 11:48 am
от sheki
stefan4o написаCOLONДа, като цяло ЕКУ си прави нужните корекции. Предполагам в някои моменти, когато не насмогва а сместа си е пак бедна - светва чека за грешка.
При софта на твоята газова нали няма как газовите инжектори да са с коефициент под 1 (т.е. под тези на бензиновите).
Аз съм с опел вектра 1.6 16клапана пълна инжекция но с обикновена газова уредба, специално за да не ми светва чека съм сложил емулатор за ламда сигнала.
Трябва да се отбележи нещо важно, че преди да се правят всякакви замервания и настройки за икономия колата трябва да е с напълно работещи системи и да няма грешки в компютъра, иначе всичко е безсмислено , повреден температурен датчик , маф , мап , ламбда влияят директно върху смесо образуването и вървежа на колата, дори повреден ЕГР клапан ще влоши работата на колата, отделно много често за проблеми също свързани с вървежа може да бъде и влошена вакумна система. Бях писал някъде из форума дори правилната работа на ЕГР се засича от Маф сензора защото елементарно е при отваряне на клапата да падне въздушния потока през въздуховода.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 7:30 pm
от gomi
Здравейте, днес си поиграх малко с настройките на газта, направи ми впечатление че паднаха времената на автокалибрация на инжекторите когато натиснах автокалибрация.
Времената бяха 0,74 след което станаха 0,42.
Въпросът ми е - това време къде се добавя- над времето на бенз. инжектор ли?
АГУ -то е "agis M210" , инжекторите са "baracuda"(
http://www.lpgshop.co.uk/lpg-barracuda- ... tors-rail/ )
A това време - заграденото на 2-та снимката, то сумира ли се с автокалибрацията?
П.С.
защо системата качва снимките на обратно- най- новата отива отгоре?
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 8:13 pm
от stefan4o
Програмчето ти препоръчва да намалиш размера на дюзите. По принцип ръчната настройка е по-прецизна от автоматичната, казвам го чисто информативно само. Най-малкото защото автоматичната се извършва на място и симулацията с натоварването на мотора не е същата като, когато се движи по пътя колата.
Иначе това 0.42 не зная какво се явява. На последната картинка това с времената на бензиновите и газовите инжектори се явяват корекциите от газовия компир може би? Най-добре разгледай усер-мануала на инжекциона си. Би трябвало да има такъв.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 8:35 pm
от gomi
Кривите(точките) се събират в движение, после компа си изчисли корекцията- вертикалната линия(синята), после аз си я дооправих както на мен ми харесва вървежа- затова и толкова точки на нея.
Опитвам се да разбера някои тънки моменти. инжекторите са на 1,8мм, налягането на 1,3 бара.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 10:06 pm
от icrow
Автокалибрацията я правиш и после пооправяш тук там, до като не се скапе вървежа. Според мен заводските настройки на бензин или газ се правят по обогатени за да се пази мотора, най вече от прегряване и детонации, но може да се намали малко и да остане безопасно. Относно налягането на изпарителя. Ако го намалиш от изпарителя ще се дигнат времената на инжекторите, така че това е пряко отговорно за тях.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Нед Май 04, 2014 11:13 pm
от gomi
на втората снимка, където съм оградил, се дава колко над бенз. време да е газ.време(2 милсек.- е стандартно като вкл програмата) това как се задава?
а самата автокалибрация като число( в случая 0,42мс) къде в сметките се добавя, или то е само да укаже с колко газ.време да е над бенз. ?
това време бая се промени при първоначално пускане на системата беше 1,5мс, явно се разработи испарителя и инжекторите, дано разхода тръгне надолу

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Пон Май 05, 2014 8:12 am
от icrow
Най добре виж в описанието. По различна е от моята ГИ. Ако искаш ми прати програмата да я разгледам.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Вто Май 06, 2014 6:59 pm
от caduceus
Здравейте,
има желание от колегата Стефанчо да се изтрие цялата тема. Мисля, че е полезна и не трябва, а може евентуално да се изтрият само неговите постове. Дайте мнение, как според вас е добре да се постъпи?
Поздрави
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Вто Май 06, 2014 7:06 pm
от skeleta
И моята даде около 2 литра икономия. Та може и от газта да е. От време на време се изтърват и пускат по добра газ. Иначе откакто преместих К3 на акумулатора за сега това ми е първата икономия. Надявам се да се задържи така.
ПП. Темата е супер. За какво да я махаме. А той нещо се е разсърдил или?
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Публикувано наCOLON Сря Май 07, 2014 5:33 am
от Philip
Брейиии. И без мое участие можели да се заформят екшъни
Първо за темата.
Както казва Шеки - казана дума - хвърлен камък.
Щом човек е написал нещо по собствено желание тук, то трябва да бъде тук.
Така че смятам, че нищо не трябва да бъде изтривано.
Всеки е свободен в решението си да пише или да не пише.
Стефанчо, Науката в съвременния си вариант не ползва нищо от природните принципи. Просто още не е открила колелото.
Относно проектирането на двигатели. Правил съм това и много добре знам какви формули участват и какво се включва в проектирането. Единствените, които включват в изчисленията поведението на флуидите са японците (затова успяват от малки обеми да изкарат огромна мощност) Изчисляват и пулсацията на въздуха заради пренасочването му към различните цилиндри. Ползва се и при изчисляването на изпускателните колектори при формулите. Иначе принципа на изчисления за входящия въздух е единствено спрямо кубатурата и то при определени градуси на входящия въздух. Това е всичко.
Така че поле за действие има отвсякъде.
Науката все още смята, че колкото по-гладки са всмукателните колектори, толкова по-добро снабдяване с въздух има. Да, но това важи само до определен праг. След това се получава ефекта на прилепване на въздуха по "огледалните" вътрешни стени и влошено пълнене на цилиндрите. ...Но това не се отчита, въпреки, че се знае. Така е с още много неща.
Така че отговора на заиграването ти с Айкроу е, че - Да. Инженерите, проектиращи двигатели има какво да научат от хора от този форум и - Да. Тук сме по-напред от тях относно пълненето на цилиндрите, смесването на ГВС, повишаване на калоричността на горивата и самия процес на изгаряне.
Айкроу, споко. Не само ти бъркаш о, у или каквото и да е

. Аз въпреки простотата на определянето на пълен и кратък член, винаги мисля какво трябва да бъде и пак не ги пиша правилно
Хубав и успешен ден на всички!
