Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Апр 24, 2014 3:05 am
Здравей, Филипе,
Искам да споделя опита си с аванс - процесорите на моята кола. С метанов инжекцион съм и при монтажа на газовата уредба сложиха италиански ТАП с максимални възможности за корекция 15 градуса линейно от празен ход до 3 000 оборота. След монтажа на първия К 1 (преди три години) разбрах, че ми трябва повече аванс. Технически успях да сложа още един ТАП на Р. Роев, който допълваше корекцията на италианския. С тази конфигурация за промяна на аванса наравих много проби и установих, че с увеличаване на оргона не е необходима промяна и на аванса ама след като вече е нагласен за оптималната работа на колата. Обяснението ми е, че производителя на автомобили си слага някакъв усреднен аванс, който при всеки индивидуален автомобил се оказва недостатъчен(нещо като запас за застраховка) и чрез ТАП се донастройва, като настройката е валидна само за тази кола, в това техническо състояние и с това гориво. Друга кола, същата марка и модел може да има друга настройка, близка до първата, но все пак различна.
Напоследък имам възможност да тествам все по - силни оргонни устройства и винаги пробвам и промяна на аванса. Досега всеки път се убеждавам, че на намерения вече аванс не е необходима корекция. Предполагам, че при пропан - бутановите системи може да има нужда от минимална корекция заради различното гориво, но при метана няма.
Мисля, че без ТАП губиш малко и също може да стигнеш до отлични резултати при оргонизиране на колата.
Искам да споделя опита си с аванс - процесорите на моята кола. С метанов инжекцион съм и при монтажа на газовата уредба сложиха италиански ТАП с максимални възможности за корекция 15 градуса линейно от празен ход до 3 000 оборота. След монтажа на първия К 1 (преди три години) разбрах, че ми трябва повече аванс. Технически успях да сложа още един ТАП на Р. Роев, който допълваше корекцията на италианския. С тази конфигурация за промяна на аванса наравих много проби и установих, че с увеличаване на оргона не е необходима промяна и на аванса ама след като вече е нагласен за оптималната работа на колата. Обяснението ми е, че производителя на автомобили си слага някакъв усреднен аванс, който при всеки индивидуален автомобил се оказва недостатъчен(нещо като запас за застраховка) и чрез ТАП се донастройва, като настройката е валидна само за тази кола, в това техническо състояние и с това гориво. Друга кола, същата марка и модел може да има друга настройка, близка до първата, но все пак различна.
Напоследък имам възможност да тествам все по - силни оргонни устройства и винаги пробвам и промяна на аванса. Досега всеки път се убеждавам, че на намерения вече аванс не е необходима корекция. Предполагам, че при пропан - бутановите системи може да има нужда от минимална корекция заради различното гориво, но при метана няма.
Мисля, че без ТАП губиш малко и също може да стигнеш до отлични резултати при оргонизиране на колата.