Страница 34 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Май 06, 2014 8:33 pm
от bob
Re: Създаване и развитие на технологията ми
от bob » Пет Апр 25, 2014 5:00 pm
Много големия заряд води до обратния ефект, увеличен разход. При заряд около 3 милиона разхода се вдига с около 2,5 литра.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
от bob » Съб Апр 26, 2014 6:28 pm
Оргонната пара я пусках направо в карбуратора със щуцер, така че няма как да полепне по стените на въздухопровода. При по малък заряд на двг има 47% икономия, а при по голям заряд икономията я нямаше
Това което си установил се наблюдава при мен от доста време и аз го бях споменал, така че според мен е нормално.
Забравих да уточня, че аз карам без ТАП.
П.п. Тати, не приемай този мой пост като заяждане. Повтарям, това не е заяждане.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Май 07, 2014 5:52 am
от Philip
Според мен е нормално при преминаване на определен праг на енергетизиране на двигателя или целия автомобил да има обратен ефект (за всеки модел - при различен праг на енергията - колкото е по-голяма масата - толкова по-висок праг).
Причината е проста.
Земята е "абсолютния консуматор" на тази енергия. Тя я ползва основно от Слънцето.
При енергетизирането на автомобила, той е "изолиран" в някаква степен от Земята - от въздуха и гумата на колелата. Когато обаче енергията премине определен праг, се осъществява връзка между източника (колата) и Земята. Енергията е достатъчна за преодоляването на "изолацията". Започва изтичането и към Земята. Това води до процеси, влошаващи работата на ДВГ. Пътя на енергията се променя коренно.
Ами - това е. И аз ненапразно ограничих мощността на енергетизиране на водата от тръбите ми.
ПП
В случай, че по някакъв начин чрез допълнително създадени полета успеем да отделим източника на енергия (в случая колата) от полето на Земята и енергията остане в колата, със сигурност ще последва процес на намаляване на теглото - демек левитация. (това не е майтап!)
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Май 07, 2014 7:40 pm
от caduceus
Колеги,
мисля, че открих причината за проблемите с новите по-мощни К3. Предстоят естествено няколкомесечни пътни тестове на различни коли и видове мотори и уредби, но стигнах до извода че нещата опират до неоптималната геометрия на новите магнити в усилвателния блок. Това което излиза като оргонен ток от проблемния вариант е доста, но оргонното напрежение е по-ниско от това на старите К3. Оттам и динамиката на излъчването пада, съответно и резултатите.
Хубавото на конкретния негативен опит е, че покрай шушкането с усилвателния блок засилих доста бобините, а и промених цялата схема към по-добро. Като цяло последните К3 ще са около 4000 деветки като заряд, но с правилна /надявам се/ структура на излъчването. И естествено, няма да се налага слагане на хармонизатори в колата както при мощен ГОП

Поздрави!
ПП
Разбира се, като се направят всички тестове и се потвърди горното, мога за подменя на всички /които естествено искат/ и които имат стария вариант на К3 със новия дай-Боже по добър модел. Просто трябва да изчакате, а в това време карайте с това което имате налично. Ще ви държа в течение
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 08, 2014 10:20 pm
от zhivko83
Philip написаCOLONОще малко наблюдения и от мен на действието на оптимизаторите. :D
Тъй като пътя ми всеки ден е и градско, и извънградско, на второто най-използваната предавка е петата. Разликата: Преди К1 и К3(от първите и е на филтъра), петата я ползвах и имаше мощност след 100 км/ч. След оптимизаторите колата си я искаше още след 70 - 75, като имаше достатъчна мощност. Сега - след 60 км/ч, като понякога се хващам, че и на 40 все още карам на пета, но няма мощност да дръпне.(чувствам си колата и двигателя - това ми е и спциалност още повече

)
Разликата между времето, когато я ползвах след 70 и сега, като я ползвам след 60 е само една. В колата ( до ръчната) съм сложил ето този хармонизатор на Ивчак:
h1.jpg
Не мога да кажа от колко кубита е - Ивчак ще трябва да си каже :D
Принципно е с екваториален ринг, който се ползва за ограничаване на полето на хармонизатора. Както писах и другаде във форума, специално при това хармонизаторче се получава нещо странно. Където го сложиш, създава поле около целия предмет - в случая колата.
Стана така, че за няколко дни го махнах. ...И петата отново започнах да я включвам след 70 км, т.е. - мощността ми падна. Веднага след като отново го сложих в колата, мощността се върна.
Ето и моето обяснение:
Оптимизаторите зареждат както горивото, така и двигателя, така и цялата кола. В един момент след достигане на някакъв праг на заряда на цялата кола или само на двигателя - това не мога да кажа, настъпва свързване на полето на колата с това на Земята. ...И това предизвиква предаване към Земята и намаляване на ефекта на оптимизаторите.
Това хармонизаторче с ринга явно затваря полето на колата или най-малкото пречи на това поле да се свърже със земното и да изтича към него.
Пробвайте, за да видим дали наистина е така, моля.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 08, 2014 11:12 pm
от Спиридон
Живко, благодаря и на теб, макар че вече ползвах търсачката

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Май 09, 2014 8:51 am
от smsi-h
Кадуцеусе,
Право казваш. При последния модел на К3 има леко завишение на разхода и забелязах, че по нанагорнище скоростта пада, все едно съм на бензин, и това при поставен един К3 на плюсовата клема на акумулатора; плюс това при скорост около 100 и над 100 двигателят почва да бучи все едно е на бензин. При предишния вариант на К3 скоростта на газ по баирите се поддържаше без да пада и даже имаше завишаване на обороти и скорост. Старият вариант на К3 беше по-сполучлив.
И аз се надявам се новият вариант К3 или вече К4 да е по-добър, за да ги подменим!

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Май 09, 2014 12:16 pm
от stefan4o
Асене, моите К3 ли са? Кой точно модел са, че нали казвате, че са два вида?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Май 09, 2014 4:21 pm
от caduceus
Да, твоите К3 са от първия вариант който работи добре.
Всички кутии които са купени са клиенти от тези които работят добре, проблемите са с тестови К3 от нов модел, които са раздадени по колите на няколко човека. Само на smsi-h май му смених старите добри К3 с новите дето правят проблем, но ще му върна по-добре работещите обратно за моя сметка. А, сега се сещам че и при Румен има един комплект от проблемните, както и при DOMIC
Естествено, щом излязат положителни резултати от най-новия вид, ще сменя на който иска комплекта К3 с него. Не бързам, защото виждате какво става - понякога се греши :phil2: Засега правя от изпитания вид, който си е ОК и паралелно няколко от най-новия се въртят вече по различни коли за проби.
Днес ми се обади един колега с дизел-комънрейл без ламбда. Сложи преди две-три седмици просто за тест една кутия К3 на акумулатора и разходът му се вдигнал с 2 литра! Т.е. колата е реагирала бурно, но като не може да се самонастрои през ламбдата /която липсва/ и дет. датчик /също май няма/ и нито аванса коректен, нито сместа.
Това обаче иде да покаже, че дизелите усвояват отлично оргона през подгревателните свещи - независимо че няма електрически контакт, енергията върви по жиците и през релето и подгр.свещи влиза директно в цилиндъра. Та е много вероятно дизели с ламбда да се повлияят много добре, когато К3 е на акумулатора. Все пак, предстои това да се види на практика.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Май 16, 2014 6:20 pm
от stefan4o
Някой може ли да ми измери моторетката, преместих К3 на акумулатора:

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Май 19, 2014 6:20 pm
от caduceus
Блокът ти е на 320 деветки и с напълно достатъчен заряд. Извинявай за забавянето. Би трябвало да ти работи мотора по-добре отпреди слагането на акумулатора на К3-ките