Страница 36 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Май 24, 2014 8:43 pm
от Philip
Кадуцеус, чудесно е, че има данни.
...Ама аз се чудя друго
- Кога все пак успяваш да правиш от оптимизаторите и другите устройства?
- И с шлем против метли и тенджери ли се прибираш в къщи, когато все пак успееш да стигнеш дотам?
Хубава и усмихната вечер!

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Май 24, 2014 9:42 pm
от zhivko83
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Юни 05, 2014 12:44 pm
от caduceus
Здравейте,
да кажа какво ново по оптимизаторите

Вчера бях на тест на диностенд в София, като направихме /присъстваха и двама колеги/ прав тест на личния ми автомобил. Методика - идва кола без нищо, мери се мощност, слагаме К3 на акумулатора, бръмчи 10 минути и пак мерим. Целта беше да видим как е при правия тест и дали са достатъчни 10 минути за поява на резултат в мощността /имаме вече инфо за обратния тест от Пловдивското дино - идва кола с К3, мери се, махат се К3, бръмчи 10-15 мин да се разреди и пак мерим/. Резултатът е, че за това кратко време мощността на бензин се вдигна само с около 4 к.с. - първи рън 3, втори 4 и после спряхме за да освободим стенда. На газ нещата са с подобна пропорция. Т.е. си трябват едни 50-100 км за да се усети пълния ефект, както пролича от обратния тест в Пловдив /от 80 к.с. на 64 к.с. - не са 68 както писах преди, а 64 и това е и при изключен аванспроцесор, на газ/. Сега мисля да отида пак след като съм покарал с комплекта К3, за да измеря пак - но вероятно ще е другата седмица, на същия стенд. Тогава би трябвало да се види вече пълния ефект и да се сравни с данните в компа от вчерашния тест.
Поздрави
ПП
Прилагам малко снимки от диното на "Хеед 91" и многострадалната ми Ксантия, качена на стенда

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Юни 06, 2014 4:40 pm
от caduceus
Пропуснах да кажа, че направихме маса измервания и тестове в София относно правилното разположение на К3 на акумулатора, както и на модификациите за газ и метан. Тези кутии които бяха със засилен оргонен ток спрямо стандартните, се оказаха по-добри за метан

Т.е. има значителна разлика във вида на горивото и съответно е необходимо различно съотношение в кутиите К3 за тях на оргонния ток и оргонното напрежение. Полето при метановите К3 е със по-силен ток, който не работи със същия ефект при К3 за пропан. А там вече стандартните усилени с две бобини К3 се представят отлично. Т.е. имам вече две модификации К3 - за метан и пропан, като и двете са заменими в някаква степен, но все пак ако искаме да сме докрай точни, трябва да се ползва съответното К3 за неговото си гориво.
Както е казал Иванчо - и тати може, и бати, и аз мога - но козата си сака пръч
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Юни 19, 2014 1:05 pm
от caduceus
Колеги,
технологичното развитие на оптимизатора К3 приключи. Изстисках от конструкцията всичко, което беше възможно. Вече има окончателни два варианта - универсален комплект за пропан-бутан, дизели с ламбда и бензини, както и втори вид - специализиран за метан. Доказано е категорично, че работят с различна ефективност и трябва да се ползва всеки в неговата си област. Разделянето на оптимизатора К3 в два подпродукта се наложи основно поради коренната разлика в енергийното насищане на горивата с наличие на течна фаза /бензин, нафта и пропан/, която изисква различни характеристики на прилаганото енергийното поле от тази на метана, който си е газ /поне в нашите метанстанции с около 200 бара налягане/.
Тестовете преминаха на над 20 коли от различни видове и уредби, повече от два месеца. Предстои само производство и дистрибуция, вероятно и в чужбина /от тази седмица почват тестове в Холандия/. Друго направление е да се комбинира К3 със оксиводородна клетка, като се види има ли произведеният газ различни свойства или количество поради наличието на хладен ток при производството му /както е било и в оригиналния апарат на Илия Вълков - според дъщеря му Деспа там всъщност се ползва не нормален топъл ток както в сегашните неефективни клетки, а т.нар. ток на Тесла, което си е хладно електричество или оргонен ток/. Говорихме с производител на клетки и му е предоставен комплект К3 за тестове /универсалния вариант/. Чакам резултати и ще пиша тук, ако има нещо ново.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Юни 22, 2014 2:42 pm
от vodoley
Кадуцеус ,
имаш ли наблюдения дали оптимизаторите влияят положително,
или обратно , върху по-слабото износване на консумативите ?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Юни 22, 2014 5:01 pm
от caduceus
Положително се влияе - сменям масло на 20 хил км. например, като не е изгубило мазилни свойства все още. Свещите са бели и чисти, за другото не знам как е
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Юни 22, 2014 6:00 pm
от 4848profesor
Как определи ,че маслото не е изгубило мазилните си свойства ? То може да е мазно на пипане, но при натоварване и триене на метал в метал нещата са коренно различни. Вътрешното усещане и убеденост , че е така може да доведе аудиторията до различна степен на заблуждение !
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Юни 22, 2014 7:47 pm
от caduceus
Така е, прав си. Просто преди известно време време брат ми ме попита дали съм сменял масло скоро и тогава си дадох сметка че е над 20 хил. км вече, а той ми вика - ти си много несериозен и за убиване бе, рушител на коли

Бръкнахме да видим на клечката как е положението с маслото /Тотал Кварц 9000/ и един друг авторазбирач го пипа, търка си пръстите дали се плъзгали, събира ги и разделя да видел дали има точене и т.н., а то беше и тъмнокафяво на цвят. Каза че си било добре, но все пак да го сменя - което и направих. Виждал съм черно масло от един дизел дето направо залепваше и се държеше като стипца като го търкаш между палец и показалец. Колата беше Вектра, съответно имаше проблеми и като го смениха /10W40/ се оправи. Черното масло беше на около 7000 км.
Това е. Ако съм заблудил някого, да ме извини. Все пак карам с оптимизатори от различни видове вече 5-6 години и на две собствени коли, а много клиенти с оптимизатори са забелязали че колата им придобива по-голяма инерция - което е най-вероятно от намаленото вътрешно триене. Съответно това със сигурност се отразява и на запазването на годността на маслото за по-дълъг период, както се видя и при мен. Но все пак специални тестове на това не сме правили.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Юни 25, 2014 7:36 pm
от stefan4o
Асене, няма дизел, дето да му е бистро маслото. Още с първото палене - става черно.
Относно смяната - имам приятел, дето и той като теб го сменя на 20 000 без оптимизатори. Кара си още пасатчето. Не искам да те опровергавам или от сорта, просто казвам фактите.
Поздрави
