Прибрах се от път,видях снимките по-подробно и отговарям за по-лесно по точки:
1. Кутиите работят, блока на алуминия има достатъчно заряд и на трите снимки
2. На първите две снимки виждам една кутия отгоре на акумулатора, дето не и е там мястото. Това е тази в средата, направо я отлепи и сложи на газовата бутилка. Така както е сега е в средата на акумулатора не работи добре, а и не е нужно да са лепнати двете една до друга.
3. На акумулатора две отстрани близо до плюса са достатъчни, дали са вертикално или хоризонтално разположени няма голямо значение. Просто сложи другите две на бутилката.
4. Като лепнеш на бутилката кутиите, ти трябва около денонощие да се зареди достатъчно желязото и тогава почва пълноценно да се предава енергията на газта вътре. Трябва да са в долната част по дължината на бутилката на 15-30 см една от друга /както имаш място, не е толкова важно колко е/. Така че засичай след това
5. Най-важното - за да нямаш забележим ефект на бензин, има пак блокаж в софтуера или липса на нещо в системата за обратна връзка, което я прави недействаща и сложена само за парлама и замазване на очите на еколозите /не смея да си го помисля това, но не е ясно все пак/. Дали не са решили франчолята да спестят някой лев при тия румънски коли... Както VW например
6. Щом си вече на газ, може да се настрои газовата ръчно през програмата да пуска по-малко гориво, основно през коефициента на бенз. и газовите дюзи. Един среден газаджия трябва да може да го направи, съответно придружено с тест на пътя за най-добро вървене и мощност. Тогава е важно да разбере човекът който настройва, че щом имаш К3 трябва да намали горивото /което обикновено е трудно да им се обясни защо/ за да се увеличи мощността и вървенето. Естествено, до някаква граница където се спира защото почва да не върви - обикновено тогава вече са доста малки времената а колата има ряз и върви добре - което ги хвърля в голямо чудене и е интересно за наблюдаване

Границата /при липса на донастройка на предварението с аванспроцесор/ е около 25% икономия, при повече мощност отпреди.
7. По принцип, ако на дадена кола е закачена ламбдата коректно за газовия инжекцион и има добра обратна връзка през бензинови комп и ламбда, газовия комп. следи бензиновите дюзи и като паднат техните времена, падат и газовите и има самонастройка. Ти като нямаш такава на бензин, няма как да имаш на газ защото не се променят бензиновите времена и оттам газовите. Затова се налага ръчната корекция по т.6. Добре, че все пак има такава възможност при газ, щото иначе в бензиновия комп и програма не може простосмъртни като нас да ровят

Само разни тунинг фирми със съотвентине възможности, дето не са много в Б-я
8. При наличие на аванспроцесор, се настройва предварението най-общо казано на + 15 градуса на високи и + 6 до 7 градуса на ниски обороти - това е получено експериментално и важи при повечето случаи. Това по принцип са настройки за каране на метан без нищо друго, но при ползване на оптимизатори от всички видове и особено К3 на пропан-бутан, са съвсем нормални. Обработено гориво и променена искра при К3 /или въздух ако има кутии на възд. филтър/ правят процеса на горлене доста по-бавен от стандартния и настройките на предварението в бензиновия комп стават недостатъчни като градуси. При указаната настройка резултатите отиват на 35 и дори повече процента икономия и по-добро вървене.
9. За съжаление аз не мога да правя такива настройки, нито да слагам ТАП-ове. За момента Румен Роев от Сф. монтира добри аванспроцесори, но имаме малко различия по въпроса за предварението. Според него трябва да е по-малко, но опитът при доста коли показва че аз съм прав. Настройките не са сложни и доста колеги си ги правят сами - поне при хардуерните ТАП-ове с ключетата.
Това е накратко, дано съм бил достатъчно полезен. Ако има нещо неясно, кажи да го уточним.
Поздрави!