Благодаря за включването, Филип. Това, че не сме съгласни едни с други не означава, че трябва да си лепим етикети. Далеч съм от мисълта, че човечеството е наясно и разбира всяко едно нещо, което се случва и е открило всичко, което може да бъде наречено "ново". Ако си обърнал внимание на първия ми пост в темата там призовах да се придържаме към добрия тон. Горе-долу ми е ясно, защо шепа хора сте решили да си направите свое място и поле за изява далеч от подигравките на членове от форуми като мазето.нет (не влизам там, нямам интерес), в което няма лошо. Аз ни най-малко не желая да ви развалям идилията, само допуснах, че може да обменим опит с настройката на автомобила в чисто технически аспект без да намесваме всякакви видове оптимизации по хардуерната му част, ако може така да се каже. Помолих Асен да изтрие темата, тъй като тя в последните си няколко страници с помощта на icrow (разбира се и моя) успя да се оцапа доста и загуби смисъла си като цяло. Виждам, че тази моя молба е вече публично достояние и някои от вас са против темата да бъде изтривана. Което донякъде ме радва. Сега директно в темата искам да напиша на Асен - мненията, които не са по темата (включително и това, което пиша в момента) има ли възможност да бъдат изтрити? Ако държите всичко това да остане в темата мога да помогна да я оцапаме още по-яко - но не мисля, че ще е от полза някому.
Като заключение искам да само да отбележа, че човек каквито и оптимизации (обичам тази дума) да прави по автомобила си, то те самосиндикално няма как да донесат желания резултат (или няма да е в големите, желани от нас граници) без нужните корекции - като тук автоматично се връщам пак в началото на темата, чиято цел съм написал в първия си пост.
АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатления
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Стефчо, ти или не четеш, или не можеш да вникнеш в нещата. Тези 6/100 градско съм ги постигнал миналата година. Между юли и края на октомври съм карал на газ градско и на извънградско на 6/100. Като това не е единичен случай, както се изрази Асен
Този разход се запази достатъчно дълго време за да е обективен и повтърден.
1. 4100 км извънградско със средна скорост 110 км/час до Германия.
2. 4000 км градско каране в Бургас.
И можех да си остана така и да карам, но защо трябва да се стой на едно място без да се експериментира и върви напред?
Ако искаш вярвай, ако искаш недей. Твоя си работа. И Icrow нито те лъже, нито те заблуждава.
п.п. Нито ти продавам нещо, нито ти искам пари, няма да правя промишлено производсто.
Няма и сайт да си правя, както ме посъветва тати.
Изтъквам единствено факти и нищо друго.
ДокладвайОтговори с цитатRe: Създаване и развитие на технологията ми
от caduceus » Пет Май 02, 2014 4:33 pm
Ами нека да видим. Единични резултати не се броят, както и неща направени с тел, тиксо и буркани Само реални крайни продукти - масово потвърдени, на много и различни коли, минали над 10 хил км с устройството /каквото и да е то/ и запазили ефекта.
Този разход се запази достатъчно дълго време за да е обективен и повтърден.
1. 4100 км извънградско със средна скорост 110 км/час до Германия.
2. 4000 км градско каране в Бургас.
И можех да си остана така и да карам, но защо трябва да се стой на едно място без да се експериментира и върви напред?
Ако искаш вярвай, ако искаш недей. Твоя си работа. И Icrow нито те лъже, нито те заблуждава.
п.п. Нито ти продавам нещо, нито ти искам пари, няма да правя промишлено производсто.
Няма и сайт да си правя, както ме посъветва тати.
Изтъквам единствено факти и нищо друго.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Трих и местих, трих и местих
Винаги, когато във форума се включи човек, който има знания, но не знае и не разбира енергиите (които пък са основно нещо в този форум), се получават прехвърчания на искри, че и цели пожари
Доста от Природните принципи, които тук знаем и ползваме за развитието на това, което ни интересува, са абсолютно непознати за повечето хора.
Това е и основната причина за скендълите
Новите хора просто защитават знанията си, а ние не схващаме как не разбират простите неща, които ползваме тук и защо спорят за тях.(Доста от причините и следствията при ползване на енергията противоречат на съвременните знания и наука)
Може би още при първите искри трябва да помолим хората да попрочетат някои от основните теми и след това да пишат, за да не стават такива глупави дрязги.
То е същото, като да се караме със сляп човек, колко е високо дървото пред нас.
Моля когато се появи такъв човек - просто лекичко да му се обясни за основните неща тук. Ако е свестен - ще разбере нещата и ще е ценен за всички със знанията си. Ако не ги разбере - си е негова работа и просто няма смисъл да му се отговаря. (Това пожелание важи с пълна сила и за мен, че и аз много лесно се палвам
)


Винаги, когато във форума се включи човек, който има знания, но не знае и не разбира енергиите (които пък са основно нещо в този форум), се получават прехвърчания на искри, че и цели пожари

Доста от Природните принципи, които тук знаем и ползваме за развитието на това, което ни интересува, са абсолютно непознати за повечето хора.
Това е и основната причина за скендълите

Може би още при първите искри трябва да помолим хората да попрочетат някои от основните теми и след това да пишат, за да не стават такива глупави дрязги.
То е същото, като да се караме със сляп човек, колко е високо дървото пред нас.
Моля когато се появи такъв човек - просто лекичко да му се обясни за основните неща тук. Ако е свестен - ще разбере нещата и ще е ценен за всички със знанията си. Ако не ги разбере - си е негова работа и просто няма смисъл да му се отговаря. (Това пожелание важи с пълна сила и за мен, че и аз много лесно се палвам



Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Определено на Стефанчо, (а и на много други) не му беше само това проблема. Спирам по темата с него!
ПП
Ще ползвам цитат от мнението ти следващия път.
ПП
Ще ползвам цитат от мнението ти следващия път.

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Само да споделя, че закачихме с моя местен газов майстор ламбдата и колата тръгна по-тихо и добре, като падна с още един литър газ надолу. Явно има значение, независимо от добрата ръчна настройка. Но чека продължава да присветва - Румен ми каза че ще прави така, защото сместа била много бедна и да не се притеснявам - и явно не е от това, че ламбдата беше откачена
Сега карам на извънградско с около 6/100, което мисля е добре за 134 к.с. кола. И това не е границата, защото имам режим с 20% от това надолу, при който колата си върви доста добре /икономичния на Фобос, сега съм на "нормален"/. Продължавам да я тормозя до победен край /разбирай под три /100 газ, засега не гоня нулата/
Поздрави!

Сега карам на извънградско с около 6/100, което мисля е добре за 134 к.с. кола. И това не е границата, защото имам режим с 20% от това надолу, при който колата си върви доста добре /икономичния на Фобос, сега съм на "нормален"/. Продължавам да я тормозя до победен край /разбирай под три /100 газ, засега не гоня нулата/

Поздрави!
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Асене, имаш ли идея с какви предварения караш? Твоето тапче от кой модел е - тоя с дип-ключетата или някоя нова разработка на Румен (имам спомен, че ми каза, че работил по ТАП, който се настройва софтуерно, а това беше преди повече от година вече, даже уговорката ни беше да ми прати него, ама не ми се чакаше). Питам от чисто любопитство, за да направя аналогия с моите, понеже са фрапиращи цифрите дори на празен ход. Този разход при какъв стил на шофиране го засече - в смисъл спокоен тип ли си или изпреварваш постоянно и караш сравнително с доста натиснат педал на газта?
Имаш ли някакъв конфигурационен файл (знам, че някои си правят такива файлове с цел последващите корекции да имат застраховка да се върне старото положение) с настройките ти на Фобоса - ако не е проблем да ми го пратиш да го погледна?
Сетих се и друго - автомобилът ти има ли бордови-компютър - този, който показва средна скорост на движение, среден разход, моментен разход и т.н. ?
Имаш ли някакъв конфигурационен файл (знам, че някои си правят такива файлове с цел последващите корекции да имат застраховка да се върне старото положение) с настройките ти на Фобоса - ако не е проблем да ми го пратиш да го погледна?
Сетих се и друго - автомобилът ти има ли бордови-компютър - този, който показва средна скорост на движение, среден разход, моментен разход и т.н. ?
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
ТАП-ът е софтуерен, от най-новия модел на Румен и както той, така и аз се радвахме че тръгна на колата от първия път. Тя е с някакъв не много умен комп
/нямам показване на моментен разход и т.н. по-модерни работи/, както няма и ОБД комуникация въпреки че съществува букса на която навремето закачвах чип, а и Фобосът ми е премиум и е с такива възможности.
По смътен спомен докато настройвахме ми се видяха едни 20 градуса или нещо подобно във високите обороти. Но не съм питал Румен, защото акълът ми беше на друго място и гледах да не ударя някой колега - имаше много коли на пътя /към 17 часа се падна настройката/.
Файлове нямам никакви, прост потребител съм в тая област
Нито програма или кабел. Румен ми каза че имам терен да се развива нататък технологията до 50% обедняване и това ми беше достатъчно /поне засега/.
Карам по магистралата със 110-120, до максимум 130 км/ч защото таралясникът може да литне
Един път го усетих да отлепя в посока нагоре към рая при 160 км/ч, като се правехме на мъже с брат ми на кой колата ще вдигне повече, та повече гледам да не пробвам
На междуградското шосе 90-100, естествено без населените места. Разбира се, изпреварвам когото настигна, защото не обичам да ми се мотаят отпред и да не виждам пътя. Иначе карам равномерно, гледам да поддържам една скорост. Това е в общи линии
Поздрави!

По смътен спомен докато настройвахме ми се видяха едни 20 градуса или нещо подобно във високите обороти. Но не съм питал Румен, защото акълът ми беше на друго място и гледах да не ударя някой колега - имаше много коли на пътя /към 17 часа се падна настройката/.
Файлове нямам никакви, прост потребител съм в тая област

Карам по магистралата със 110-120, до максимум 130 км/ч защото таралясникът може да литне


Поздрави!
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Колеги, искам да ви обърна внимание, че времената на инжекторите не са единственото нещо, което се гледа. Гледат се още работно налягане на изпарителя и вакум в колектора. Особено налягането на изпарителя е много важно. То се регулира от винт на изпарителя и ако е по ниско времената на инжекторите се увеличават. Следователно ако е по високо времената падат, защото с по голямо налягане минава повече газ през инжектора. Работното налягане на изпарителя също се регулира и от вакум в колекторите. Тоест ако имате проблем с вакума до изпарителя или е откачен, то работното налягане се увеличава. Вакумния реглаж също служи, когато спускате наклон и ползвате мотора за спирачка, да ограничава притока на газ, защото иначе може да се напълнят гърнетата с газ и да се взривят.
Интересното, но моята ГИ, че дори и без ламбда си коригира времената, когато е влязла повече газ.
Интересното, но моята ГИ, че дори и без ламбда си коригира времената, когато е влязла повече газ.

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Фолксваген имат двигател с Дигифант инжекцион на Бош (верно е фулгруп, но все пак е инжекцион), който няма нито ламбда сонда, нито катализатор 

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Тя и моята не ползва директно ламбда. Ползва само времената на бензиновите инжектори. Катализатор имам, но в какво състояние е никой не знае 
