Страница 42 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 21, 2014 6:10 pm
от djoko
:doubleup:
Ето и една идейка: Направи си в гугъл една форма, която да могат да попълват клиентите ти.

5-6 колонки ще са достатъчни: сериен номер на монтирания оптимизатор/ марка/ модел/ година/ двигател/ ефект

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 21, 2014 7:09 pm
от bob
Смисъла на казаното е, че се отказвам да правиш моята кола да гори 90% по малко и си давам реда на някой, който си кара колата повече, а и аз искам сам да си правя всичко по моята кола.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Окт 21, 2014 7:49 pm
от caduceus
djoko
Прави се в момента в сайта на холандците :) Но нямам още серийни номера, ще ги вкарам с новата кутия която ще е от полипропилен и с малко по-друга визия. Като цяло нещата ще се променят повече външно, отвътре не.
За съжаление досега не съм събирал толкова-подробни данни от клиентите за колите им, та подобряването на базата ще става полека-лека. Другият път е да се вкара технологията само при един-двама производители къдото няма ограничения в софтуера, което е напълно достатъчно. Само Тойота и Хюндай правят 18 млн коли годишно ;)
Боб
ОК, нищо лошо не исках да кажа - желая ти успехи! Исках да кажа че ме сърби да повторя руската технология, но може да ми увисне кожата на някой дувар и ако успея, няма да е за публично ползване.
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 8:43 am
от smsi-h
Уважаеми колеги,

За сведение.
Преди седмица минах преглед на Реното. Естествено, мериха стойностите на изгорелите газове. При гориво пропан-бутан, норматива за въглероден двуокис бе 3,5. При моята кола, с поставени аванс процесор на Румен Р. и К3, и съответно работещ катализатор, компютърът отчете въглероден двуокис 0,055. Другите показатели не ги помня, но и те бяха далеч под нормите за пропан-бутан. ;) И това без да знам компресията в цилиндрите. :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 9:09 am
от bob
Моя майстор винаги ми прави колата на 0.02. ;)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 9:36 am
от caduceus
Абе знаем си ние, че твоята кола е извънземна и върви с 80% икономия, а изпреварва и Поршета за закуска :lol:
Моите цели са малко по-скромни - всяка кола по света да е с К3, да прави по 30-35% икономия и повече мощност + чисти емисии отзад, както и да има стикер "К3 inside" :hola:
Успехи!

ПП
Вижте малко снимки на една бройка от последната партида на комплекта К3 за износ. Предстои смяна на кутията с нова цветна, както и нови полипропиленови етикети. В комплекта са включени 4 бр мокри кърпи със 95% спирт за почистване на замърсени акумулатори и резервоари, както и праймер за пластмаси в спрей-шишенце, за обработка и активиране на повърхността на РР/РЕ горивни резервоари преди залепване на кутиите К3. Работата продължава :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 2:22 pm
от icrow
Защо пише, че е подходящ за всички коли?

Да не решиш, че се заяждам сега. :smileylol:

ПП

Какво точно прави течността от спрея?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 4:24 pm
от Спиридон
icrow написаCOLONКакво точно прави течността от спрея?
"Грунд" за пластмаса. Покрива полимера със слой, към който лепилото от лентата на 3М прилепва по-добре, отколкото върху самата пластмаса.

Сорри, че отговарям вместо caduceus.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 5:11 pm
от caduceus
Спиридон
Благодаря за отговора вместо мен :) Малко по-подробно - да, грунд или по-точно праймер за пластмаса /Пластофикс/, който активира повърхността на полипропиленови и полиетиленови резервоари за да се залепи 3М лентата здраво. Такива са огромният брой резервоари и се правят от тези т.нар. мазни пластмаси за да не задържат боклуци. Почиства се първо чрез кърпата със спирт, пръска се със спрея, съхне за десетина минути и тогава се залепва К3. За акумулатора не е необходим спрей, държи и без него много здраво.

Айкроу
Защото вече е така :) Стари дизели със две кутии от новия тип на горивото и две на въздушния филтър правят по около 15-20% икономия. Тествано вече на десетина дизела, включително на комънрейли без ламбда.
Марките от групата със софтуерни блокажи на обедняването са предмет на разговори със софтуерни специалисти от тунинг фирми и може би ще се реши проблема в скоро време /надявам се/. Има вариант тези с газови уредби да се регулират чрез допълнителна програма в софтуера на газовия инжекцион - работи се по въпроса. Дай Боже да стане и това :)
Така че - К3 работи на всички автомобили, проблемите просто не са в него :lol:

Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 5:42 pm
от icrow
Може би трябвa дa се сложи еднa звездичкa с рaзяснение в брошурaтa. Дa ти е по спокойно нa теб. :)
Инaче кaто плaстификaтор го знaм. :)