Страница 43 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Ное 13, 2014 5:45 pm
от caduceus
Споменато е във общата инструкция на К3, а има и отделна специална инструкция във пликчето със праймера - как се ползва, опасности и т.н. Направено е

Отделно върви списък със колите и на кои как се слагат нещата. Той е при дистрибутора и на практика това в момента става в един голям сервиз на Пежо, като още два на други марки започват скоро. Има сериозен интерес

Хубавото е че колите им там са сравнително нови и се поддържат редовно. Така поне отпадат проблеми с неработещи датчици и т.н. Всичко се прави във фирмени сервизи независимо от цената, абе имат пари хората

И не са мордари, а работят като германци - точно.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Ное 27, 2014 10:04 pm
от flogger-23
Здравей,
Тъкмо се наканих да си го поръчам от дядо Коледа и видях списъка с марките. Карам шевролет Лачети 1,4/16 с ГИ Ловато смарт и ТАП от Румен - значи ли че няма смисъл да се опитва?? Двигател Е-TEC II (F-14D) с две все още "пъргави" ламбди и работещ катализатор. От февруари до сега съм навъртял 20к предимно в София, при среден разход 9,4/100 газ и около 0,5/100 бензин, но бих инвестирал и при 10% икономия. Има ли вече дистрибутор за София??
Успех

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Ное 27, 2014 10:21 pm
от caduceus
Здрасти, авиоколега!

с теб имаме друга приказка, развиват се нещата и ще го говорим на малко по-вътрешен професионален език, защото ще ти е интересно. Но това малко по-нататък че да излезе подобреният модел на ротора.
Слагахме К3 на едно газовоинжекционно Лачети и не стана, човекът ми го върна. Проблемът е, че при няколко модела Шевролета /Каптива и др/, бензини и дизели, нещата не ставаха явно поради вградено софтуерно ограничение на обедняването. При такива проблеми няма оправяне засега освен обикновена газова уредба която няма нищо електронно и се регулира ръчно. Газовия инжекцион си следи газовите времена по бензиновите и като няма промяна в бензиновите - няма и при газовите, а и се компенсира сама гадината като и промениш коефициентите

Така че няма как да го излъжем /поне засега/ и мисля че не си заслужава да опитваме. Но както решиш де.
Поздрави!
ПП
Има двама дистрибутори в Сф., но гледат да спазват списъка с марките, че да не ги бие някой клиент с кутиите по главата

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Ное 29, 2014 5:17 pm
от flogger-23
Благодаря за пълния и коректен отговор. Явно ще трябва да се примиря с разхода за сега. Ако имаш предложения за аеродинамични подобрения ще съм ти благодарен. До сега съм монтирал вортекс генератор на покрива и съм "изравнил" пода на багажника, но има още възможности за оптимизация.
ще се радвам, ако мога да бъда полезен с каквото и да е при твойте разработки и проекти.
Успех

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Ное 29, 2014 7:09 pm
от caduceus
Съжалявам много - ако някой ден има как да си регулираш горивната смес всичко ще е ОК и със К3, както и с каквито и да са
работещи подобни устройства. Сега просто няма да има реакция заради софтуера
Благодаря за предложението за помощ в аеродинамичната област, вероятно ще се възползвам като има какво да покажа като модел, за да се доусъвършенства и изчисли добре. Това засяга и темата за летящия автомобил
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Ное 30, 2014 11:02 am
от gomi
Все си мисля че, един ламбда симулатор ще оправи донякъде нещата с газовите инжекциони, сиреч да лъже бензиновия комп че
сместа си е добре а в газовия комп да се обедни колкото може

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Ное 30, 2014 12:40 pm
от caduceus
Въпрос на проба

Който иска да го направи, аз засега нямам време и затова просто не слагам оптимизатори на колите които не реагират добре по софтуерни причини /от списъка/
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Ное 30, 2014 5:22 pm
от sheki
При газови инжекциони не става със симулатор, трябва ти някакъв интегратор , сигнала на ламбдата да се преправи така че да имитира да речем 15% по богата смес...
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Дек 01, 2014 9:20 am
от caduceus
Шеки,
това което казваш /интегратора/дали ще е подходящо за тези марки, които не реагират на оптимизатори? И как ще се монтира на една стандартна кола, към кабела на ламбдата който отива към компа ли? Предполагам ще става за бензинови, не само за газови, щото нали всичко се базира на бензиновите времена...
Имам едно такова нещо /направено от колегата Искрен/, което май трябва да сложим на една WV кола и дай Боже да преборим тоя софтуер

Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Дек 01, 2014 7:01 pm
от gomi
Ето една схема :
http://www.opelclub-bg.net/forum/index. ... topic=6382 (малко по надолу в темата)
на газ работи емулатора, като подава сигнал за нормална или леко -богата смес, на бензин си работи сондата.