Аpolon в началото е описано всичко а на теб съм
го обяснявал още по подробно ...
Какво не ти е ясно?
Схемата е транзистор ,диод и съпротивлиние.
Ако навиеш правилно бобината просто изпълни схемата.
Поздрави и успех!
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Аpolon като го направиш ако нещо не се получава
се обади и ще ти го наглася.Като правиш бобината
я навивай по часовниковата стрелка. В началото
има чертеж на бобината и е показана посоката.
Няма проблем да ти изпратя и платка с транзисторите
готова за работа.Само трябва да ми кажеш с колко волта
ще захранваш генератора за да ти я настроя за максимален
ефект.
Ако си правиш платката използвай транзистори TIP31C.
Резисторите на базата 47ом и с потенциометъра ще настроиш
генератора като следиш тока на бобината да е 1А.
се обади и ще ти го наглася.Като правиш бобината
я навивай по часовниковата стрелка. В началото
има чертеж на бобината и е показана посоката.
Няма проблем да ти изпратя и платка с транзисторите
готова за работа.Само трябва да ми кажеш с колко волта
ще захранваш генератора за да ти я настроя за максимален
ефект.
Ако си правиш платката използвай транзистори TIP31C.
Резисторите на базата 47ом и с потенциометъра ще настроиш
генератора като следиш тока на бобината да е 1А.
Re: Двигател на Бедини
Здравейте!
Още малко търпение.Ще ви пусна клип с
работещ генератор и независимо захранване
на къща.
В момента умувам как да уловя излъчваната
енергия и да я преобразувам и използвам и нея.
Няма смисъл да я губя след като я има и то в
големи количества.Ако успея да използвам тази
енергия ще вдигна мощността му стократно и
то без да се притесняват някои от колегите.
Защото нищо няма да излиза на вън.
До сега никой не се е пробвал да ползва тази енергия
за битови нужди но никога не е късно.
Поне аз не знам някой да е правил това.Ако някой има информация за това
нека ми пише.Имам щура идея за това как да стане и неслучайно генератора
ми е пентаграм.Колкото и невероятно да ви звучи го сънувах и реализирах
съня си.Пентаграма е символ познат от преди христово време.
От дълбока древнос е символ на концентрация на енергия непозната за повечето хора.
Поздрави!
Още малко търпение.Ще ви пусна клип с
работещ генератор и независимо захранване
на къща.
В момента умувам как да уловя излъчваната
енергия и да я преобразувам и използвам и нея.
Няма смисъл да я губя след като я има и то в
големи количества.Ако успея да използвам тази
енергия ще вдигна мощността му стократно и
то без да се притесняват някои от колегите.
Защото нищо няма да излиза на вън.
До сега никой не се е пробвал да ползва тази енергия
за битови нужди но никога не е късно.
Поне аз не знам някой да е правил това.Ако някой има информация за това
нека ми пише.Имам щура идея за това как да стане и неслучайно генератора
ми е пентаграм.Колкото и невероятно да ви звучи го сънувах и реализирах
съня си.Пентаграма е символ познат от преди христово време.
От дълбока древнос е символ на концентрация на енергия непозната за повечето хора.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Пуснахме днес и моя генератор - откъм излъчване е същото както казах в предния си пост. Най-силен оргонен ток излиза от плюса вързан за акумулатора, след това от сечението на сърцевината на бобината и накрая от изолацията на кабела към плюса на изхода. Върти вече час и половина и качва заряда на един разреден малък акумулатор, а един още по-малък просто сме го допрели с колегата idurchev до плюсовата стена /+ към +/ на зареждания, да видим ще хване ли оттам нещо. Леко бръмчи, но не ми пречи в офиса - дори приспива
Поздрави

Поздрави
- Прикачени файлове
-
- 20150625_142643.jpg (1.79 MiB) Прегледано 5330 пъти
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
Здравейте,
вчера посетихме Гого в Пловдив.
Вече, с Ангел, сме щастливи
собственици на генератор "GOGO I"
Зареждахме, измервахме, мирисахме цял ден при Гого.
Пускам снимки от нашия "GOGO I".
На първата снимка е измереното напрежение на акумуалтора преди да почне зареждането.
На втората е стартиране на зареждането.


вчера посетихме Гого в Пловдив.
Вече, с Ангел, сме щастливи

Зареждахме, измервахме, мирисахме цял ден при Гого.
Пускам снимки от нашия "GOGO I".
На първата снимка е измереното напрежение на акумуалтора преди да почне зареждането.
На втората е стартиране на зареждането.
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.
Re: Двигател на Бедини
Здравейте?
Асене, можеш ли да завъртиш генератора обратно на часовниковата стрелка и да кажеш дали има "-".
Мадсадбг, честито! А снимките от мазето.нет ли да ги гледаме?
Асене, можеш ли да завъртиш генератора обратно на часовниковата стрелка и да кажеш дали има "-".
Мадсадбг, честито! А снимките от мазето.нет ли да ги гледаме?
Re: Двигател на Бедини
Иване,
досега съм го въртял надясно по час. стрелка, гледано отгоре. Жоро ми е нарисувал даже стрелка
Зарежда прекрасно и успях даже да унищожа чрез презареждане един малък акумулатор катого оставих около един час на машината. Изду се и размириса, добре че се сетих и се върнах навреме преди да стане нещо - може ли да гръмне
?
На второ място, два часа след тази случка отидох да покажа снимката в телефона ми, която съм пуснал в предния си пост, при една позната дето вижда доста ясно нещата /макар и не винаги, а само като е в кондиция/. Тя веднага каза че нямало никакво вредно излъчване и т.н. опасности, но ето тая черната част /и посочи малкия акумулатор/ била повредена и не ставала... Жената уцели от първия път, тя нищо не разбира от техника но за 20-те секунди в които гледа снимката се изказа на 100% вярно и беше категорична. Ползвал съм я и друг път за консулт и сега беше много в час, та смятам въпроса с липсата на вредни излъчвания от генератора на Бедини/Жоро за окончателно установен. Поне за мен! Ще видя след малко как е положението и когато се върти наляво, отивам да го пусна с един акумулатор от колата, който е заминал отдавна за небитието и събира прах в гаража - дано се възстанови.
Поздравления и честито, Мадсатбг! Пусни снимките и тук като в мазето, че не са излезли. С твоите знания и това до което си достигнал, ако се обедините с Жоро ще направите чудеса.
Успехи на всички!
досега съм го въртял надясно по час. стрелка, гледано отгоре. Жоро ми е нарисувал даже стрелка


На второ място, два часа след тази случка отидох да покажа снимката в телефона ми, която съм пуснал в предния си пост, при една позната дето вижда доста ясно нещата /макар и не винаги, а само като е в кондиция/. Тя веднага каза че нямало никакво вредно излъчване и т.н. опасности, но ето тая черната част /и посочи малкия акумулатор/ била повредена и не ставала... Жената уцели от първия път, тя нищо не разбира от техника но за 20-те секунди в които гледа снимката се изказа на 100% вярно и беше категорична. Ползвал съм я и друг път за консулт и сега беше много в час, та смятам въпроса с липсата на вредни излъчвания от генератора на Бедини/Жоро за окончателно установен. Поне за мен! Ще видя след малко как е положението и когато се върти наляво, отивам да го пусна с един акумулатор от колата, който е заминал отдавна за небитието и събира прах в гаража - дано се възстанови.
Поздравления и честито, Мадсатбг! Пусни снимките и тук като в мазето, че не са излезли. С твоите знания и това до което си достигнал, ако се обедините с Жоро ще направите чудеса.
Успехи на всички!

Re: Двигател на Бедини
Така... Въртя вече час и малко с Бединито на Гого един 62 амперчаса несъвсем умрял акумулатор. Онзи ден зареждахме с колегата idurchev един 7,5 амперчаса, като от напълно разреден за около 3,5 часа се зареди на макс. Сега гледам за час 0,22 волта покачване на 62 ач-совия и смятам като прост счетоводител /както ме нарече един пишман инженер от мазето
/,че ефективността на зареждане не е правопропорционална. Т.е. ако трябва да смятам по права линия на графиката, този големия трябва да се зареди за над 30 часа въртене, а така като гледам от 12 до 14 волта хич няма да отнеме толкова време. Сега и да сбъркам с някой час, не е важно - говорим приблизително и по принцип.
Т.е. изводът засега ми е, че още при първо зареждане с радиантна енергия зависимостта между нарастването на капацитета и времето за пълно зареждане не е линейна. Т.е. ако сложим 620 амперчаса, а 62 амперчаса се зареждат за примерно 10 часа, няма да отнеме 100 часа, а не повече от 30 - така както излиза от тестовете. Което е чудесно. И като се отчете факта, че с повече пъти зареждане с радиант времето за напълване пада драстично, става съвсем добре
В момента правя интересни тестове и как влияят две кутии К3 сложени на зареждания акумулатор на вертикалните стени до плюса, така както се прави на автомобилите. След два часа ще ви информирам и за резултатите, че сега трябва да ходя на едно тъпо събрание на входа и ще изтърва засичането на втория час, та ще е направо на третия от пускането на генератора.
Поздрави!
ПП
Скелет
В бързината забравих, приятелю да го пусна наобратно за да гледам излъчването - утре ще го направя. Извинявай, само да зареди сегашния и ще го тествам и наляво как е.

Т.е. изводът засега ми е, че още при първо зареждане с радиантна енергия зависимостта между нарастването на капацитета и времето за пълно зареждане не е линейна. Т.е. ако сложим 620 амперчаса, а 62 амперчаса се зареждат за примерно 10 часа, няма да отнеме 100 часа, а не повече от 30 - така както излиза от тестовете. Което е чудесно. И като се отчете факта, че с повече пъти зареждане с радиант времето за напълване пада драстично, става съвсем добре

В момента правя интересни тестове и как влияят две кутии К3 сложени на зареждания акумулатор на вертикалните стени до плюса, така както се прави на автомобилите. След два часа ще ви информирам и за резултатите, че сега трябва да ходя на едно тъпо събрание на входа и ще изтърва засичането на втория час, та ще е направо на третия от пускането на генератора.
Поздрави!
ПП
Скелет
В бързината забравих, приятелю да го пусна наобратно за да гледам излъчването - утре ще го направя. Извинявай, само да зареди сегашния и ще го тествам и наляво как е.
Re: Двигател на Бедини
Три часа откакто генераторът работи със 62 ач акумулатор. Наблюдавам следното:
1. за цялото това време волтажът се вдигна /при работещ генератор/ от 13,12 на 13,75
2. през първия час от 13,12 отиде на 13,34, т.е споменатите вече 0,22 волта покачване.
3. през другите два часа покачването на волтажа беше равномерно с пак по толкова на час, слагането на К3 на стената на акумулатора не оказа влияние. Навярно осцилиращата верига + свещта като искрище са важни /което го няма тук/
4. В незакачено за генератора положение началният волтаж беше 11,91, а накрая измерих 12,95 !!! Т.е. тук разликата е по-висока в сравнение на тази при работещ генератор. Не е ясно дали К3 има участие в това или не, трябва да се тества със спиране на генератора - което ще направя скоро и ще разбера. Но над цял волт за три часа при 62ач не е малко - и то при еднобобинна версия на генератора.
5. Сега идва интересното
Разположих в непосредствена близост друг акумулатор със останали 9,90 волта в него. При липса на директен допир /2 см разстояние/ и разположение + до + полюси на двата акумулатора, не се отчете никакъв ефект на дозаряд на несвързания акумулатор. НО!
6. При контакт чрез две парчета кабелен канал /това намерих наблизо/, за час и половина зарядът на несвързания акумулатор се качи на 9,95!!! Т.е. имаме предаване на радиантна енергия чрез контакт през стените на акумулаторите, без електрическа връзка, която се преобразува във нормално топло електричество, мерено с мултицет.
7. Възможно е при многобобинни варианти да има и предаване на радиант на разстояние през пространството, но при една бобина трябва допир.
8. Все пак не е ясно дали К3 няма участие в това защото след допира измерих с махалото силно + поле около електрическия + полюс на несвързания акумулатор. Свързаният със залепените К3 си имаше още в началото.
9. Много съм обнадежден от горните резултати относно прилагането на генератора при системи със по-голям капацитет, ползвани за домашни източници на електроенергия или при транспортни средства. Сигурен съм че можем да му вдигнем КПД-то още много, имам доста идеи как и ще ги тествам тези дни
Поздрави!
ПП
Сега виждам че Айкроу е писал за климата. Нашите генератори са с хоризонтално въртене и не влияят на климата - т.е. няма как този на Гого1 да се самоусилва и да води до дъждове, пък вие да ги оправяте / и май не ви се удава много
/ Айде да не си измисляме каузи и да си играем на спасители на света
Щото май друго няма налично 
1. за цялото това време волтажът се вдигна /при работещ генератор/ от 13,12 на 13,75
2. през първия час от 13,12 отиде на 13,34, т.е споменатите вече 0,22 волта покачване.
3. през другите два часа покачването на волтажа беше равномерно с пак по толкова на час, слагането на К3 на стената на акумулатора не оказа влияние. Навярно осцилиращата верига + свещта като искрище са важни /което го няма тук/
4. В незакачено за генератора положение началният волтаж беше 11,91, а накрая измерих 12,95 !!! Т.е. тук разликата е по-висока в сравнение на тази при работещ генератор. Не е ясно дали К3 има участие в това или не, трябва да се тества със спиране на генератора - което ще направя скоро и ще разбера. Но над цял волт за три часа при 62ач не е малко - и то при еднобобинна версия на генератора.
5. Сега идва интересното

6. При контакт чрез две парчета кабелен канал /това намерих наблизо/, за час и половина зарядът на несвързания акумулатор се качи на 9,95!!! Т.е. имаме предаване на радиантна енергия чрез контакт през стените на акумулаторите, без електрическа връзка, която се преобразува във нормално топло електричество, мерено с мултицет.
7. Възможно е при многобобинни варианти да има и предаване на радиант на разстояние през пространството, но при една бобина трябва допир.
8. Все пак не е ясно дали К3 няма участие в това защото след допира измерих с махалото силно + поле около електрическия + полюс на несвързания акумулатор. Свързаният със залепените К3 си имаше още в началото.
9. Много съм обнадежден от горните резултати относно прилагането на генератора при системи със по-голям капацитет, ползвани за домашни източници на електроенергия или при транспортни средства. Сигурен съм че можем да му вдигнем КПД-то още много, имам доста идеи как и ще ги тествам тези дни
Поздрави!
ПП
Сега виждам че Айкроу е писал за климата. Нашите генератори са с хоризонтално въртене и не влияят на климата - т.е. няма как този на Гого1 да се самоусилва и да води до дъждове, пък вие да ги оправяте / и май не ви се удава много



Re: Двигател на Бедини
Сигурно съм пропуснал да ви пиша,че като се зареждат
батериите който са сулфатизирани и нямат окъсена клетка
започват да газоотделят и буквално завират но са студени.
Тези които загряват са невъзстановими и няма смисъл да ги пробвате повече.
Също така ако някоя от клетките не заври значи този няма да го бъде защото
тази клетка не работи и с него няма смисъл да се занимавате повече.
Такива батерии вдигат напрежението бързо но после също така бързо пада.
Това го знам от опит.На малките от4 до 20Ач батерии трябва да махнете
капака и да отворите клетките.Имат гумени тапи.Даже е добре да им капнете малко
дестилирана вода.Аз така съм възстановил доста батерии.Ако не махнете тапите няма
от къде да изпуснат газовете и ще се подуят.Същото важи и за големите но там е по
лесно проста отвивате капачките.
Като се възстановява батерия отначало започва бавно но след определен момент
които е различен за всяка батерия започва да се зарежда много бързо и после
всеки следващ цикъл става по кратък.
За посоката на въртене като генератора е с една бобина няма значение но като
се поставят повече бобини тогава ще забележите голяма разлика.
Като батерията се е заредила до някъде и повече не качва спрете генератора за 20--30минути
и след това го пуснете отново.След такава почивка повечето батерии започват бързо да вдигат напрежението.
батериите който са сулфатизирани и нямат окъсена клетка
започват да газоотделят и буквално завират но са студени.
Тези които загряват са невъзстановими и няма смисъл да ги пробвате повече.
Също така ако някоя от клетките не заври значи този няма да го бъде защото
тази клетка не работи и с него няма смисъл да се занимавате повече.
Такива батерии вдигат напрежението бързо но после също така бързо пада.
Това го знам от опит.На малките от4 до 20Ач батерии трябва да махнете
капака и да отворите клетките.Имат гумени тапи.Даже е добре да им капнете малко
дестилирана вода.Аз така съм възстановил доста батерии.Ако не махнете тапите няма
от къде да изпуснат газовете и ще се подуят.Същото важи и за големите но там е по
лесно проста отвивате капачките.
Като се възстановява батерия отначало започва бавно но след определен момент
които е различен за всяка батерия започва да се зарежда много бързо и после
всеки следващ цикъл става по кратък.
За посоката на въртене като генератора е с една бобина няма значение но като
се поставят повече бобини тогава ще забележите голяма разлика.
Като батерията се е заредила до някъде и повече не качва спрете генератора за 20--30минути
и след това го пуснете отново.След такава почивка повечето батерии започват бързо да вдигат напрежението.