Страница 49 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Апр 07, 2015 11:13 am
от caduceus
Отчетох сериозна разлика /намаление/ в разхода ми през мокрото време + новата бобина на въздуха. Влагата в него явно е от голямо значение, особено когато минава после през оргонизиращо устройство. Относно аванспроцесорите - смених си моя софтуерен от Румен със такъв с ключета /пак от неговите/, за да мога да си настройвам предварението лично при новите ми устройства. Има разлика, при корекцията която направих и после минах към хиляда км. отчетох намаление на газта с около литър на сто още преди да съм сложил новата бобина и да стане мокро. Продължаваме напред
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Апр 07, 2015 5:34 pm
от icrow
Моя е софтуерен, като може над 50 градуса да се настрои. Но става опасно. Карал съм и с 25 градуса в ниски и средни, но сега карам с около 7+. Почти съм сигурен, че компа си сваля предварението, така че изобщо не знам на какви градуси съм. Един ден като се сдобия с кабел за бензиновия комп ще видя какво се случва. За сега на усет настройвам. Детонации никога не съм чувал на тази кола. Днес или утреще го настройвам пак, че с последния турбонатр тип торнадо успява да се насити много добре въздуха и се усеща, че не му стига аванса. Разхода падна градско на 6 и малко газ. Извън градско не съм карал скоро, но тази седмица ще карам. Като цяло съм доволен от ТАПа. Има и тема в форума там е описан.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Апр 07, 2015 5:50 pm
от caduceus
Здрасти!
Моя Тап с ключетата дето го взех сега от Румен е с някаква корекция вътре и човекът каза че +15 например не са +15 градуса а доста повече, около 20-22. И че има терен като се бутне тоя коеф. вътре да се направи колкото си искаш, но при по-голяма стъпка от 3 градуса в ключовете. Т.е. сега като съм го сложил на +12 реално било +15-16 градуса.
Както и да е. Ако се върнем на темата, въздухът е много важен като обработка но много бързо минава и има няколко начина да се оправи това - с добавяне на силнозареден "газ" или оргонна пара към нормалния поток във въздуховода, с обработка проточно на цялото количество влизащ въздух, с филтърни елементи които го разделят на порции за да се обработи по-лесно и т.н. За момента на моята кола ще експериментирам с няколко проточни оргонно-индуктивни бобини, които на стъпала да качват заряда до някаква критична степен /която не знам още каква е/. Вероятно ще наредя поне пет бр. за да се види какво става
Динамично придобития заряд е леко различен - днес сложихме тестово една бобина на колата на колегата idurchev и тя утихна забележимо, като придоби силен заряд от около + 9,/4 хил./ по целия въздуховод за максимум пет минути. Колата е Рено Меган и има две К3 на акумулатора и две на бутилката - но оттам утихването не се забелязва толкова /въпреки че има доста добър ефект върху разхода/. Предстои да видим как ще се отрази на мощността и колко може да се затвори винта от тройника /обикн. газова е/. Хубавото е че има и ТАП на Румен с ключета и е на +12 градуса, т.е. може да се вдигне още малко на +15. На тръбата преди филтъра има възможност и за още две бобини
Малко снимки от днес.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Апр 07, 2015 8:51 pm
от icrow
Там на филтъра го измерих 4006 деветки обаче мотора не мога да хвана голям заряд

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Апр 08, 2015 11:48 am
от caduceus
Абе става нещо интересно, но какво точно не е ясно още

По принцип бобината номинално е малко над 4200 деветки /при еднократно преминаване/ и като се отчетат малко загуби от разсейване стават към 4000, да. Обаче като се комбинират динамично придобития заряд от бобината на въздуха със заряда от пасивното поле на К3 + повишената влажност във мокрото време става манджа с грозде
Освен това е неизвестно дали типовете зареждане са съвсем еднакви /двете пасивни К3 на бутилката, полето от другите две пасивни К3 на акумулатора, където има осцилираща верига акум-ВН бобина-разрядник /свещ/ и това което дава бобината... Може пък да става някаква мултипликация. Ще видим
Успехи!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Апр 08, 2015 11:57 am
от icrow
А на мотора на снимката колко го изкарваш?
Защо не пробваш нещо такова.
https://www.youtube.com/watch?v=_C9K6axqmPs Разбира се с дозиране.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Апр 08, 2015 2:01 pm
от caduceus
Това ми се струва че е твърде много вода. Правим с колегата нещо по-леко, с ултразвуков разпрашител на 12 волта, колкото да овлажнява през лятото. Ще тръгва като се пусне тока от ключа на запалването - изкарал съм една жица от клемата на ламбдата за такива цели и така си седи от време оно, когато тествах разни ел. оргонизатори. Мисля да бодна маркучето със студената пара след филтъра за да не го мокри, а оргонната бобина дето сега е на входа на филтъра ще е след пръскалката, за да може да се оргонизира и водата във въздуха за да задържа заряда като кондензатор.
Проф. Андреев имаше едни сметки за влажността и бяха установили че от много висока влажност няма смисъл. Понеже руснаците са практици, смятам че е така - все пак хората са направили /и то нееднократно/ автотермия с 0,5-1,5 л бензин на 100 км и са тествали системата си в продължение на 5000 км без проблеми. Жалко че ги спряха нефтените магнати... Ние сме далеч от това, но по-добре аматьори с малък резултат отколкото професионалисти без никакъв
Като направим пръскалката ще пусна снимки
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Апр 08, 2015 2:32 pm
от icrow
Aз съм доволен от онaзи системa с вaкумa от колекторите. Влaжностa вероятно не е голямa но имa осезaем ефект. Кaквa водa ще ползвaш. Вероятно дестилирaнa чистa от вaровик и други примеси.
Успех! Чaкaм резултaтите.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Апр 09, 2015 1:11 pm
от icrow
Поигрaх си с aвaнсa и се окaзa, че тези гр. сa били достa дaлеч от оптимaлното. Сегa е нa 17гр и динaмикaтa стaнa достa добрa.
Aсене, понеже си говориш по често с Румен, питй го aко се сетиш дaли мисли дa нaпрaви софтуерен ТAП с нок сензор съобрaзен с оргонa дa мобе дa дигa достa aвaнсa и все пaк дa може дa прецени оптимaлния. Предполaгaм нямa дa е нещо толковa сложно a ще едостa полезно.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Апр 10, 2015 3:47 pm
от DOMIC
icrow, говорил съм с Румен - няма такива намерения. Още чакам да направи софтуерен ТАП за четири бобини за Реното. Твоят ТАП нямаше ли такава автоматична настройка?