НА ВНИМАНИЕТО НА КОЛЕГИТЕ ОТ ДРУГИЯ ФОРУМ
Понеже видях, че дискутирате моите К3 и различни техни приложения, нека уточня няколко неща:
1. Модулните кутии К3 са проектирани за използване
по точно определен начин и прилагането им по друг, различен от определения и тестван многократно стандартен монтаж води до различни и нереални резултати.
2. При дизели с ламбда сонда, бензинови коли и такива с газови уредби К3 се монтират по две на акумулатора до плюс клемата и две на резервоара /газовата бутилка/ за максимален резултат. При дизели
без ламбда сонда последните модели дават резултат от 15% при монтаж на две кутии директно
на елемента на въздушния филтър + две кутии на резервоара.
Всеки друг монтаж е с намалена ефективност или изобщо без резултат.
3. Кутиите К3 са проектирани да създават
проникващо оргонно поле през стена от 1,5-2 см диелектрик /т.е. енергията минава през всеки резервоар безпрепятствено и влиза в горивото/ и до 6-7 мм метална стена /т.е. минава без проблем през метанови бутилки/. Отделно от това, поставена на плоска равна повърхност с активната си страна надолу, кутия К3 прави поле със сила от 2,5 до 4 хил деветки /зависи от периода на проектиране/
в радиус от около 1 метър като има остатъчно по-слабо поле в радиус до 1,8 - 2м. Това се мери и засича на
равна повърхност без остри стъпала, ръбове или др. такива неравности, тъй като полето се разпространява по права или заоблена линия и не може да "завива" под остър или прав ъгъл. Две кутии на разстояние 0,1-1 м една от друга правят поле със мощност 1,8-1,9 пъти номиналната на това от 1 кутия /т.е. почти по две/ и полетата се застъпват в ефективния им радиус. Затова кутиите К3 се монтират по две на резервоара. На акумулатора по 1 на двете стени е достатъчно.
4. Двигател на кола, карала поне 50 км с оптимизатора, в неработещо положение и с монтаж на пълен комплект /4 кутии/ К3 трябва да има заряд
не по-малко от 500-600 деветки, а в работно над 900-1000. Това е при най-старите модели, при новите отива доста по-нагоре. Всичко под тази стойност означава, че нещата не са ОК.
5. Всяко оргонно изделие /независимо какво и кой го е направил/ има склонност към неутрализация, когато не е стабилизиран източника на + заряда. При К3 това е
много рядко явление защото е предвидено да не става още в проектирането на конструкцията, но все пак съм го наблюдавал няколко пъти при пипане от определени хора със силно негативно поле. Лечението е да се оставят за минута-две
под течаща вода, да се смени двойнолепящата лента и да се монтират отново. Пак казвам - това е много рядко срещано и не е нормално - но го има. Всички кутии К3, при които според
компетентен измерващ коректно заряда колега като Айкроу, се установи че не отговарят на конструктивно заложените и споменати по-горе параметри, трябва да се тестват с такова почистване за да си възстановат заряда /ако има такъв рядко срещан проблем/. Вътрешни усещания и прочее субективности не се броят

.
6. Слагането на капака на колата отдолу
не е предвидено като функция на К3, така че всякакви подобни монтажи са на ваша отговорност - изделието просто не е проектирано за това.
7.
Всякакви коментари на лица с недостатъчна компетентност по въпроса не мога да считам за важни и валидни. Ако ползвате готварската печка като пералня, най много да ви удари ток - но прането естествено няма да се изпере

Когато имате някакви въпроси по моите изделия, не се колебайте да ги зададете - само "колегата" Боб е без достъп до форума, по причина на многото му глупости в последно време които ме принудиха да го банна. Така че няма проблеми.
Поздрави