Свещи: настройка, видове и тн.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
9./3750/+ OV 9./1880/+ OA
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Снимките с виолетовия пламък показват истината!
Според мен са най-доброто! Само не мога да разбера, защо на втората снимка плазмата не е виолетова, а е бяла? И не стига, че е бяла, ами и площта която обхваща на като е по-малка, отколкото тези с виолетовата плазма.
Завиждам ти за фотографските способности. Наистина при тази скорост на затвора може да се получи, но да нямаш нов модел фотоапарат, някакъв бързодействащ, свръхскоростен? :smils: Аз такива снимки не мога да направя в нужния момент.

Завиждам ти за фотографските способности. Наистина при тази скорост на затвора може да се получи, но да нямаш нов модел фотоапарат, някакъв бързодействащ, свръхскоростен? :smils: Аз такива снимки не мога да направя в нужния момент.
Последна промяна 1 на smsi-h, променена общо 0 пъти
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Техниката е canon power shot SX 160 IS, снимано е на auto, и естествено съм подбрал кадрите на които има искра. Те са разбъркани като последователност и затова търся помощ в тълкуването на заснетото. Ще правя още снимки. Ако някой има снимка(дори и рекламна) на нормална искра - без оргон и електроника, моля да я качи за сравнение. При нея оргона би трябвало да е под минус 5. Електрониката спомага за премахване на вредното действие на работата на алтернатора върху горивния процес, т. е. мерено с електрониката, оргона е повече като излъчване от двигателя, сравнено с резултатите без нея. Извод: F - 16 и българския аналог работят синергично с К 3 и взаимно се допълват.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
DOMIC,
Това е единствената снимка, която изкопах от нета. Дано става за измерване.
Това е единствената снимка, която изкопах от нета. Дано става за измерване.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
На мен искрите на всички ми излязоха около -3/10, с малки разлики. По принцип акумулаторът усилва леко това което се съдържа като заряд в ел. системата, вчера на плюса на акумулатор без нищо по него измерих около -6/10. Повече за тестовете които направихме - в темата за технологията ми.
Поздрави
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Отдавна не бях писал. Реших да видя как я карате тук. Ще взема и аз да преместя едната кутия до положителната клема на акумулатора.
Гледам един колега се опитва да обяснява за искрата няколко страници по-напред. Ако се познае нека му разясня някои неща. Когато имаме 2, 3 или 4-електродна свещ (говорим 4 позитивни и един централен) искрата преминава само между централния и един от страничните. Такова нещо искрата да минава от 3 места няма :-)
Отделно видях и интересното споделяне на човека с мерцедеса, дето намалил 6 оборота от тройника - това говори достатъчно много за настройката му преди да сложи оптимизаторите. При добра настройка на газовото - разбирай златната среда или около нея, подобно намаляване няма как да доведе до добър резултат без значение какви оптимизатори се ползуват. Реално този човек си е играл да отвива колкото може повече крановете, с ясната идея да върви повече колата му (щом не е можела да върти гуми е ясно докъде я е докарал - удавена от газ е била). При подобни условия изобщо не се учудвам, че колата му е давала такъв огромен разход на извънградско - аз съм постигал 10-11/100 също като него с много обогатена смес и миризма на сурова газ, при нормално каране 100км/ч.
Гледам един колега се опитва да обяснява за искрата няколко страници по-напред. Ако се познае нека му разясня някои неща. Когато имаме 2, 3 или 4-електродна свещ (говорим 4 позитивни и един централен) искрата преминава само между централния и един от страничните. Такова нещо искрата да минава от 3 места няма :-)
Отделно видях и интересното споделяне на човека с мерцедеса, дето намалил 6 оборота от тройника - това говори достатъчно много за настройката му преди да сложи оптимизаторите. При добра настройка на газовото - разбирай златната среда или около нея, подобно намаляване няма как да доведе до добър резултат без значение какви оптимизатори се ползуват. Реално този човек си е играл да отвива колкото може повече крановете, с ясната идея да върви повече колата му (щом не е можела да върти гуми е ясно докъде я е докарал - удавена от газ е била). При подобни условия изобщо не се учудвам, че колата му е давала такъв огромен разход на извънградско - аз съм постигал 10-11/100 също като него с много обогатена смес и миризма на сурова газ, при нормално каране 100км/ч.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Извинявам се за двойния пост, но няма опция да редактирам (сигурно не е случайно
)
Ето доказателството за мулти-електродните свещи, както ги наричат:
Как работят свещите
При 3 и 4-електродните се забелязват някакви моменти преискрявания към различните електроди действително.

Ето доказателството за мулти-електродните свещи, както ги наричат:
Как работят свещите
При 3 и 4-електродните се забелязват някакви моменти преискрявания към различните електроди действително.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Стрaничните сa позитивни !?? 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Извинете, моя грешката. Централният е позитивен, другите са маса или негавтивни. Писал съм малко по инерция.icrow написаCOLONСтрaничните сa позитивни !??

Иначе за свещите предпочитам заводски предписаните, отколкото така обичаните "свещи за газ", "свещи за метан" и дрън-дрън та пляс.
За мерцедеса - благодаря ти за разяснението, аз по принцип пипам с половинки, четвъртинки, рядко с оборот тройника. Просто останах е така, като прочетох 6 оборота

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Зa гaз трябвa дa се гледa топлинното число. Многополюсните свещи сa по добризa бегaчки с много мaнджa.
Фил, мaи пaк ще трябвa дa местиш 

