Свещи: настройка, видове и тн.

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от icrow »

9./3750/+ OV 9./1880/+ OA
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от smsi-h »

Снимките с виолетовия пламък показват истината! :cheers: Според мен са най-доброто! Само не мога да разбера, защо на втората снимка плазмата не е виолетова, а е бяла? И не стига, че е бяла, ами и площта която обхваща на като е по-малка, отколкото тези с виолетовата плазма.

Завиждам ти за фотографските способности. Наистина при тази скорост на затвора може да се получи, но да нямаш нов модел фотоапарат, някакъв бързодействащ, свръхскоростен? :smils: Аз такива снимки не мога да направя в нужния момент.
Последна промяна 1 на smsi-h, променена общо 0 пъти
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от DOMIC »

Техниката е canon power shot SX 160 IS, снимано е на auto, и естествено съм подбрал кадрите на които има искра. Те са разбъркани като последователност и затова търся помощ в тълкуването на заснетото. Ще правя още снимки. Ако някой има снимка(дори и рекламна) на нормална искра - без оргон и електроника, моля да я качи за сравнение. При нея оргона би трябвало да е под минус 5. Електрониката спомага за премахване на вредното действие на работата на алтернатора върху горивния процес, т. е. мерено с електрониката, оргона е повече като излъчване от двигателя, сравнено с резултатите без нея. Извод: F - 16 и българския аналог работят синергично с К 3 и взаимно се допълват.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от Philip »

DOMIC,
Това е единствената снимка, която изкопах от нета. Дано става за измерване.
iridievi_sveshti_190.jpg
iridievi_sveshti_190.jpg (92.96 KiB) Прегледано 11105 пъти
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от caduceus »

На мен искрите на всички ми излязоха около -3/10, с малки разлики. По принцип акумулаторът усилва леко това което се съдържа като заряд в ел. системата, вчера на плюса на акумулатор без нищо по него измерих около -6/10. Повече за тестовете които направихме - в темата за технологията ми.
Поздрави
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

Отдавна не бях писал. Реших да видя как я карате тук. Ще взема и аз да преместя едната кутия до положителната клема на акумулатора.
Гледам един колега се опитва да обяснява за искрата няколко страници по-напред. Ако се познае нека му разясня някои неща. Когато имаме 2, 3 или 4-електродна свещ (говорим 4 позитивни и един централен) искрата преминава само между централния и един от страничните. Такова нещо искрата да минава от 3 места няма :-)
Отделно видях и интересното споделяне на човека с мерцедеса, дето намалил 6 оборота от тройника - това говори достатъчно много за настройката му преди да сложи оптимизаторите. При добра настройка на газовото - разбирай златната среда или около нея, подобно намаляване няма как да доведе до добър резултат без значение какви оптимизатори се ползуват. Реално този човек си е играл да отвива колкото може повече крановете, с ясната идея да върви повече колата му (щом не е можела да върти гуми е ясно докъде я е докарал - удавена от газ е била). При подобни условия изобщо не се учудвам, че колата му е давала такъв огромен разход на извънградско - аз съм постигал 10-11/100 също като него с много обогатена смес и миризма на сурова газ, при нормално каране 100км/ч.
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

Извинявам се за двойния пост, но няма опция да редактирам (сигурно не е случайно :smileylol: )
Ето доказателството за мулти-електродните свещи, както ги наричат:
Как работят свещите
При 3 и 4-електродните се забелязват някакви моменти преискрявания към различните електроди действително.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Стрaничните сa позитивни !?? :surpris:
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

icrow написаCOLONСтрaничните сa позитивни !?? :surpris:
Извинете, моя грешката. Централният е позитивен, другите са маса или негавтивни. Писал съм малко по инерция. :doh:
Иначе за свещите предпочитам заводски предписаните, отколкото така обичаните "свещи за газ", "свещи за метан" и дрън-дрън та пляс.
За мерцедеса - благодаря ти за разяснението, аз по принцип пипам с половинки, четвъртинки, рядко с оборот тройника. Просто останах е така, като прочетох 6 оборота :surpris:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Зa гaз трябвa дa се гледa топлинното число. Многополюсните свещи сa по добризa бегaчки с много мaнджa. :smileylol: Фил, мaи пaк ще трябвa дa местиш :smileylol:
BUTTON_POST_REPLY