Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Рано е да се каже още, трябва да покарам и ще пиша. По принцип имам и други неща на колата /оргонни бобини на въздуховода/ които се тестват в момента, така че няма да е много обективно заедно с тях. След като ги сваля и се знае вече точно как работят, ще оставя само кутиите на капака /мисля да са две защото отдолу има ръб и полето се ограничава повече в половината капак като е една/. И естествено комплекта ми К3 на акумулатора и газовата бутилка, който си стои винаги :) Предстои ми дълго пътуване /над 1000 км/ и като се върна ще е по-ясно
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Вчера сложих две от новите ми оргонни бобини последователно, като се оказа че зарядът не се сумира, а е по-висок... Две по 2300 деветки дадоха резултантно 5700, измерено при еднократно преминаване на вода. След монтаж на колата в тръбата преди възд. филтър, на дизелов режим с вдигнати крака от педалите и на четвърта, газовият звяр се качи спокойно с под 30 км/ч по доста стръмен наклон от един подлез. Като излезе горе на равното, дори тръгна да ускорява сам. Въртящият момент е забележимо по-голям, продължавам да слагам бобини докато качи баира на пета :lol: Предстои и да я подхраня с малко водна студена пара, но засега системата не е устойчива. Спира производството когато си иска, та ще я доработвам.
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Рекапитулация от минати 1600 км с три оргонни бобини във въздуховода. Само това, без системата със студена водна мъгла.
Колата почти не е намалила разхода, но върви много мощно и ускорява като отвързана :) Не съм пипал нищо по газовия инжекцион, но предстои да мина тестово на икономичен режим /Фобос 2/ където времената са доста поорязани и да видим какво ще стане. Общо взето разходът по гръцките магистрали при 125-130 км/ч, малко градско и малко по междуградски пътища, е около 7-7,5/100 газ. Това е за Ксантия 2,0,134 к.с. 99 година, на уж 286 000 км /може да са повече ако са ги въртяли преди да я купя/ и трима големи човеци + стотина килограма багаж.
Поздрави!
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Аз от две седмици все се каня да пиша, но исках да съм сигурен на 100% , че не си въобразявам нещо и за да изключа "случайност" някаква.

Нещо й е станало на мойта кола. Взела е да върви по-малко, но за сметка на това повече километри изминавам. Нищо не съм й правил, нищо не съм пипал. Даже и маслото не съм пипал, а трябваше да й го сменя, но се помотвам... :)

Като цяло разхода е паднал под 6л./100 километра

Пак съм си с две К3 на акумулатора + две К3 на газовата бутилка.
Освен, че стана по-топло и че от десетина дни съм в невевроятно добро настроение не виждам нищо по-различно да има. Нито съм сменил газостанцията, нито нищо друго :sun:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Освен да е защото се къпеш със мощния активатор на душа и даваш на колата оргонец в плюс :lol: Де майтап, де не... Може пък и да съм ти я благословил ;) :smileylol: :smileylol: Айде сега ще почнат пак да ме бъзикат оттатък колегите :tongue:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Може да направите онзи експеримент за гледането в тъмното. Току виж сте почнали да светите в тъмното. :lol:
Zarko
МненияCOLON 21
Регистриран наCOLON Нед Апр 19, 2015 3:54 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Zarko »

Здравейте!
Имам един въпрос. Оргона свети ли в тъмното?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

При високи концентрации свети и се вижда с просто око /не сме я докарали до такова производство все още :) /, така е при светиите например. Светят им т.нар. микролептонни обвивки /оболочки - рус./ около главите и тялото. При ниски концентрации се вижда по-ясно след престояване поне 1 час на тъмно, като фосфоресциращо светене. На дневна светлина изглежда като пара, мъгла или леко сияние - но трябва да гледаш не втренчено, а разсеяно /с периферното зрение/. Гледай около обекта, не в него и ще видиш. На тъмен фон и странично осветяване е най-лесно, стои като променено пространство около материалното тяло.
Колите с К3 или други мощни оргонизатори имат около себе си силно енергийно поле, особено като работи двигателят. Когато се гледа отгоре колата /от балкон например/ се усеща ясно разликата със останалите около нея. Стои някак като жива, а те са просто мъртво желязо :) С очите може не само да се вижда, а и да се усеща... Светът е чувство, а не образи /както казва и Кастанеда/
Поздрави
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Според мен при обикновена газова уредба има много по-голям ефект от К3-ките.

Обикновена АГУ може да се сложи на всеки инжекцион. Досега на колите в семейството други АГУ освен обикновени не сме слагали, а колите са ни все пълни инжекциони. Да ме прощават теориетиците какво и как не можело, защото е факт на практика. При това колите се карат всеки ден вече години наред.

След увода да минем по същество:

Фиат Стило 1.6 бензин 103 к.с. ; обикновена АГУ (с вакуумен изпарител)

Разход 10/100 на газ, след поставяне на К3 още на първия ден падна на 7/100 . Засичането е направено от пълно до пълно.

При това без да е въртяно кранчето за газта - това предстои тепърва и със сигурност ще падне още. Отделно, че е с тороидална бутилка и двете К3 не са прилепнали съвсем плътно по повърхността. Другите две кутиики са на плюса на акумулатора :)

Изводите оставям на вас :)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Вкарай малко силиконец да поуплътни и ще качи още мощността. Тия тороидални бутилки са много криви и като не ляга добре кутията по цялата си активна повърхност, не отдава напълно енергията към бутилката. Понеже полето прониква през неметали до 2-3 см без проблеми /при стомана максимум до 1,5-2 см/ няма да падне силата през силикона, но ще има пряка връзка на активната повърхност с повърхността на бутилката и оттам с газта вътре и ще работи на 100% мощност. Това най-вече се усеща като подобренние в динамиката и вървежа на колата.
Иначе имаш отличен резултат :cheers: На колата на баща ти ли е? А има ли коментари, като е автомайстор с голям опит :lol: Кажи му и за предварението, че трябва да е малко повече в плюс за да се усвои коректно ефекта
Поздрави!
BUTTON_POST_REPLY