
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Гого, а не мислиш ли, че ако някой се похвали за икономия с твойте заредени батерии ще бъде баннат 

Re: Двигател на Бедини
Не веднъж ви писах,че генератора възстановява батерии но
магии не прави...
Не ти трябва специална батерия а трябва да няма разрушени
окъсени клетки.
Това устройство почиства сулфатите и променя батерията.
И аз имам такива батерии които са невъзстановими но много
станаха перфектни...
магии не прави...
Не ти трябва специална батерия а трябва да няма разрушени
окъсени клетки.
Това устройство почиства сулфатите и променя батерията.
И аз имам такива батерии които са невъзстановими но много
станаха перфектни...
Re: Двигател на Бедини
За това как работи батерия заредена на генератора някой писа но в друг форум.
Тук никой не пише.
Пак ще ви пиша ако някой иска ще му го заредя за около час
защото трябват няколко цикъла и ще се обеди сам.
ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ УБЕЖДАВАМ.КОЙТО МОЖЕ ДА МИСЛИ И
ДА ПРАВИ....
Тук никой не пише.
Пак ще ви пиша ако някой иска ще му го заредя за около час
защото трябват няколко цикъла и ще се обеди сам.
ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ УБЕЖДАВАМ.КОЙТО МОЖЕ ДА МИСЛИ И
ДА ПРАВИ....
Re: Двигател на Бедини
Точно затова никой не пише, защото ако някой пише , че е постигнал икономия с друго освен с КЗ, ще бъде баннат, а може би и ти ще си изпатиш. Не видя ли какво стана с някои от потребителите?За това как работи батерия заредена на генератора някой писа но в друг форум.
Тук никой не пише.
Re: Двигател на Бедини
Зарко
И ти ли почна да се заяждаш с мен??? Не съм те провокирал с нищо - но виждам вече два поста от теб с глупости...
Лично от мен са баннати /доколкото помня/ само трима души - единия е Филип - за това че разцепи колектива тук, а мен лично ме изкара зомбиран, използвач и какъв ли не още - което е доста долно и не мога да го толерирам.
Вторият е Боб - на който търпях заяжданията няколко месеца, но накрая ми писна от това. Третият е Спиридон, който се заяждаше с мен по подобен начин, след като има оптимизатор и е видял с очите си - но се повлече по акъла на Филип и компания. Те дори са си направили тема в техния форум за мен, да могат да си ме плюят колкото си искат - което показва по-добре от всичко какви са всъщност и колко им е възпитанието. Тук такива теми няма, няма и да има.
Всички други, които имаха бан в този форум го получиха от същия този Филип, който вече споменах. Това бяха четири-пет човека, а той имаше неограничени права като модератор, защото му вярвах /а очевидно не биваше/.
К3 е доказано изделие и работи на подобен принцип като генератора на Бедини, но с радиантно /оргонно/ поле - а не с радиантен ток. Въздействията са подобни и Гого1 просто още не е ял попарата от хули, лъжи и мълчание за явни постижения, която съм ял аз в продължение на години, в шест-седем други форума досега. Така че му съчувствам, но Жоре да знаеш че е трудно хората да ти повярват - и то поне половината от потребителите с резултати, дори след като видят с очите си. Българинът е прост - много прост!!! - и не може да допусне че някой знае и може повече от него. С малки изключения разбира се... Лош генетичен материал, с отклонения, многократно прочистван от интелект и загубил качества като благодарност, честност, достойнство и уважение на постиженията на другите.
К3 е изделие, направено да е юзър френдли, вечно, транспортабилно по целия свят с куриер и много лесно за употреба и монтаж. Генераторът на Бедини/Гого1 изисква при всяка смяна на акумулатора с нов да го обработваш няколко цикъла с генератора и тогава да караш - това просто не е удобно. И т.н. - всеки ще прецени какви са разликите. Никой не пречи всеки да си ползва каквото от двете си реши.
Така че, Зарко - поне не наливай масло в огъня, защотго ние го газим в момента, а много само гледат сеир. Като не можете, поне не пречете. НЕ ВРЕДИ! е основната лекарска заповед
Поздрави
И ти ли почна да се заяждаш с мен??? Не съм те провокирал с нищо - но виждам вече два поста от теб с глупости...
Лично от мен са баннати /доколкото помня/ само трима души - единия е Филип - за това че разцепи колектива тук, а мен лично ме изкара зомбиран, използвач и какъв ли не още - което е доста долно и не мога да го толерирам.
Вторият е Боб - на който търпях заяжданията няколко месеца, но накрая ми писна от това. Третият е Спиридон, който се заяждаше с мен по подобен начин, след като има оптимизатор и е видял с очите си - но се повлече по акъла на Филип и компания. Те дори са си направили тема в техния форум за мен, да могат да си ме плюят колкото си искат - което показва по-добре от всичко какви са всъщност и колко им е възпитанието. Тук такива теми няма, няма и да има.
Всички други, които имаха бан в този форум го получиха от същия този Филип, който вече споменах. Това бяха четири-пет човека, а той имаше неограничени права като модератор, защото му вярвах /а очевидно не биваше/.
К3 е доказано изделие и работи на подобен принцип като генератора на Бедини, но с радиантно /оргонно/ поле - а не с радиантен ток. Въздействията са подобни и Гого1 просто още не е ял попарата от хули, лъжи и мълчание за явни постижения, която съм ял аз в продължение на години, в шест-седем други форума досега. Така че му съчувствам, но Жоре да знаеш че е трудно хората да ти повярват - и то поне половината от потребителите с резултати, дори след като видят с очите си. Българинът е прост - много прост!!! - и не може да допусне че някой знае и може повече от него. С малки изключения разбира се... Лош генетичен материал, с отклонения, многократно прочистван от интелект и загубил качества като благодарност, честност, достойнство и уважение на постиженията на другите.
К3 е изделие, направено да е юзър френдли, вечно, транспортабилно по целия свят с куриер и много лесно за употреба и монтаж. Генераторът на Бедини/Гого1 изисква при всяка смяна на акумулатора с нов да го обработваш няколко цикъла с генератора и тогава да караш - това просто не е удобно. И т.н. - всеки ще прецени какви са разликите. Никой не пречи всеки да си ползва каквото от двете си реши.
Така че, Зарко - поне не наливай масло в огъня, защотго ние го газим в момента, а много само гледат сеир. Като не можете, поне не пречете. НЕ ВРЕДИ! е основната лекарска заповед

Поздрави
Re: Двигател на Бедини
При мен единственото което се постигна когато Гого ми обработи акумулатора на колата( моя акумулатор си беше читав),
е че осезаемо колата стана по тиха
Икономия нямам( водя си статистика от 2 години), но засега никое устройство- нито К3 на Асен, нито едно от Icrow, нито спиралите от другия форум, успяха
да намалят разхода на гориво- явно колата си е спъната, иначе при измерване на двигателя и от Асен и от Иван все се получаваше добри стойности на оргонизиране
по техните скали.
това за икономията.
А за бединито:
гледам тука доста хора решиха да го правят, къде от любопитство къде от някви други причини,
добре ще е да си изяснят добре за какво ще го ползват, и едва тогава да го почват- защото ако се ползва да зарежда некви малки батерии, и евнтуално
акумулатора на колата, (говорим за ИЗПРАВНИ батерии) няма смисъл от големия с 5 бобини, стига и 1 бобина НО НАПРАВЕНА както е обяснено в началото !!!!!
За да успеете да възстановите някакви полуумрели акумулатори( говоря за някви зарязани по тавани и мазета НО с исправни клетки) ще ви трябва голямата версия.
Иначе се получава повтаряне на едно и също вече 56 страници, и спрете да се опитвате да зареждате некви умрели батерии от юпееси, нещо кат умре си е умрело
е че осезаемо колата стана по тиха

Икономия нямам( водя си статистика от 2 години), но засега никое устройство- нито К3 на Асен, нито едно от Icrow, нито спиралите от другия форум, успяха
да намалят разхода на гориво- явно колата си е спъната, иначе при измерване на двигателя и от Асен и от Иван все се получаваше добри стойности на оргонизиране
по техните скали.
това за икономията.
А за бединито:
гледам тука доста хора решиха да го правят, къде от любопитство къде от някви други причини,
добре ще е да си изяснят добре за какво ще го ползват, и едва тогава да го почват- защото ако се ползва да зарежда некви малки батерии, и евнтуално
акумулатора на колата, (говорим за ИЗПРАВНИ батерии) няма смисъл от големия с 5 бобини, стига и 1 бобина НО НАПРАВЕНА както е обяснено в началото !!!!!
За да успеете да възстановите някакви полуумрели акумулатори( говоря за някви зарязани по тавани и мазета НО с исправни клетки) ще ви трябва голямата версия.
Иначе се получава повтаряне на едно и също вече 56 страници, и спрете да се опитвате да зареждате некви умрели батерии от юпееси, нещо кат умре си е умрело

«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Двигател на Бедини
За хиляден път ще кажа - ефектът при ДВГ и колите не опира само до оргонизиране. Ако няма самонастройка на по-нисък разход през обратната връзка ламбда-комп, няма да има и забележим ефект /освен по-тихата работа на мотора/. Всичко опира до настройката на разхода след оргонизирането - затова Гого, ако искаш винаги да имаш резултат, прави акумулаторите на коли с обикновена газова уредба, на които после да се настройва ръчно газта от тройника. Така избягваш проблемите с датчиците, блокиращи обедняването софтуери и т.н. При тестовете на руснаците с карбураторните Лади и автотермичния оптимизатор на проф. Андреев също се настройва ръчно горивото чрез смяна на жигльорите - иначе колата си пуска бензин, макар да не и трябва толкова много. Никаква икономия няма да има дори да се сложи и автотермичен работещ добре оптимизатор, ако няма контрол на горивото!
Така че, системата за оргонизиране може да работи отлично, но проблемите просто не са там.
Успехи!
Така че, системата за оргонизиране може да работи отлично, но проблемите просто не са там.
Успехи!
Re: Двигател на Бедини
Здравей caduceus !
Прочетох внимателно какво пишеш и мисля,че просто още
нищо не знаем за този ефект,за тази енергия която прави
невъзможни според повечето хора неща.
Моята кола е бъкана с електроника дори и ключалките са бутони...
Газовата ми уредба е пълен инжекцион с отделен контролер от най скъпите и
съвременни уредби и след като си възстанових батерията на колата с генератора
ми прави 35% икономия на газ и двигателя утихна много.
Сега като поддържам 130- 140км не изключвам радиото.Преди това го изключвах защото
при такава скорост шума от двигателя беше такъв,че не чувах радиото и го спирах.
Сигурно за да има ефект от твоите или каквито и да било устройства за намаляне на
разхода първо трябва всичко по двигателя да е наред и тогава да очакваме резултати...
Тепърва ще разберем какво се случва надявам се...На всички коли на които поставих такива батерии двигателя утихна но не на всички падна и разхода.
Според мен има нещо което не е наред по центровките но тепърва
ще се уточнява.Сигурен съм,че като се комбинират нещата ще има
още по добри резултати.
Прочетох внимателно какво пишеш и мисля,че просто още
нищо не знаем за този ефект,за тази енергия която прави
невъзможни според повечето хора неща.
Моята кола е бъкана с електроника дори и ключалките са бутони...
Газовата ми уредба е пълен инжекцион с отделен контролер от най скъпите и
съвременни уредби и след като си възстанових батерията на колата с генератора
ми прави 35% икономия на газ и двигателя утихна много.
Сега като поддържам 130- 140км не изключвам радиото.Преди това го изключвах защото
при такава скорост шума от двигателя беше такъв,че не чувах радиото и го спирах.
Сигурно за да има ефект от твоите или каквито и да било устройства за намаляне на
разхода първо трябва всичко по двигателя да е наред и тогава да очакваме резултати...
Тепърва ще разберем какво се случва надявам се...На всички коли на които поставих такива батерии двигателя утихна но не на всички падна и разхода.
Според мен има нещо което не е наред по центровките но тепърва
ще се уточнява.Сигурен съм,че като се комбинират нещата ще има
още по добри резултати.
Re: Двигател на Бедини
Гого, с оргонизиране на двигатели с вътрешно горене /ДВГ/ чрез какво ли не /оптимизатори, турбонатори и т.н./ се занимавам повече от пет години и смея да кажа че имам натрупан значителен опит. Знам какво става и защо става, както и къде са тънките места за да не работи един ДВГ след като се оргонизира в достатъчна степен. Ти си по-напред с тоците - но аз със ДВГ. Така че нещата за мен са ясни и ще се радвам да ги споделям с теб докато се убедиш в това което говоря - а именно че всичко зависи от обратната връзка на изгарянето с времената на дюзите /това е при бензини, дизели с ламбда и газови инжекциони/. Обратната връзка в англ. литература се зове close loop, а при скъсването и open loop. Когато имаш читави ламбда сонда и основни датчици управляващи времената /Мап-Маф, температурен, детонационен/ и нямаш блокиращ софтуер на обедняването, всичко е наред и при бензиновите и газовите инжекциони. както и при дизелите с ламбда пр-во след 2005 г. Нещата са прости и доказани на над 2000 коли от всякакви марки, модели, години на пр-во и горивни уредби. На бензин, нафта, пропан-бутан и метан, с блокажи и без, с прости уредби и инжекциони. С четири различни модела оптимизатори, които съм правил и тествал първо лично. След това - на практика на всичко на четири и повече колела, което се търкаля у нас и още в няколко страни
За да не цапаме тази тема, ако искаш прочети в съответната за технологията ми и виж сам особеностите:
http://www.garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=33
Поздрави!

За да не цапаме тази тема, ако искаш прочети в съответната за технологията ми и виж сам особеностите:
http://www.garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=33
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Вече съм обеден,че пентаграмния генератор концентрира съвсем различна
енергия за която нищо не знаем..Батерия която зареждах за час когато
генератора беше с три бобини сега се зарежда за 15-20 минути.
Как ще обясниш утихването на двигателя като се има предвид,че
е бъкан с електроника и газовата ми уредба е пълен инжекцион
и ми дава такава икономия и двигателя е невероятно тих.
Трябва да помислим какво се случва и защо е такъв ефекта от заредена
батерия с генератора.
Нищо не съм правил по двигателя и по настройките му.
Вие мерите определен вид енергия но вече съм сигурен,че това е
съвсем различна енергия.
Генератора излъчва оргонна енергия но не само това.
Трябва да го огледаме по добре ако може изобщо да разберем
какво прави наистина.
енергия за която нищо не знаем..Батерия която зареждах за час когато
генератора беше с три бобини сега се зарежда за 15-20 минути.
Как ще обясниш утихването на двигателя като се има предвид,че
е бъкан с електроника и газовата ми уредба е пълен инжекцион
и ми дава такава икономия и двигателя е невероятно тих.
Трябва да помислим какво се случва и защо е такъв ефекта от заредена
батерия с генератора.
Нищо не съм правил по двигателя и по настройките му.
Вие мерите определен вид енергия но вече съм сигурен,че това е
съвсем различна енергия.
Генератора излъчва оргонна енергия но не само това.
Трябва да го огледаме по добре ако може изобщо да разберем
какво прави наистина.