icrow написаCOLON А крайния резултат обаче върху колите е много зле. Стават и двете пълни мъртавци, от зад на ауспуха излиза над 3000 деветки заряд.
Възможно е и да бъркам, но все си мисля, че съм прав
Та ще изкажа "некои саображения"
Оргона е съзидателна енергия.
До някакви стойности той променя горивото и въздуха, като ги прави по-калорийни и по-чисти. Това е причината да имаме повишение на мощността на двигателите и оттам и намален разход.
Щом премине някакъв праг, който е строго индивидуален за всеки двигател (според това алуминиев ли е, метален и количеството такъв материал в него), нещата се променят.
Като цяло в системата започва да преобладава съзидателната енергия, т.е. тя е градивна,а не деструктивна (каквото е горенето).
Затова и от дадени стойности на енергията нагоре, нещата не само че не се подобряват, а тази енергия възпрепятства горенето.
Това лесно може да се провери в практиката. Където има коли, които със сигурност след поставянето на оптимизаторите или каквито и да е устройства стават по-зле откъм горене (разход), пробвайте да намалите мощността на поставените устройства.
Така, ако съм прав, ще се премине под този праг, за който говоря и при тях също ще се прояви ефекта на подобрена работа.
Ако искаме да вървим към двигател, който да ползва такава енергия, за да работи, трябва да му се промени системата на газоразпределение, да има подадени кислород и водород (Вълков или нещо подобно).
Всъщност високата концентрация на оргон може да се използва, но двигателя трябва да се преработи в имплозионен, а не да е експлозионен, както сега.
Казано с други думи - да създава вода (при което се създава вакуум) и това да е работния му ход.
Системите пък, които ползват разлагане на въздуха до компонетите му и последващото им "изгаряне" (автотермия и дядо Фриц, който пък повтаря Шаубергер) са съвсем друга бира. При тях се ползва принцип, при който чрез удари на въздуха и постоянна смяна на посоката му в платина, злато, сребро и мед се получава разлагането му на компоненти, които след това, при работния ход "изгарят". При всяка от този вид системи много ще помогне оргонното зареждане, както и допълнителното подаване на чист кислород. При тези системи могат да си се ползват двигателите такива, каквито са.
Лелеееееее. Откъде тръгнах и докъде стигнах
