този вариант не съм го пробвал със нормалното разтояние .Ще го проверя
stefan4o
бъзикне


Според мен това се получава. За разстоянието - всеки производител описва с какви свещи като параметри излиза колата от завода. Производителите на свещи пък от своя страна дават някакъв ориентировъчен пробег за подмяна. В ръководството на автомобила по принцип пише през колко време се проверява разстоянието между електродите. При някои модели свещи, като показаната от теб, мисля може да се коригира това разстояние, но при други - това е (почти)невъзможно и свещта се подменя с нова.gomi написаCOLON При увеличаване не се ли намалява мощноста на искрата, и натоварва бобината, за газ нали трябва повече мощност, тоест трябва намаляне на разстоянието?
Мда и аз мисля така, по - голямото разстояние прави по - мощна искра тъй като се увеличава пробивното напрежение съответно и натоварването на кабелите и бобината, може значително да им се съкрати живота. Респективно ако се намали разстоянието за газ е по - добре първо поне така мисля газта има и без това по - голямо пробивно напрежение по - суха е, пък и времето за пробива на искрата наистина трябва да намалее следствие на ниското пробивно напрежение и по - бързо достигане на разряд, но колко е това като времеicrow написаCOLONАз за моята съм се убедил, че с по малко от предписаното за колата не върви добре. Колкото по-голямо е разстоянието, толкова повече енергия трябва за да премине искрата. Чувал съм, че намалявали на газ разстоянието, за да се получи една идея по рано запалването на сместа. Дали е така не знам.