Страница 8 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 10:03 am
от Philip
Аууу! Айкроу! Недей бе! Какви чувства те обземат!
Човекът е с мисия!(Мисионер демек)
Жертвал се е да навлезе в териториите на заблудените аборигени, за да влее Светлината на Знанието и Науката в простите им мозъци.
Той прекрасно знае какво го чака тук. Но е с Вяра (каквото предполагам, че е искал да е името му). И е готов на всичко за Нея. Дори и да ни опече на шиш - ако не поемаме де

Ама ние сме си проста аудитория, вярваща, че всяко следствие си има причина и тя е някакъв тип енергия
Прооостаци!

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 11:32 am
от caduceus
Оле, хора - недейте така... Познавам човека лично и е готин, ходил съм в базата им до Търново. Правят много иновативни ветротурбини и работят с добро оборудване за чужда фирма.
Колегата има от две години и нещо оптимизатор К1 на Алфа 156 туин спарк с инжекцион Фобос и пътува доста. Колата не е лоша, поддържана е и си върви добре, но имаше ефект от оптимизатора доколкото си спомням само десетина процента, като не може да се пипа засега аванса защото един такъв ТАП за четири бобинен мотор е скъп.
Така че човекът внася градивна доза консерватизъм тук и разбира от двигатели, също така е отворен за нови неща - нека го чуем, защото тезите му са логични от неговата гледна точка.
За да почне някой да ръчка в настройките на газов инжекцион, трябва много да е убеден в това което прави - и то от собствен опит или поне да го е видял с очите си, както Румен Р. Така че, мисля да го направя първо на моята кола която изчерпи всички възможности на бензиновата саморегулация през компа и съответно работата отива на газ - и то инжекцион, защото освен другото съм и с пластмасови колектори. Вероятно ще сложа Фобос за да може да се настрои на всеки режим/икономик, стандарт и спорт/ различно, за да се види разликата в динамиката и разхода и се спести време.
Между другото, след ниския разход от 4/100 бензин извънградско по магистралата и пътя от Сф. до Ловеч, засякох пак и минах около 100 км извънградско и 38-40 градско със 7,6 л бензин. Скорост навън - около 90-100, защото беше междуселски път и не може по-бързо. При 8-8,5/100 градско /демек около три литра/ извънградското отива на 4,5/100, което потвърждава че има резултат от третото К3 във въздушния филтър и посоката е вярна :D
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 1:00 pm
от icrow
Както казах не обичам да се заяждам с хората, и ми стана чак жал как му се нахвърлихме, ама ето това малко ме издразни.
fade написаCOLONПривет Caduceus, регистрирах се във форума, само за да информирам теб и аудиторията, че зад ефекта на магнитният оптимизатор се оказва, че стои, съвсем тривиално физическо обяснение. Ако си спомняш, съм доста консервативен, и всъщност съм привърженик на традиционната наука.
Видиш ли всички живеем в страхотната заблуда и той ще ни отвори очите сега с досегашната наука. Както и сега е тръгнал да мери магнитното поле с гаусметър, въпреки, че е обяснено 1000 пъти, че не то върши основната работа. Все едно да иска да измери със светломер температурата на соларен колектор. Еми не става трябва си термометър, както и в оргонния случай си трябва радиестезия.
Но все пак аз се извинявам за резкия тон! Все пак не искам да се превърна в някой Алтъвум.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 2:33 pm
от Philip
Аз пък смятам, че това, което написах, важи с пълна сила.
Тъй като не влизам в представите на традиционната наука и като чета нещо написано от някого, знам точно каква мисъл му се е въртяла в главата в момента на писането, си заставам зад думите. Но тъй като съм минимална част от "аудиторията" - просто човека да не ми обръща внимание

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 3:37 pm
от fade
Caduceus, извинявам се за неуместните постове, моя грешка.
Асене , ще си комуникирам с теб от сега нататък само по телефона електронната поща или скайп. Явно мястото ми не е тук, и изобщо направих грешка споделяйки това което съм открил публично, трябваше да ти го изпратя на мейл.
Извинявай, знам че си толерантен човек и разбираш че това не е нищо лично срещу форума и начинанията ти.
П.П. Може да изтриеш ненужните постове, обещавам повече да не поствам .
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 6:35 pm
от icrow
Да отбележа още един ФАКТ за магнитното поле. Само от правилно насочени магнити е имало ефект, и за всеки магнит полюсът (север/юг) не е от значение, а само оргония поляритет (положително/отрицателно). За справка темата в мазето.нет за обработката с магнитоно поле и труда на доста хора. Фейд, ако имаш желания пусни тема за вятърните турбини на мен лично ми е интересна и в някакъв момент и с нея ще се захвана.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 8:08 pm
от ivchak
Здравейте колеги,аз също не съм съгласен със заключенията на Фейд, но човека просто това е учил и мисли че друго няма :D Матрицата явно не го пуща, но щом се опитва да изкаже мнението си за мен означава , че има някакви колебания и подсъзнателно иска да приеме , че и други неща освен тези на които са ни учили в училище съществуват.Ще ви дам пример с един мой приятел радиоинженер: В съседното лозе идва негова позната да търси вода с багети.Той и се смее но без да иска се съгласява и той да се пробва.Оказва се , че на двете места които той посочва(багетите му показват) съвпадат с местата където и жената открива вода.След два три дни копане изкарват вода на 7м. дълбочина.Въпреки този факт сега като го питам не иска ли да работи с махало(а явно има добри заложби) той казва , че не вярва на такива работи, дори не е съгласен че и моята кола върви по-добре и по икономично , а съм си въобразявам.Тази случка идва да покаже , че дори човек и да е добър и честен какъвто е той понякога човек сам си слага капаците и не ще да погледне в страни.Извинете за дългото изложение , но мисля че и за Феид има надежда щом търси контакт на този форум.Значи, че нещо го гложди от вътре което е добре за него, а може би и за нас ?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 8:39 pm
от icrow
Aaa варненчаните са много опорит народ. С чук не можеш да им вкараш акъл

Нищо лично Ивчак :D
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 06, 2013 8:59 pm
от ivchak
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Авг 20, 2013 9:08 am
от breviss
А аз бях " в джунглата " :D 3 седмици, сега сядайки на компа в цивилизацията, нещо не мога да разбера с какво ви е ядосъл FADE , един пост, с който се извинява, се повтаря на няколко места. Може да са вече изтрити, не знам. С FADE доста сме кръстосвали шпаги в Мазето, за други неща сме били на сходни мнения, моето мнение е , че човека е много интелигентен, пише, когато има какво да каже, прям е, много е наясно с ДВГ Не мисля, че заслужава такова отношение.
Относно ТАП, малко преди това в темата прочетох, че не може да си позволи ТАП за Алфата, защото била с четири бобини, т.е. по-скъп. Това е грешно, броя им не трябва да ви притеснява, различават се по това дали са с вграден комутатор и къде се поставят. Имам Ланчия с 5-цилиндъра, 5-бобини. ТАП-ът за нея става за 3, 4, 5 и 6 цилиндрови мотори, а МЯСТОТО НА ПОСТАВЯНЕ Е НА ДАТЧИКА, затова става за други марки и модели, НО С РАЗЛИЧНИ КАБЕЛИ!!!
Цена на ТАП- около 120лв., цена на моите кабели-15-20лв, зависи от куплунга.
http://www.aeb.it/banner.jpg