Тия дни поработих доста и намерих терен за подобрение на моя полусух ГОП

Казвам полусух, защото аз не слагам вода, а розов зеолит по няколко причини.
1. С вода става лесно, но тя се изпарява с времето /особено ГОП-а ако е при мотора/ и трябва да се досипва. Това лично на мен не ми харесва защото не е юзер френдли, пък аз съм настроен на производствено-промишлена вълна и смятам че потребителят не трябва да пипа нищо по продукта, а само да го ползва
2. Водата е добре да е изворна, защото има по-голям капацитет за задържане на оргона. Айде пак усложнения с извори, та от кой е по-добра и т.н. Чешмяната има нисък праг на насищане и не е добра за големи заряди. От умрял трудно се прави жив, по-добре е от полуумрял

Казано с други думи.
3. Водата сравнително лесно преобразува ОР в ДОР, т.е. не е много трудно да се обърне позитивният заряд в негативен, което е голяма беля! Това се случва например при клетка на Джо, която също е с вода. Затова аз навремето бях си поставил за задача да направя един вид суха клетка на Джо, или оргонен концентратор без вода. Така няма да се обръща лесно заряда - понякога при Джо селл е ставало дори от присъствие на силно негативен човек, камо ли от високо напрежение или радиоактивност... За мен това е признак на несъвършенство в конструкцията и основна слабост на водните концентратори, като се почне още от кацата на Месмер, та до Джо селл и ГОП-овете с вода.
4. Зеолитът
когато не е обработен термично и унищожена зеолитната вода в порите му, си има достатъчно капсулирана вода вътре. Стабилен е, лесно се работи с него и на практика отвън е суха субстанция. Особено розовият за мен е един добър вариант за център на концентрация на оргон с големи заряди. Вероятно става и със зелено-сив, но е по-слаб като първичен заряд.
В момента, като ползвам натрупания опит от тестовете през последните няколко дни, правя ГОП със предполагаеми над 100 хил деветки в пасивно състояние и поне 500 хил в активирано. Ще го покажа като го завърша, би трябвало да се отрази много сериозно на газов автомобил с делко, за какъвто тест съм почти готов. Колата е сравнително стар Мерцедес 200Е и засега го свалихме от 11,5/100 на 6,5/100 газ с разни по-нестандартни варианти на зоновия оптимизатор К3, плюс донастройка на предварението от делкото. Очаква го и ТАП с възможност за предварение до 60 градуса /специално изпълнение/, но ще е вероятно следващия месец и специално за новия ГОП с електроактивация.
Поздрави!