Страница 1 от 1
Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Сря Дек 18, 2013 11:10 am
от caduceus
Здравейте колеги,
една интересна разработка на Николай Тоскин - дизелов двигател на малък трактор-платформа, работещ на свръхобеднена смес при процес на частична автотермия. В началото е ползвал карбуратор от Жигули, после са направили с колеги специален клапан за засмукване на гориво и въздух, който е със специфична конструкция и не казват как изглежда. Има няколко статии по въпроса:
http://dv.sartpp.ru/news.php?ID=110
http://www.rg.ru/2006/02/25/umelec.html
http://g-global-expo.org/index.php/ru/p ... ya-toskina
Обсъждането във руския форум скиф:
http://www.skif.biz/index.php?name=Foru ... &pagenum=3
Там има една статия, която в момента вече я няма в нета /поне аз не я намерих, а съм я чел/ - на Степан Деревянко, с доста подробности.
Обърнете внимение:
1. Работи със всякакви горива - дори боя, суров петрол, калпава домашна водка и т.н.
2. Харчи няколко пъти по-малко от нормалното, обеднена смес 50/1, вместо 15/1
3. При форсаж развива много високи обороти и в началото е излизал извън контрол - типично поведение на т.нар. луд дизел за който споменават Джоузеф Катър и проф. Андреев, когато мощността нараства от само себе си чак до пръсване на блока. Това става само и единствено при автотермичен режим без подаване на гориво /
което го гаси и пречи за възникването му при нормалните мотори/. Човекът споменава че при номинални 16 к.с., доработеният двигател развива при високи обороти 320 к.с.!!!
4. Температурата е много ниска - дори при форсаж не минава 70-80 градуса, а при нормална работа снегът върху мотора не се топи! Типично за автотермичен режим, при който разпадът на сместа не е топлинен, а на атомно ниво. Съответно няма охладителна система, ГНП и дюзи - а сега де, господа дизелисти
5. Много ниски свободни обороти и висока мощност - 60-80 об /мин.
Надявам се да ви е интересно :D
Поздрави
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Сря Дек 18, 2013 12:25 pm
от smsi-h
Грхм-м-м-м...
Драги гаражници, може ли скромно да споделя нещо? :oops:
В началото на миналия век Никола Тесла е разработвал двигател основан на система от дискове, също така без колянов вал, клапани и т.н. "съвършенства" на масовия днес ДВГ, като е имал впредвид, че неговата конструкция ще дава максимална мощност около 1000 конски сили. Имам чувството, че Тоскин не е открил топлата вода, обърнете внимание на първите букви на имената Н. Т и Н. Т., и близостта на първите имена Никола и николай, само дето има разлика от около 100 години. Т.е. Никола Тесла се връща отново, но в много страни и в много лица едновременно.
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Сря Дек 18, 2013 8:19 pm
от caduceus
Дисковата турбина на Тесла е по-друга бира. Тя е проектирана да се задвижва от пара, като движението е центростремително и процесът е донякъде имплозионен. Ефектът се покрива с този при Шаубергеровия домашен генератор, турбината работи на неговите принципи но има и още нещо - подозирам, че може да се ползва за генериране на насочено по оста енергийно /оргонно/ поле и задвижващ етерен вихър. Първите цоквендлета на Виктор са късали оста и изчезвали в небето от получената левитационна сила, когато се изтърве контрола върху оборотите. Вероятно е така да е ставало и с турбината след преминаването на определен критичен момент.
Сегашните реплики на дисковата турбина на Тесла не са коректно направени поради неразбиране. Може някой ден да я обсъдим в специална тема
Поздрави
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Пет Дек 20, 2013 9:54 am
от caduceus
Обърнете внимание - хората извеждат смесообразуването извън цилиндрите. Първоначално с карбуратор, после със друг вид система /клапан/. Това е основна необходимост. За да се получи добра горивна смес при голямо обедняване, просто и е нужно време - макар и малко. Свързано е със сатурацията /насищането/ на флуида с оргон, както и със времето необходимо на двете вещества да се слеят на по-дълбоко от нормалното механично ниво. Затова при оптимизаторите ми при газ и обикновени уредби ефектът е по-голям от този на бензин или дизел.
Не е случан и фактът че Андреев тества автотермичните си оптимизатори на карбураторни автомобили

Задачата ни е да го направим на инжекторни в същата степен
Поздрави
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Пет Дек 20, 2013 11:20 am
от icrow
Само при дизелите и най-новите инжекциони става смесообразуването в цилиндъра. При нормалния инженкцион впръска горивото преди порта на главата и там се получава сместа, тоест извън цилиндъра.

Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Пет Дек 20, 2013 4:28 pm
от caduceus
Не е като при карбураторите или обикновените газови с плочка, там има достатъчно време и има процес на всмукване поради подналягане - не както при другите ДВГ. Това имах предвид. Всмукването при смесообразуване е важно, защото има оргонна компонента, влизаща във сместа през близостоящи метални повърхности

Не че частично това не става и при другите, но там има и повече време за смесване и преливане на веществата едно в друго на по-дълбоко ниво. Може да бъркам, но така ми се струва интуитивно - а и фактите го потвърждават
Поздрави
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Пет Дек 20, 2013 4:49 pm
от Philip
При движещи се флуиди именно подналягането (вакуума) вкарва енергия и променя цялата работа.
Има ли впръскване - демек налягане - забрави - става просто смесване, което не води до процеса дето му викат автотермия.
Суперска му е системата на човека. И е решил основния проблем - промяната на обема, а оттам и на достиганото налягане в ГМТ.
Той затова е направил патент за звездообразен двигател (като на старите самолети с буталните двигатели). При него промяната на хода на буталото се достига най-лесно.
Не се светкам обаче как постига променливия обем в стандартен двигател. Явно е измислил някакво просто и действено нещенце с допълнителни канали, свързани с обема на цилиндъра. Най-вероятно те са в главата, странично на клапаните.
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Пет Дек 20, 2013 8:58 pm
от icrow
По отношение на горивото да, обаче ГВС се образува пак под вакум, като изключим трубо моторите. Назрява ми идея за генератор на оргонна пара за директно постъпване през смукателния колектор. И ще имам нужда от визуалните ти способности Кадуцеус.

Ще поствам в темата измерете ми това :D
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Вто Дек 24, 2013 5:47 pm
от caduceus
И аз такова правя в момента

Само че четворно - обработва гориво, въздух, блока на двигателя и пуска оргонен ток и по каБелите

При двигатели със свещи влиза директно в цилиндъра през искрата - поне така се предполага по схема. Какво ще стане, ще се разбере през януари
Поздрави
Re: Дизелов двигател с частична автотермия - Николай Тоскин
Публикувано наCOLON Вто Дек 24, 2013 7:47 pm
от icrow
Аз още преди време си сложих на моята кола оргонен източник към бобината. Още едни от първите ми оргониатори бяха с ТХО бобина и заряда се покачваше доста, но тока беше слаб. А се усеща разликата с оргон през свещите.
ПП
Аз мисля да направя нещо, като клетката на джо, но принципа ще е различен. Въпроса е да постъпва оргона пара без да трябва да минава първо през пласт маси и метали.