Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи
Публикувано наCOLON Съб Авг 22, 2015 7:15 pm
Здравейте колеги,
както на няколко пъти споменах в друга тема, разработих специфични оргонни бобини които индуцират енергиен заряд при преминаване на флуид през тях. Досега техен вариант се ползваше при активаторите ми на вода, а няколко броя бях раздал на колеги по колите /Слав, Домик и др./. Основният проблем за ползване при автомобили беше, че се слагаха вътре във въздуховода и сечението му падаше наполовина, което при високи обороти /3500-4000 и нагоре/ създаваше осезаемо съпротивление и турбулентност във въздушния поток, отиващ към ДВГ. Освен това бобините бяха сравнително слаби и въпреки че имаше едни 10-15% ефект от тях /особено при куплиране на два или три бр./, промените бяха наложителни.
Това вече е история. Бобините се развиха по няколко направления /размери, мощност, обработка на компонентите/ и остава единствено да се направи подходящ корпус. Вървят паралелно и тестове за ефективността им. Като цяло, стъпваме вече на следните параметри за единична бобина /без корпус все още, само работната част/:
1. Размери - външен диаметър 10 см., вътрешен 8,5 см, височина 2 см, тегло около 200 грама
2. Мощност на зареждане при еднократно преминаване на флуида - над +9,/14 хил/ или казано с думи, над четиринадесет хиляди деветки. Което е доста, особено за единична бобина
3. Срок на годност, захранване и обслужване - няма. С корпуса изделието ще е водо и маслоустойчиво и херметично.
4. Монтаж - нанизване директно отгоре на въздуховода, външно. Разкачва се скобата, нанизва се и се закачва пак. Може да се направи където е удобно - включително преди филтъра, няма голямо значение. Все пак по-добре да е по-близо до ДВГ, за да се намалят загуби от разсейване на заряда - макар че при тази мощност на бобината това не е проблем. Има достатъчно пауър
5. Предполага се че ще се комбинират със оптимизаторите ми К3, като по този начин се постига пълна обработка на компонентите при изгарянето на горивото в ДВГ. Въздух /бобина/, разряд от свещите /2 бр. К3 на акумулатора/ и гориво /2 бр К3 на резервоара или газовата бутилка/. Целта е частична, устойчива автотермия.
6. Ефективност на цялата система ще се мери само и единствено на коли с регулиране на сместа и предварението - т.е. обикновени газови уредби с ТАП или делко. Няма да влизам в игри с датчици и софтуер. Това е работа на производител, който евентуално ще внедри всичко. Предполагаем ефект заедно с К3 - над 40-45% икономия, същевременно десетина процента повече мощност. Настройка на сместа ръчно, при движение по път, от тройника. Настройка на предварението с ТАП или делко, + 18 градуса и нагоре ако има възможност. Ще се наложи да се ползват ТАП с над +15 горен таван, но Румен прави такива, така че проблем няма.
7. Цена на изделието... Не е ясна засега. Работата по такава бобина отнема на практика цял ден, корпус, обработка и т.н. занимавки са много пипкава работа. Вероятно ще се прави и станок за по-бързо изработване на някои части. Като се вземе предвид горното, вероятно около 100 лева. При закупуване на комплект бобина + К3 ще има отстъпка 10 лв или общо излиза 250 лв. на дребно, крайна клиентска цена. Това е приблизителна сметка и може да има корекции.
Малко снимки от тестовете и монтажа на прототипа
Който може, да мери заряд
Поздрави!
ПП
Пропуснах най-важното - колата върви зверски
Имаше период от около 30 км в който се нагаждаше, проръмжа малко и вървеше шумно, но после утихна и тръгна като електромобил
Сега правя тестове за разход, но при всички положения е надолу /по първи наблюдения/. Ще комбинирам тия дни с последните К3, от които съм изстискал пряко сили вече едни +15 хил деветки на кутия, та да видим
Ще пусна снимки и с тази версия.
както на няколко пъти споменах в друга тема, разработих специфични оргонни бобини които индуцират енергиен заряд при преминаване на флуид през тях. Досега техен вариант се ползваше при активаторите ми на вода, а няколко броя бях раздал на колеги по колите /Слав, Домик и др./. Основният проблем за ползване при автомобили беше, че се слагаха вътре във въздуховода и сечението му падаше наполовина, което при високи обороти /3500-4000 и нагоре/ създаваше осезаемо съпротивление и турбулентност във въздушния поток, отиващ към ДВГ. Освен това бобините бяха сравнително слаби и въпреки че имаше едни 10-15% ефект от тях /особено при куплиране на два или три бр./, промените бяха наложителни.
Това вече е история. Бобините се развиха по няколко направления /размери, мощност, обработка на компонентите/ и остава единствено да се направи подходящ корпус. Вървят паралелно и тестове за ефективността им. Като цяло, стъпваме вече на следните параметри за единична бобина /без корпус все още, само работната част/:
1. Размери - външен диаметър 10 см., вътрешен 8,5 см, височина 2 см, тегло около 200 грама
2. Мощност на зареждане при еднократно преминаване на флуида - над +9,/14 хил/ или казано с думи, над четиринадесет хиляди деветки. Което е доста, особено за единична бобина

3. Срок на годност, захранване и обслужване - няма. С корпуса изделието ще е водо и маслоустойчиво и херметично.
4. Монтаж - нанизване директно отгоре на въздуховода, външно. Разкачва се скобата, нанизва се и се закачва пак. Може да се направи където е удобно - включително преди филтъра, няма голямо значение. Все пак по-добре да е по-близо до ДВГ, за да се намалят загуби от разсейване на заряда - макар че при тази мощност на бобината това не е проблем. Има достатъчно пауър

5. Предполага се че ще се комбинират със оптимизаторите ми К3, като по този начин се постига пълна обработка на компонентите при изгарянето на горивото в ДВГ. Въздух /бобина/, разряд от свещите /2 бр. К3 на акумулатора/ и гориво /2 бр К3 на резервоара или газовата бутилка/. Целта е частична, устойчива автотермия.
6. Ефективност на цялата система ще се мери само и единствено на коли с регулиране на сместа и предварението - т.е. обикновени газови уредби с ТАП или делко. Няма да влизам в игри с датчици и софтуер. Това е работа на производител, който евентуално ще внедри всичко. Предполагаем ефект заедно с К3 - над 40-45% икономия, същевременно десетина процента повече мощност. Настройка на сместа ръчно, при движение по път, от тройника. Настройка на предварението с ТАП или делко, + 18 градуса и нагоре ако има възможност. Ще се наложи да се ползват ТАП с над +15 горен таван, но Румен прави такива, така че проблем няма.
7. Цена на изделието... Не е ясна засега. Работата по такава бобина отнема на практика цял ден, корпус, обработка и т.н. занимавки са много пипкава работа. Вероятно ще се прави и станок за по-бързо изработване на някои части. Като се вземе предвид горното, вероятно около 100 лева. При закупуване на комплект бобина + К3 ще има отстъпка 10 лв или общо излиза 250 лв. на дребно, крайна клиентска цена. Това е приблизителна сметка и може да има корекции.
Малко снимки от тестовете и монтажа на прототипа

Поздрави!
ПП
Пропуснах най-важното - колата върви зверски


