Страница 1 от 1

Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Съб Авг 22, 2015 7:15 pm
от caduceus
Здравейте колеги,
както на няколко пъти споменах в друга тема, разработих специфични оргонни бобини които индуцират енергиен заряд при преминаване на флуид през тях. Досега техен вариант се ползваше при активаторите ми на вода, а няколко броя бях раздал на колеги по колите /Слав, Домик и др./. Основният проблем за ползване при автомобили беше, че се слагаха вътре във въздуховода и сечението му падаше наполовина, което при високи обороти /3500-4000 и нагоре/ създаваше осезаемо съпротивление и турбулентност във въздушния поток, отиващ към ДВГ. Освен това бобините бяха сравнително слаби и въпреки че имаше едни 10-15% ефект от тях /особено при куплиране на два или три бр./, промените бяха наложителни.
Това вече е история. Бобините се развиха по няколко направления /размери, мощност, обработка на компонентите/ и остава единствено да се направи подходящ корпус. Вървят паралелно и тестове за ефективността им. Като цяло, стъпваме вече на следните параметри за единична бобина /без корпус все още, само работната част/:
1. Размери - външен диаметър 10 см., вътрешен 8,5 см, височина 2 см, тегло около 200 грама
2. Мощност на зареждане при еднократно преминаване на флуида - над +9,/14 хил/ или казано с думи, над четиринадесет хиляди деветки. Което е доста, особено за единична бобина :)
3. Срок на годност, захранване и обслужване - няма. С корпуса изделието ще е водо и маслоустойчиво и херметично.
4. Монтаж - нанизване директно отгоре на въздуховода, външно. Разкачва се скобата, нанизва се и се закачва пак. Може да се направи където е удобно - включително преди филтъра, няма голямо значение. Все пак по-добре да е по-близо до ДВГ, за да се намалят загуби от разсейване на заряда - макар че при тази мощност на бобината това не е проблем. Има достатъчно пауър :)
5. Предполага се че ще се комбинират със оптимизаторите ми К3, като по този начин се постига пълна обработка на компонентите при изгарянето на горивото в ДВГ. Въздух /бобина/, разряд от свещите /2 бр. К3 на акумулатора/ и гориво /2 бр К3 на резервоара или газовата бутилка/. Целта е частична, устойчива автотермия.
6. Ефективност на цялата система ще се мери само и единствено на коли с регулиране на сместа и предварението - т.е. обикновени газови уредби с ТАП или делко. Няма да влизам в игри с датчици и софтуер. Това е работа на производител, който евентуално ще внедри всичко. Предполагаем ефект заедно с К3 - над 40-45% икономия, същевременно десетина процента повече мощност. Настройка на сместа ръчно, при движение по път, от тройника. Настройка на предварението с ТАП или делко, + 18 градуса и нагоре ако има възможност. Ще се наложи да се ползват ТАП с над +15 горен таван, но Румен прави такива, така че проблем няма.
7. Цена на изделието... Не е ясна засега. Работата по такава бобина отнема на практика цял ден, корпус, обработка и т.н. занимавки са много пипкава работа. Вероятно ще се прави и станок за по-бързо изработване на някои части. Като се вземе предвид горното, вероятно около 100 лева. При закупуване на комплект бобина + К3 ще има отстъпка 10 лв или общо излиза 250 лв. на дребно, крайна клиентска цена. Това е приблизителна сметка и може да има корекции.

Малко снимки от тестовете и монтажа на прототипа :) Който може, да мери заряд

Поздрави!

ПП
Пропуснах най-важното - колата върви зверски :dance: Имаше период от около 30 км в който се нагаждаше, проръмжа малко и вървеше шумно, но после утихна и тръгна като електромобил :) Сега правя тестове за разход, но при всички положения е надолу /по първи наблюдения/. Ще комбинирам тия дни с последните К3, от които съм изстискал пряко сили вече едни +15 хил деветки на кутия, та да видим :hola: Ще пусна снимки и с тази версия.

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Съб Авг 22, 2015 9:20 pm
от icrow
Предполагам си забелязал, че полето е тороидално и не малка част от центъра не е в обхвата на полето. :)

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Нед Авг 23, 2015 10:47 am
от caduceus
Здрасти icrow,
това се получава само при тестовата установка с вентилатора. Там се формира приблизително цилиндричен поток поради средната неускоряваща въздуха част на вентилатора, където е мотора. При засмуквания поток от ДВГ на колите се обработва целият обем въздух - тествано. Ако се пусне въздуха по дълга тръба и се изравни потока, се насища по цялото сечение - имам центробежен вентилатор 600 вата с дълъг накрайник и съм му слагал бобини от този тип на изхода.
Ефектът всъщност е оргонна индукция, затова в статично положение няма оргонно поле /потенциално е/. Работи само при динамика и преминаваща материя през отвора на бобината.
Благодаря за наблюдението, радвам се че четеш и тук какво правим. Ще има още интересни неща в близко бъдеще :)
Поздрави!

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Нед Авг 23, 2015 4:53 pm
от icrow
Рaзличиятa ни по някои въпроси не трябвa дa пречaт дa си помaгaме и дa рaботим зaедно. :)

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Пон Авг 24, 2015 9:22 am
от caduceus
:doubleup: :beer:

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Нед Сеп 06, 2015 10:56 am
от caduceus
Здравейте!
Прехвърлям тук част от мой пост в темата за технологията ми, защото касае оргонните бобини
.......................
Относно бобините - сегашните тестови корпуси са от ПВЦ което на 70-80 градуса почва да омеква, значи и то не е за там. Ползвах го, защото на въздуховода няма толкова жега. Не съм ги правил за водата, защото когато работят К3-ките си я зареждат по индукция чрез отделения в блока заряд от горивото и свещите. Само въздуха беше останал девствен :lol: и тия бобини са основно за него.
На второ място, прът 120 мм ПВЦ е по-евтин и корпусът излиза към 20 лв /10 материал и 10 труд от стругаря/. Ако се вземе полиамид или полиацетал, ще държи до 120 градуса, но само материалът отива над 25 лв и бобината трябва да е с цена 120 лв - а не искам да я оскъпявам, за да може всеки да си я позволи. Не е проблем да има два вида с двете пластмаси, за който иска температуроустойчив корпус.
До края на седмицата ще имам две-три бобини готови, чакам стругаря /не съм минал още на варианта с ЦПУ струг/.
.....................................

На въпроса. Имам вече няколко корпуса за новите мощни бобини и току-що монтирах едно готово крайно изделие на колата ми. Мисля че изглежда така добре, така както и работи :) Напомням, че при обикновени газови уредби бобините дават едни 10-15% още мощност и съответно такава икономия при донастройка на горивната смес /намаляване на газта от тройника/ и ако може, на предварението с още малко + /при делко или ТАП/. При инжекциони и комънрейли каквото пусне ламбдата, това е и няма как да има сериозна промяна /така си мисля поне сега, практиката ще покаже/.
Лично аз карам с около +20 градуса с ТАП на Румен Роев и в сравнение с +12 както беше преди, разходът ми падна с около литър. Т.е. при толкова силно оргонизиран двигател си трябва повече +, за да се усвои ефекта пълноценно.

Малко снимки на изделието и монтаж на въздуховода на колата. Не съм карал от седмица с бобина /бях я дал на стргаря да се ориентира за размерите/, така че допълнителното оргонно насищане на мотора ще е в следващите 50 км, които ще навъртя утре. Ще ви информирам за резултатите, във вторник трябва да мина 350 км и ще засека по-точно.
Поздрави!

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Нед Сеп 06, 2015 8:25 pm
от smsi-h
Асене, хубаво... ама нещо не вдявам, за къв чеп си навъртял това черно тиксо на тръбопровода? Нещо да не криеш още някакви тайни, забранени за нас простосмъртните? :cheers:

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Пон Сеп 07, 2015 3:18 pm
от caduceus
:)
Тиксото е още от времената, когато работих със маломощни оргонизатори на въздуха /турбонатори и вихрови тръби/. Сложил съм на въздуховода отгоре един пласт алуминиево фолио и над него текстилното тиксо, за да стане оргонен диод и да не излиза енергията навън през стените. Сега може и без това, бобините са достатъчно мощни и дори да има някакви минимални загуби, не е проблем. Не ми се сваля, че ако искам да стане по-красив тоя мотор, трябва и въздуховода да сменя - но като си работи и така, защо да се занимавам :lol: По-скоро колата отива към сменяне, но засега изчаквам че този ми е удобна за тестове /разходна е и се вижда по-добре ефекта от нещата ми по нея/.
Поздрави!

Re: Оргонни бобини за въздуховод - R&D, прототипи

Публикувано наCOLON Вто Сеп 08, 2015 2:15 pm
от caduceus
Новата оргонна бобина, нанизана на въздуховода на газов "Нисан Микра", от днес :)