Страница 1 от 3
Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Съб Май 04, 2013 7:47 pm
от caduceus
В тази тема можем да обсъдим спецификите при работата на ДВГ в автотермичен режим - водейки се и тълкувайки оригинала на проф. Андреев, като определим кое доколко е важно и как са го постигнем в наши "гаражни" условия.
Всички мнения по въпроса са добре дошли, защото в материята има доста тънкости
Поздрави!
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 5:25 pm
от icrow
Да споделя малко наблюдения относно оловния катализатор. Значи с времето от него се ръси фин прах, който полепва по колектора и навсякъде и което е по лошо на жичките на МАФ сензора и го зацапва, което пък от своя страна води до кофти измерване на количеството въздух преминал към ДВГ. При ладата надали ще е толкова проблем, но при съвременните коли може да се окаже пречка, за която трябва да се помисли.
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 5:48 pm
от caduceus
Освен това проблемът е чисто енергиен - оловото е деструктивен метал и много пречи! Не е редно да се свързва катастрофата на ракетата с оловния /свинцовы/ припой с подходяща и добра работа по разрушаване на молекулните връзки във въздуха - на кислорода или азота или сместа въздух като цяло, в автотермичния оптимизатор на Андреев. Това е основна грешка при Гого и оттам на всички дето не четат и схващат принципа, а преписват за по-лесно. Катализаторът не трябва да е олово
Поздрави
ПП
Относно ракетата, случаят е описан в книгата на проф. Андреев "Естествена енергетика". С две думи, заменили са калаения припой с оловен в някаква отговорна част и се е получило разрушаване на конструкцията при екстремните температури. Там е имало някаква частична автотермия, но този пример заблуждава - не е ясно дали не е нарочно - невнимателните изследователи.
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Чет Авг 15, 2013 11:10 am
от icrow
Някой да има снимка или видео нз истинкия модел на Андреев монтиран на кола, за да мога да мерна двг, че ми е любопитно колко заряд е необходим. Ще ми спести ценно време

Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Съб Авг 17, 2013 3:32 pm
от icrow
Ивчак, и ти ли нямаш :o
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Съб Авг 17, 2013 5:19 pm
от ivchak
Не си спомням да съм виждал снимка на автомобил с автотермично у-во :roll:
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Съб Авг 17, 2013 9:35 pm
от caduceus
Съществуват няколко снимки на двата вида произвеждани автотермични оптимизатори и ги имам някъде из компа. Утре пътувам пак на 350 км и като се установя за три-четири дни на едно място, ще издиря източника от Нет-а, щото снимките са неясно къде, а и няма да съм на този комп. Естествено, мерих тогава заряда на блока на Ладата и не беше много висок, някъде към 9,96-7 /по спомени/. Има и други параметри - плътност на оргонния поток, време на контакт на флуида с полюса/ите и т.н. които са важни за автотермията по Андреев. Като сложа газ, идва и нейния ред
Поздрави
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Съб Авг 17, 2013 10:09 pm
от caduceus
Намерих това онова

Виж в Гугъл, излизат някои останки от сайта при текст да търсене "оао инженерный центр кронштадт" Това е организацията на проф.Андреев, която е произвеждала въздушните автотермични оптимизатори и сега си е нормална бизнес структура, занимаваща се с нормални работи
Айде пускам и снимки, изкопани от мен преди време оттам - ако не успееш да отвориш сайта. През повечето време е доста трудно да се добере човек до останките от него.
Поздрави!
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Нед Авг 18, 2013 9:12 pm
от icrow
Тази с надписите я изкарах от блока 9.(21)

Интересно моя блок с 9.(470) заряд какво трябва да се случи

Всъшност е главата която е алуминиева. Трябва да видя и блока какво показва. :?
ПП
Сега погледанх и самия катализатор, и от вън лучи минус. Явно работи, като на Кадуцеус първо въздуха минава през отрицателно поле.
Re: Особености на процеса автотермия
Публикувано наCOLON Вто Авг 20, 2013 10:52 pm
от caduceus
Абсолютно вярно, на входа е минус, за да може на изхода и филтъра с катализатора да е плюс

Има и елемент на плътност на потока - която е един вид силата на тока в електричеството - ние с тоя заряд мерим количеството оргон /ток/, а има и параметър оргонно напрежение. Тук се смацват работите, щото за автотермията конкретно трябва и силен оргонен ток, а не само напрежение и май ще мислим допълване на системата за измерване подобно на електрическата. На снимката с черните гранули - това е тестов оптимизатор с шунгит на входа, който е отпаднал. Валидни са другите два - единият за карбуратори, а другият за инжекторни ДВГ - там както виждате нещата са вързани директно до дебитомера и въздушният филтър е изхвърлен, а на системата отвън има намотано едно парче филтърен плат за целта

Явно се е разсейвал зарядът по пътя и са минали напряко за по-лесно
Поздрави