Благодаря и на двама ви!
Филип
Смятам, че си прав във всичките си разсъждения и усещане относно процесите в двигателя. Автотермията изисква /пак според скромното ми мнение

/ оргонен заряд с определена енергийна
плътност, който да усили действието на катализатора с който оргонизиращия възел е в контакт /платина, иридий и т.н./, в условия на филтърна обработка на въздуха. С първите де неща се получава достатъчна сила на въздействие, защото съчетаването им има кумулативен ефект. Третото е за да се обработи целият въздух и да не остава обемна неравномерност в неговата промяна. Че има разлагане и разбиване на молекулните връзки, е почти сигурно. Така че - пътят е ясен :D Мисля, че основното което правим сега, е да се опитваме да излъжем чисто по български процеса за да избегнем скъпата платина за сметка на малко повече жица и акъл

Айкроу
Има неравномерност в заряда, да. Може би стойността и зависи от конкретната конструкция. При това последното нещо директно след сглобяването имаще под 20 хил деветки, после качи за половин час и на обедното слънце над 23200, а сега на тъмно го измерих около 22300. Така че варира, но не много. Нямам двойно и повече увеличение на заряда при готов вече ГОП, разликите са малки. Вероаятно имаш нещо в конструкцията което се влияе по-силно и се колебае енергийно в по-широки граници
Хладина не усещам, но ток колкото искаш

Изтръпване, пълнене, пулсации и т.н. - всички нормални неща при пипане на оргонен ток, само че във въздуха над тръбата /в обсега на оргонната пара/. При полетата е леко различно, но горе долу пак така.
Поздрави!