Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Най-вероятно си измерил какво е положението, след като е влязло в положение на преразход, но все пак да ти напомня да поглднеш дали не са се неотрализирали взаимно.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Няма неутрализация, има прекомерно силен заряд, който не може да се усвои от мотора. Проверено и измерено на реален блок /чугунен, на алуминиев не съм мерил още - там може би свръхзарядът ще се компенсира от по-силното излъчване в околната среда/. При тези оргонни заряди отиваме и на нужни предварения над 30 градуса и необходимост от по-добро смесване на въздуха с горивото, както и радикално намаляване на газта до минимума от 1,5-2% спрямо количеството на въздуха - т.е. меки автотермични условия. Там няма как да се мине без катализатор и т.н., вече неща от друг род и характер 
Абе няма да се ползват заедно май проточните К-та с К3 и толкова. Всяко за конкретните условия - в случая К3 за тези които не могат с проточни оптимизатори - метани със стоманени тръби, газ със пластмасови тръби, бензин и дизел с невъзможност /основно поради липса на място при мотора или кори под него/ за монтаж на стандартен проточен оптимизатор.
Това май ще са нещата - така както се очертават.
Поздрави

Абе няма да се ползват заедно май проточните К-та с К3 и толкова. Всяко за конкретните условия - в случая К3 за тези които не могат с проточни оптимизатори - метани със стоманени тръби, газ със пластмасови тръби, бензин и дизел с невъзможност /основно поради липса на място при мотора или кори под него/ за монтаж на стандартен проточен оптимизатор.
Това май ще са нещата - така както се очертават.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Днес имам нова информация от колега с обикновена метанова уредба със стоманени тръби и една кутия К3 на бутилката. Колата е Деу Нубира и е в Пловдив, а той ако иска да напише тук /потребител е/ подробности за нещата. Накратко:
Вдигнала му се е забележимо мощността, вече кара като на бензин. Предстои да намали ръчно метана до нивото на предишното вървене и да донастрои аванспроцесора си с още +3 градуса предварение /от +12 до +15/. Преди това може би ще направи динотест в режим на движение, защото имал възможност за такъв.
Вероятно като крайна компоновка за такива автомобили и с цел по-бързо набиране на заряд веднага след пълнене на метан, ще е необходима още една кутия К3 на бутилката, както и една на въздушния филтър. Очаквам като резултат след донастройката на аванса и тези допълнителни две кутии /т.е. общо три - две отзад и една на въздуха/ над 30-35% икономия. Което ще е много интересно за всички такива таксита в София и големите градове
Поздрави
Вдигнала му се е забележимо мощността, вече кара като на бензин. Предстои да намали ръчно метана до нивото на предишното вървене и да донастрои аванспроцесора си с още +3 градуса предварение /от +12 до +15/. Преди това може би ще направи динотест в режим на движение, защото имал възможност за такъв.
Вероятно като крайна компоновка за такива автомобили и с цел по-бързо набиране на заряд веднага след пълнене на метан, ще е необходима още една кутия К3 на бутилката, както и една на въздушния филтър. Очаквам като резултат след донастройката на аванса и тези допълнителни две кутии /т.е. общо три - две отзад и една на въздуха/ над 30-35% икономия. Което ще е много интересно за всички такива таксита в София и големите градове

Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Новите ми данни за разхода - К1, съвместно с К3 на въздушния филтър.(Данните за двигателя, разхода само с К1 и колата са на първата страница на темата).
След "омекването" на работата на двигателя ми при монтажа на К1, не очаквах, че този двигател може да работи още по-меко и в същото време да има мощност. ...Е - случи се. След поставянето и на К3 на входа на въздушния филтър, двигателя утихна съвсем. Наложи ми се нова ръчна регулировка на газта. Разходът падна до около 8/100. Само да спомена, че преди К1 беше около 12/100. Преди с една бутилка минавах около 320км, а сега, след К1 и К3 - над 460км.
Обаче, caduceus, да си знаеш - грешен си!
Сега ме вкарваш в нови разходи, защото колата вече неимоверно си реве за аванс процесор!
...А пък и то се услажда, да се бъркаш по-рядко за пълнене. Като стигнах вече до 8/100 и усещам, че и е нужен още аванс, и ще се смъкне още - няма как да не ги дам!
Остава да намеря къде да си поръчам такъв за този мой карбураторен Нисан с компютър :?
Благодарности и хубав ден! :D
След "омекването" на работата на двигателя ми при монтажа на К1, не очаквах, че този двигател може да работи още по-меко и в същото време да има мощност. ...Е - случи се. След поставянето и на К3 на входа на въздушния филтър, двигателя утихна съвсем. Наложи ми се нова ръчна регулировка на газта. Разходът падна до около 8/100. Само да спомена, че преди К1 беше около 12/100. Преди с една бутилка минавах около 320км, а сега, след К1 и К3 - над 460км.
Обаче, caduceus, да си знаеш - грешен си!




Благодарности и хубав ден! :D
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Аз ще си взимам тия дни, като се прибера в София от тези http://www.dek.bg/main.php?action=tunin ... on&pid=atc ако са добри ще ги похваля. Грабна ме това че може да се настройва запалването по таблица, абе дай ми да бърникам настройки и съм най щастлив. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Водни тестове с вариант на усилена с около 30% кутия К3.
http://prikachi.com/images.php?images/75/6168075O.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/76/6168076Z.jpg
Няма да я правя /давам информацията само за сведение и дистанционен тест, ако някой иска да прави такъв/, защото кутията е доста сложна за изработка, а и от гледна точка на правилното и бързо насищане с енергия на горивото в резервоара е по-добре да се сложат на различни, отдалечени едно от друго места две малки кутии К3, отколкото една голяма. Освен това е и по-лесно за залепване, а и като здравина - тази кутия е доста по-тежка и обемиста от стандартната К3, а зоната и на действие е само с около 20 см по-голяма. Остава само като експеримент с технологията.
Поздрави
http://prikachi.com/images.php?images/75/6168075O.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/76/6168076Z.jpg
Няма да я правя /давам информацията само за сведение и дистанционен тест, ако някой иска да прави такъв/, защото кутията е доста сложна за изработка, а и от гледна точка на правилното и бързо насищане с енергия на горивото в резервоара е по-добре да се сложат на различни, отдалечени едно от друго места две малки кутии К3, отколкото една голяма. Освен това е и по-лесно за залепване, а и като здравина - тази кутия е доста по-тежка и обемиста от стандартната К3, а зоната и на действие е само с около 20 см по-голяма. Остава само като експеримент с технологията.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Кадуцеус, Съжалявам, че разводнявам тази тема, но все пак мястото на това, което ще пиша май е тук.
Както и преди време написах, газта в момента я променят по някакъв начин в Лукойл.
На по-предишното зареждане до максимума на бутилката (всеки път я пълня така) изминах над 460км.С предишното (пълнена по същия начин и на същата бензиностанция (Лукойл)), газта ми свърши на 372 км. Някой друг има ли наблюдение? - Независимо дали е с оптимизаторите или не.?
Както и преди време написах, газта в момента я променят по някакъв начин в Лукойл.
На по-предишното зареждане до максимума на бутилката (всеки път я пълня така) изминах над 460км.С предишното (пълнена по същия начин и на същата бензиностанция (Лукойл)), газта ми свърши на 372 км. Някой друг има ли наблюдение? - Независимо дали е с оптимизаторите или не.?
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Два пъти за един месец зареждах газ на Лукойл. И двата пъти колата ми даде преразход(карам с оптимизатор К2+К3).Преразхода го отдадохме на пренасищане на двигателя с оргон,ама причината май не е там.Повече на Лукойл не зареждам.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Лукойл развалиха тотално газта :twisted: В Бургас зареждам на Еко и там е най-добре. :D
Между другото след като намалих въздуха и газта от кран4ето на моята кола и чукнах малко предварението успях да намаля разхода с 2л/100.
от 9.5/100 на 7.5/100
1.4 моно с обикновенно газово Ловато. Естествено има и други подобрители и обогатители около въздуха и горивото. 
Между другото след като намалих въздуха и газта от кран4ето на моята кола и чукнах малко предварението успях да намаля разхода с 2л/100.



Re: Създаване и развитие на технологията ми
Напоследък експериментирам с модулиране на носещата оргонна вълна /сурово излъчване/ от оптимизатора К3. Наблюдавах разлика в силата при използване на някои субстанции в схемата, но нямам всичко налично и затова се бавя.
Ако някой знае откъде може да се намери рубин на прах /вероятно става и синтетичен/, както и алуминиев оксид със среден размер на праха /който се слага върху сухата шкурка/ - моля го да каже, за да си купя. Трябват ми минимални количества, 1-2 грама - колкото да проверя нещо.
Поздрави
ПП
Работя и по дистанционен детоксикатор на база активатора "Извор", имам обещание от една сериозна лаборатория да извъртят всички възможни тестове на него и кутията ОК. Уговорихме се с шефа им да започнем след две-три седмици, дотогава трябва да съм готов с подобренията. Идеята е да се опита премахване /разлагане, трансмутация/ тежки метали, пестициди и замърсявания при вода и храни чрез непряко оргонно въздействие. Т.е. нещо подобно на това което прави Браун газа с радиоактивността. Всичко естествено опира до концентрацията на оргон в обработвания обем и силата на устройството
Ако някой знае откъде може да се намери рубин на прах /вероятно става и синтетичен/, както и алуминиев оксид със среден размер на праха /който се слага върху сухата шкурка/ - моля го да каже, за да си купя. Трябват ми минимални количества, 1-2 грама - колкото да проверя нещо.
Поздрави
ПП
Работя и по дистанционен детоксикатор на база активатора "Извор", имам обещание от една сериозна лаборатория да извъртят всички възможни тестове на него и кутията ОК. Уговорихме се с шефа им да започнем след две-три седмици, дотогава трябва да съм готов с подобренията. Идеята е да се опита премахване /разлагане, трансмутация/ тежки метали, пестициди и замърсявания при вода и храни чрез непряко оргонно въздействие. Т.е. нещо подобно на това което прави Браун газа с радиоактивността. Всичко естествено опира до концентрацията на оргон в обработвания обем и силата на устройството
