
Кемтрейлс
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
И аз от малък обичам да гледам към небето много се радвах на облаците, но такива "облачни системи" каквито са последни години не помня. И аз съдя по размера на самолета не по следата за височината. 

Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Следата която оставя самолета е ... абе малко подобна на следата от мехурчета, която оставя бързо движеща се пръчка във водата.
Пред/над/под/зад крилото има огромни промени в наляганията на въздуха за много кратко време. При тези промени влагата която нормално не би кондензирала кондензира. Ако влажността е подходяща, то тези "посеви" от капчици остават за дълго, или дори са основа за разрастване на конденза, точно както разните прахоляци които с ракети пръскат във облаците против градушка са причината облака да се излее, вместо да "се стиска" докато не стане на ледени късове.
А защо преди време ги нямаше толкова ... ами самолетите бяха по-малки, бяха по-малко, летяха по-ниско и по-бавно... а и хората не обръщаха много внимание към небето.
На височина от 10 000 метра е очаквано температурата да е малко по-ниска отколкото на връх Еверест (8848 метра) ... демек як студ. А и пръскане на нещо на височина 10 000 метра е ... несериозно. Там духат ветрове от над 100 км/ч и това дет го пръскаш ще бъде разнесено и ще падне в непредсказуема посока и отклонение от порядъка на стотици километри (освен ако не са оловни топчета). Ако сте виждали селскостопанската авиация как пръска от 10 м височина ... не е щото са самоубийци, ами просто не щат да пръскат нивите на тия дет не са си платили.
И един тотален офф, щот се сетих за него кат се заговорихме за самолети:
https://www.google.bg/maps/@32.1616275, ... a=!3m1!1e3
Зуум-нете за по-детайлно изображение - Гугъл специално са се постарали и са предоставили снимки с висока резолюция на това място.
П.С. А ако искате да знаете кой е смолета който минава над главата ви - ето едно полезно сайтче: http://www.flightradar24.com/
Данните за Европа са в реалн овреме, за щатие поради тяхната параноя - със известно закъснение.
Пред/над/под/зад крилото има огромни промени в наляганията на въздуха за много кратко време. При тези промени влагата която нормално не би кондензирала кондензира. Ако влажността е подходяща, то тези "посеви" от капчици остават за дълго, или дори са основа за разрастване на конденза, точно както разните прахоляци които с ракети пръскат във облаците против градушка са причината облака да се излее, вместо да "се стиска" докато не стане на ледени късове.
А защо преди време ги нямаше толкова ... ами самолетите бяха по-малки, бяха по-малко, летяха по-ниско и по-бавно... а и хората не обръщаха много внимание към небето.
На височина от 10 000 метра е очаквано температурата да е малко по-ниска отколкото на връх Еверест (8848 метра) ... демек як студ. А и пръскане на нещо на височина 10 000 метра е ... несериозно. Там духат ветрове от над 100 км/ч и това дет го пръскаш ще бъде разнесено и ще падне в непредсказуема посока и отклонение от порядъка на стотици километри (освен ако не са оловни топчета). Ако сте виждали селскостопанската авиация как пръска от 10 м височина ... не е щото са самоубийци, ами просто не щат да пръскат нивите на тия дет не са си платили.
И един тотален офф, щот се сетих за него кат се заговорихме за самолети:
https://www.google.bg/maps/@32.1616275, ... a=!3m1!1e3
Зуум-нете за по-детайлно изображение - Гугъл специално са се постарали и са предоставили снимки с висока резолюция на това място.
П.С. А ако искате да знаете кой е смолета който минава над главата ви - ето едно полезно сайтче: http://www.flightradar24.com/
Данните за Европа са в реалн овреме, за щатие поради тяхната параноя - със известно закъснение.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Само летяща чиния не видях на тази снимка
Това аероморга ли е?
Гледам има доста разкостени самолети.


Отговорите на всички въпроси са пред очите ни, просто повечето хора не ги виждат - засега.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Там отиват всички летателни апарати на американските ВВС, които са излези от въоръжение. Мястото не е избрано случайно - на границата на някаква пустиня е и влажността е почти нулева, което спомага за по-бавното разпадане на тия щайги. Не знам за какво ги пазят обаче ... но ако решат да пръскат - да знаете че имат с какво 
П.С. Куриоза е, че не малка част от тези самолети всъщност никога не са ползвани. Летели са само веднъж - от завода - производител до тази гробница. просто са били поръчани, и докато се произведат и нуждата от тях е отпаднала.

П.С. Куриоза е, че не малка част от тези самолети всъщност никога не са ползвани. Летели са само веднъж - от завода - производител до тази гробница. просто са били поръчани, и докато се произведат и нуждата от тях е отпаднала.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Най вероятно за това почти винаги вали след голямо пръскане, за да паднат на земята с дъжда нано частиците или там каквото пръскат ако пръскат и така.
Конспирация или не нещата за мен не са чиси. 


Re: ХААРП И ПОДОБНИ
От един час ровя в ютуб, за да дам няколко видеа, на които прекрасно е заснето как самолетите изпускат нещо си. Следите от двигателите са си следи от двигателите. Чудесно беше снимано (с увеличение) допълнителните места, от които се освобождава това, което разпръскват.
Е да, ам не!
Единия е с прекратен профил, друг - снет заради неколкократни искания от трети страни за нарушено авторско право и т.н.
Много съжалявам, че не ги дръпнах преди, за да мога да ги имам.
Но - това е положението.
Всеки е свободен да вярва в каквото желае.
Наскоро излезе информация, че официално ще започне разпръскване на алуминиеви наночастици, за да отразявали слънчевото греене и да се намалял парниковия ефект
Просто вече излязоха много преки доказателства за обработката и сега я обявяват, но с обяснение за тъпаци
Е да, ам не!
Единия е с прекратен профил, друг - снет заради неколкократни искания от трети страни за нарушено авторско право и т.н.
Много съжалявам, че не ги дръпнах преди, за да мога да ги имам.
Но - това е положението.
Всеки е свободен да вярва в каквото желае.
Наскоро излезе информация, че официално ще започне разпръскване на алуминиеви наночастици, за да отразявали слънчевото греене и да се намалял парниковия ефект





Просто вече излязоха много преки доказателства за обработката и сега я обявяват, но с обяснение за тъпаци

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Голяма част от това, което се вижда по снимките е съвсем нормално физично явление. Както казах по-горе - дължи се на рязката промяна на налягането причинена от движението на самолета. При бойната авиация това явление се наблюдава почти постоянно:


Въпрос на температура и влажност на въздуха е колко време тази следа ще остане във въздуха след самолета.
Но щом смятате, че някой е решил да ръси с незнайно какво с идеята да постигне отново незнайно какво...
Ето едно видео за "пръскане":
http://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI


Въпрос на температура и влажност на въздуха е колко време тази следа ще остане във въздуха след самолета.
Но щом смятате, че някой е решил да ръси с незнайно какво с идеята да постигне отново незнайно какво...
Ето едно видео за "пръскане":
http://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
На видеото капчиците/ледените кристали готино разлагат светлината на цветове като малки призмички - принципа на дъгата.
Всъщност хоботът на торнадото е невидима колона от вятър. Става видимо именно заради много ниското налягане и бурната кондензация, която е следствие на това.
Всъщност хоботът на торнадото е невидима колона от вятър. Става видимо именно заради много ниското налягане и бурната кондензация, която е следствие на това.
Отговорите на всички въпроси са пред очите ни, просто повечето хора не ги виждат - засега.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
Чудно как се задържа това облаче върху изтребителя при тази скорост и маневреност.
Re: ХААРП И ПОДОБНИ
juliang написаCOLON Ето едно видео за "пръскане":
http://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI
А всъщност какво е?