Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Отчетох сериозна разлика /намаление/ в разхода ми през мокрото време + новата бобина на въздуха. Влагата в него явно е от голямо значение, особено когато минава после през оргонизиращо устройство. Относно аванспроцесорите - смених си моя софтуерен от Румен със такъв с ключета /пак от неговите/, за да мога да си настройвам предварението лично при новите ми устройства. Има разлика, при корекцията която направих и после минах към хиляда км. отчетох намаление на газта с около литър на сто още преди да съм сложил новата бобина и да стане мокро. Продължаваме напред :)
Поздрави!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Моя е софтуерен, като може над 50 градуса да се настрои. Но става опасно. Карал съм и с 25 градуса в ниски и средни, но сега карам с около 7+. Почти съм сигурен, че компа си сваля предварението, така че изобщо не знам на какви градуси съм. Един ден като се сдобия с кабел за бензиновия комп ще видя какво се случва. За сега на усет настройвам. Детонации никога не съм чувал на тази кола. Днес или утреще го настройвам пак, че с последния турбонатр тип торнадо успява да се насити много добре въздуха и се усеща, че не му стига аванса. Разхода падна градско на 6 и малко газ. Извън градско не съм карал скоро, но тази седмица ще карам. Като цяло съм доволен от ТАПа. Има и тема в форума там е описан.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здрасти!
Моя Тап с ключетата дето го взех сега от Румен е с някаква корекция вътре и човекът каза че +15 например не са +15 градуса а доста повече, около 20-22. И че има терен като се бутне тоя коеф. вътре да се направи колкото си искаш, но при по-голяма стъпка от 3 градуса в ключовете. Т.е. сега като съм го сложил на +12 реално било +15-16 градуса.
Както и да е. Ако се върнем на темата, въздухът е много важен като обработка но много бързо минава и има няколко начина да се оправи това - с добавяне на силнозареден "газ" или оргонна пара към нормалния поток във въздуховода, с обработка проточно на цялото количество влизащ въздух, с филтърни елементи които го разделят на порции за да се обработи по-лесно и т.н. За момента на моята кола ще експериментирам с няколко проточни оргонно-индуктивни бобини, които на стъпала да качват заряда до някаква критична степен /която не знам още каква е/. Вероятно ще наредя поне пет бр. за да се види какво става :)
Динамично придобития заряд е леко различен - днес сложихме тестово една бобина на колата на колегата idurchev и тя утихна забележимо, като придоби силен заряд от около + 9,/4 хил./ по целия въздуховод за максимум пет минути. Колата е Рено Меган и има две К3 на акумулатора и две на бутилката - но оттам утихването не се забелязва толкова /въпреки че има доста добър ефект върху разхода/. Предстои да видим как ще се отрази на мощността и колко може да се затвори винта от тройника /обикн. газова е/. Хубавото е че има и ТАП на Румен с ключета и е на +12 градуса, т.е. може да се вдигне още малко на +15. На тръбата преди филтъра има възможност и за още две бобини :)
Малко снимки от днес.
Прикачени файлове
Image1366.jpg
Image1366.jpg (346.11 KiB) Прегледано 8978 пъти
Image1365.jpg
Image1365.jpg (281.6 KiB) Прегледано 8978 пъти
Image1364.jpg
Image1364.jpg (268.38 KiB) Прегледано 8978 пъти
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Там на филтъра го измерих 4006 деветки обаче мотора не мога да хвана голям заряд :Astro:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Абе става нещо интересно, но какво точно не е ясно още :) По принцип бобината номинално е малко над 4200 деветки /при еднократно преминаване/ и като се отчетат малко загуби от разсейване стават към 4000, да. Обаче като се комбинират динамично придобития заряд от бобината на въздуха със заряда от пасивното поле на К3 + повишената влажност във мокрото време става манджа с грозде :lol:
Освен това е неизвестно дали типовете зареждане са съвсем еднакви /двете пасивни К3 на бутилката, полето от другите две пасивни К3 на акумулатора, където има осцилираща верига акум-ВН бобина-разрядник /свещ/ и това което дава бобината... Може пък да става някаква мултипликация. Ще видим :hola:
Успехи!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

А на мотора на снимката колко го изкарваш?
Защо не пробваш нещо такова. https://www.youtube.com/watch?v=_C9K6axqmPs Разбира се с дозиране.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Това ми се струва че е твърде много вода. Правим с колегата нещо по-леко, с ултразвуков разпрашител на 12 волта, колкото да овлажнява през лятото. Ще тръгва като се пусне тока от ключа на запалването - изкарал съм една жица от клемата на ламбдата за такива цели и така си седи от време оно, когато тествах разни ел. оргонизатори. Мисля да бодна маркучето със студената пара след филтъра за да не го мокри, а оргонната бобина дето сега е на входа на филтъра ще е след пръскалката, за да може да се оргонизира и водата във въздуха за да задържа заряда като кондензатор.
Проф. Андреев имаше едни сметки за влажността и бяха установили че от много висока влажност няма смисъл. Понеже руснаците са практици, смятам че е така - все пак хората са направили /и то нееднократно/ автотермия с 0,5-1,5 л бензин на 100 км и са тествали системата си в продължение на 5000 км без проблеми. Жалко че ги спряха нефтените магнати... Ние сме далеч от това, но по-добре аматьори с малък резултат отколкото професионалисти без никакъв :lol: :beer:
Като направим пръскалката ще пусна снимки :)
Поздрави!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Aз съм доволен от онaзи системa с вaкумa от колекторите. Влaжностa вероятно не е голямa но имa осезaем ефект. Кaквa водa ще ползвaш. Вероятно дестилирaнa чистa от вaровик и други примеси.
Успех! Чaкaм резултaтите.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Поигрaх си с aвaнсa и се окaзa, че тези гр. сa били достa дaлеч от оптимaлното. Сегa е нa 17гр и динaмикaтa стaнa достa добрa.
Aсене, понеже си говориш по често с Румен, питй го aко се сетиш дaли мисли дa нaпрaви софтуерен ТAП с нок сензор съобрaзен с оргонa дa мобе дa дигa достa aвaнсa и все пaк дa може дa прецени оптимaлния. Предполaгaм нямa дa е нещо толковa сложно a ще едостa полезно. :)
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

icrow, говорил съм с Румен - няма такива намерения. Още чакам да направи софтуерен ТАП за четири бобини за Реното. Твоят ТАП нямаше ли такава автоматична настройка?
BUTTON_POST_REPLY