Здрасти!
Моя Тап с ключетата дето го взех сега от Румен е с някаква корекция вътре и човекът каза че +15 например не са +15 градуса а доста повече, около 20-22. И че има терен като се бутне тоя коеф. вътре да се направи колкото си искаш, но при по-голяма стъпка от 3 градуса в ключовете. Т.е. сега като съм го сложил на +12 реално било +15-16 градуса.
Както и да е. Ако се върнем на темата, въздухът е много важен като обработка но много бързо минава и има няколко начина да се оправи това - с добавяне на силнозареден "газ" или оргонна пара към нормалния поток във въздуховода, с обработка проточно на цялото количество влизащ въздух, с филтърни елементи които го разделят на порции за да се обработи по-лесно и т.н. За момента на моята кола ще експериментирам с няколко проточни оргонно-индуктивни бобини, които на стъпала да качват заряда до някаква критична степен /която не знам още каква е/. Вероятно ще наредя поне пет бр. за да се види какво става
Динамично придобития заряд е леко различен - днес сложихме тестово една бобина на колата на колегата idurchev и тя утихна забележимо, като придоби силен заряд от около + 9,/4 хил./ по целия въздуховод за максимум пет минути. Колата е Рено Меган и има две К3 на акумулатора и две на бутилката - но оттам утихването не се забелязва толкова /въпреки че има доста добър ефект върху разхода/. Предстои да видим как ще се отрази на мощността и колко може да се затвори винта от тройника /обикн. газова е/. Хубавото е че има и ТАП на Румен с ключета и е на +12 градуса, т.е. може да се вдигне още малко на +15. На тръбата преди филтъра има възможност и за още две бобини
Малко снимки от днес.