Здравейте колеги,
частите след проблемните дизелови комънрейли са си както при останалите, на които всичко е ОК - ГНП, стоманен рейл, тънки железни тръби и т.н. работи дето не са най-полезни за + оргона. Не е там работата май, зарядът след оптимизатора е доста силен, за да го гътне някакво ляво въртене. По-скоро има енергия, блокът се зарежда, но няма усвояване от мотора поради проблеми с коректния аванс и софтуер. В момента се разследва от колегата в Сф. и специалисти
Относно Субару - слагал съм високоотемпературния вариант К2 на две такива, едното беше Легаси 2,2 бензин и падна от 9 на 7-7,2/100, човекът се казва Венци и е треньор по айкидо и тай-чи в Ловеч /ако се познават с твоя приятел да го пита и лично/. Второто той купи за баща си, който кара бензиново малко бусче Субару Либеро. Там ефектът бил подобен като проценти, но понеже то горяло малко, май е паднало под 4/100. Не го знам колко е било преди това, данните са от Венци който познавам от десетина години и беше много доволен. Говорих със сервиза на Субару в Пловдив, но там имаше само вежливо учудване, примесено с недоверие - хем Венци лично се обади на човека предварително да се похвали. Това е, народът мисли че го лъжем нещо и не вярва. И да види с очите си, понякога пак е така :D А иначе Субару са разходни коли и са само на бензин и газ, ако не смятаме най-новите модели на дизел. За тях оптимизатор ще е като манна небесна с тия цени на бензина.
Поздрави