Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

DSC02431.JPG
DSC02431.JPG (199.58 KiB) Прегледано 11656 пъти
DSC02432.JPG
DSC02432.JPG (106.51 KiB) Прегледано 11656 пъти
За смяна са ми въздушния филтър и свещите. Вида на колата не е като за изложба, но тя си ми е работно конче :D

********
А! :lol: И оптимизатора е К1. :lol: Аз нали си знам - за какво пък да казвам :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Благодаря за бързия отговор :) На снимката на оптимизатора в момента работи ли колата? Иначе исках да видя колко далече съм като заряд от изделята на Кадуцеус :D
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Да. :) На всички снимки работи с данните, които съм дал в началото. :D
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Току-що премерих заряда на блока на Филип и ми излезе 9,89/10, което е добре. Всичко около 9,9 и нагоре е ОК. На моята Ксантия с кутийката К3 преди час, при работещ мотор измерих 9,96/10, което е отлично и малко по-добре от на Филип, но все пак двигателят ми е зареждан и разреждан десетки пъти по време на тестовете на различни оргонни устройства и капацитетът му леко се е поразширил :D
Поздрави
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

caduceus,
Светна ми нещо! :idea: :lol:
Става въпрос за този ти пост:
"Оказа се, че дори една марка и модел кола, с няколко модификации на мотора имат доста различен софтуер и реакция на електрониката на заредено от оптимизатора гориво. Т.е. същия проблем както с бензиновите VW мотори Днес например ходих да снимам рама, монтаж на К2 и ТТ данни на Ситроен Си Кросър от Ловеч, който има първия високотемпературен оптимизатор К2. Човекът ми е познат и понеже моделът е с железни тръби отдолу, заради него направих К2, който после тръгна масово на дизеловите джипове. Кросърът падна от 7,3 на 5,8/100 или литър и половина нафта надолу, а почти същия такъв автомобил в София вдигна разхода пак с толкова... "

Сещал ли си се да погледнеш на "проблемните" дали след оптимизаторите ти има нещо, което да завърта горивото в лява за него посока?
Това може да е както горивна ротационна помпа, така и някой филтър (някои са с вход по допирателната на корпуса и централен изход или обратния вариант).
При различни модификации на един модел понякога се ползват различни филтри и помпи. Особено при дизелите. Там има еднакви модели, като някои са с редови, а други с ротационни горивни помпи.

Ако си се сетил - извинявай, ако не - погледни. :D (Все пак специалността ми е ДВГ, а и доста време съм бачкал в сериозни сервизи)
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Ами това лесно битрябвало да може да се провери. Ако нещо неотрализира зареждането или го спира ДВГ или няма да се зареди изобщо или ще е много слабо. Аз да питам Кадуцеус слагал ли си на субаро от твоите изделия, че на едно приятелче бях сложил един оргонизатор от старите ми и първоначално от силно нагативно излъчващ ДВГ го обърна на позитивно, но след време, като го мерих оргонизатора беше умрял, а двигателя пак беше силно негативно излъчващ.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги,
частите след проблемните дизелови комънрейли са си както при останалите, на които всичко е ОК - ГНП, стоманен рейл, тънки железни тръби и т.н. работи дето не са най-полезни за + оргона. Не е там работата май, зарядът след оптимизатора е доста силен, за да го гътне някакво ляво въртене. По-скоро има енергия, блокът се зарежда, но няма усвояване от мотора поради проблеми с коректния аванс и софтуер. В момента се разследва от колегата в Сф. и специалисти :)
Относно Субару - слагал съм високоотемпературния вариант К2 на две такива, едното беше Легаси 2,2 бензин и падна от 9 на 7-7,2/100, човекът се казва Венци и е треньор по айкидо и тай-чи в Ловеч /ако се познават с твоя приятел да го пита и лично/. Второто той купи за баща си, който кара бензиново малко бусче Субару Либеро. Там ефектът бил подобен като проценти, но понеже то горяло малко, май е паднало под 4/100. Не го знам колко е било преди това, данните са от Венци който познавам от десетина години и беше много доволен. Говорих със сервиза на Субару в Пловдив, но там имаше само вежливо учудване, примесено с недоверие - хем Венци лично се обади на човека предварително да се похвали. Това е, народът мисли че го лъжем нещо и не вярва. И да види с очите си, понякога пак е така :D А иначе Субару са разходни коли и са само на бензин и газ, ако не смятаме най-новите модели на дизел. За тях оптимизатор ще е като манна небесна с тия цени на бензина.
Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

На моя човек му е 2.0 бензин форестер от първите. Оргонизатора, който му сложих беше с кристал, но самия двигател излъчваше много отрицателно не знам защо така. Един друг модел следващ от оргонизаторите ми пак така умря ама на опел. Той пък беше с вода, но и двата модела съм ги карал и на моята и на 1.5 ДЦИ и не е имало проблеми. Може да има нещо свързано с хората :D макар че и двамата са свестни.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Ами, едва ли. Просто не са ти защитени изделията от негативни полета, а такива в ДВГ дал Господ - все пак е експлозивна технология. При кристалите пък заразяването е съвсем лесно - затова не се ползват за медицинска радиестезична диагностика, а ако се ползват - задължително се пречистват със сол или течаща вода после. Извличане на + оргонен полюс от планински кристал съм ползвал в началото на технологията с оптимизаторите, но трябва да се сложи поне на 80 см встрани от мотора и да се изолира оргонно. След това по многожилен проводник пренасях оргонния ток в змеевидна медна антена около горивопровода, която създаваше вече полево излъчване вътре в него, по оста. Стари работи :) Отказах се от тази технология още преди пет години защото е сложна, елементите са нестандартни, а и сравнително слабоефективна - количеството концентриран оргон е недостатъчно да компенсира излъчването в околната следа на голям алуминиев двигател. Дори и при активация на голям кристал.
Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Това е една от причините да не работя вече с кристали, въпреки че според мен имат място в оргонизаторите, но докато не намеря удачен варянт няма да ги слагам. От известно време работа само с разни видове бубини, даже съм направил една собствен модел, която работи доста добре.
BUTTON_POST_REPLY