Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Колеги,
преди два дни се върнах от София и да, за проба сложих вече три бр К3-та в кутията на възд. филтър :) На отиване бързах и със 130 км по магистралата по нагорнището ми показа разход на бензин леко под 6л/100 км, малко повече от нормалните вече за колата 5/100 ;) На връщане обаче... Минах със 7,66 л 172 км, от които 15 км градско!!! Ебаси колата, тя отива на 4/100 извънградско със 110-120 км, при 8/100 в града - както и да го смятаме. Ще гледам тия дни като пътувам пак какво става, щото това вече не знам как да го класифицирам, при положение че фабричните данни на таралясника са 12/100 градско и 7/100 извън :) Работата отива май на частична автотермия :D Последно премерих 9,..42 бр деветки на колектора и спрях дотам
Поздрави
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Все пак мечо пух е прав :D . Колкото повече толкова повече! Колкото повече неща в колата толкова по-добре.
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от ivchak »

Caduceus, поздрави за добрите резултати :D .Освен на въздуха имаш ли сложени други оптимизатори на горивото?
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Нещо ме гложди от известно време :lol: . А от вчера направо си ме яде :lol: :lol: :lol:
Изгарянето на горивото всъщност е процес на разлагане и свързване с активен кислород на въглеводородите. Чичко Виктор разправя, че Природата използва отрицателния температурен градиент - т.е. отдалечаването от 4 градуса за разлагане и негативната енергия или ляво въртене (което прави същото). Какво имаме в двигателя? - Отрицателния градиент (загряването) на горивото и въздуха ги имаме, поради което (при температура над 40 градуса) кислорода става активен. Обаче негативната, разрушителна енергия я нямаме. С енергетизирането на горивото и въздуха постигаме повишаване на енергията на изгаряне, от което са всички добри резултати досега. А не е ли според правилата на природата по-правилно да енергетизираме максимално горивото и да внесем с въздуха максимална отрицателна (разрушаваща) сила :!: :?:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от ivchak »

По принцип си абсолютно прав.Още преди две-три години когато Кадуцеус разработваше оптимизатора имаше някаква дискусия дали ако с горивото внасяме + енергия с въздуха да се внася отр.енергия.По руските форуми също се говореше за това, но не зная някой да е постигнал някакви полож. резултати.Аз също съм на това мнение, че трябва да имаме и двете енергии Ин и Ян, но вероятно нещата се крият в точния баланс и във вида енергия- дали от магнит, дали от възел или друго у-во. Лично аз мисля че това са различни видове( по честота,по скорост на въртене на полето по сила на тока и т.н.) въпреки общите им свойства на пръв поглед :) За съжаление не съм чул някой да е правил такива разлики или изследвания, а пък аз нямам такива способности и знания.Проблем е и това, че при тестване на дадено у-во на автомобил резултатите не винаги са едни и същи при различните марки и горива и според мен се влияят и от атмосферните условия(слънце , облъци , дъжд, потоци на оргона,вероятно и от разположението на устройството в пространството и според полюсите и т.н.) въпреки че разликата следствие влиянието на тези условия е малко забележима :D От два дни съм с два оптимизатора на горивния филтър и на ГНП .Ще покарам още няколко дни за да стабилизират резултатите и ще сложа едно отрицателно у-во на въздуха, пък ще видим какво ще се получи. :lol:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Ооо, това съм го играл вече няколко пъти :D Значи логиката е вярно, но може би се отнася на молекулно ниво! Както Кадуцеус го прави първо флоида през негативното поле после през позитивното. Пробвал съм и само с негативно, и както се изразява един приятел, все едно съм и закачил каравана отзад. :lol:
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от sheki »

аз от доста време съм с К1, но карам предимно градски условия като :) до работата пътя ми е 2км , проблема ми е късото разстояние и бавното насищане на двигателя с оргон , затова обикновено разхода(ГАЗ) в градско ми е около 11-12/100 като доста често бръмча на място, в случаите когато карам извънградско съм го засичал пълно - пълно на една и съща газ станция разхода ми пада почти двойно 6,6л /100 , имам и аванс процесор но като го ползвам или не съм го настроил както трябва или не е наситен двигателя както трябва да се стане процеса,и започва да чука аванса, май ще е добре да сложа и на газовата бутилка някакъв оптимизатор за да е постоянно заредена газта.

автомобил Опел Вектра Б 1,6/101 коня 16 клапана екотек двигател, газовата е обикновена. сложи съм и ламбда емулатор иначе ми светва след известно време чек енджина като карам на газ.
Последна промяна 1 на sheki, променена общо 0 пъти
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Шеки, ти не беше ли правил навремето йонизатор за входящия въздух към двигателя?


ПП
Между другото поздравления за блогът ти има много интересни неща. :)
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от sheki »

ОЗОНАТОР за двигателя не съм пробвал :) само за домашни условия ... трябва малко работа за да го подкарам на 12волта и още малко за да се измисли ефективно озониране на въздуха.
fade
МненияCOLON 3
Регистриран наCOLON Нед Авг 04, 2013 7:33 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от fade »

Caduceus, извинявам се за неуместните постове, моя грешка.
Асене, ще си комуникирам с теб от сега нататък само по телефона електронната поща или скайп. Явно мястото ми не е тук, и изобщо направих грешка споделяйки това което съм открил публично, трябваше да ти го изпратя на мейл.
Извинявай, знам че си толерантен човек и разбираш че това не е нищо лично срещу форума и начинанията ти.
Последна промяна 1 на fade, променена общо 0 пъти
BUTTON_POST_REPLY