Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заблуди
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Вече е 9./1830/ от маркучето. Явно успява да натрупва във водата вътре заряд.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Ясно как натрупва заряд. Смуче здраво от околните предмети и същества и трупа във водата. Като не е работила колата известно време явно ГОП изсмуква заряда от ДВГ и след това трябва известно време да се натрупа отново. Имам идея как да го направя да не смуче от ДВГ, но ще видим.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Новия варянт завършен на 70% моля за тест, който може. 

- Прикачени файлове
-
- IMG_0134.JPG (291.99 KiB) Прегледано 7869 пъти
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
9.(2676)
. Приблизително. Това е направо ядрен реактор Icrow. Браво на теб.

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Ти се научи да мериш и се покри?
Ами исках Кадуцеус да го оцени преди аз да кажа, но е приблизително двойно
ПП
Ако знаеш как ми се ходи към Бургас, направо ми се реве покрай това хубаво време


ПП
Ако знаеш как ми се ходи към Бургас, направо ми се реве покрай това хубаво време

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Не съм се научил май, още ми бягат около 1000 и повече деветки. :D . Айде чакам те да дойдеш да пием по бира на плажа. Ама вчера и днес е студено и мъгливо.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Кадуцеус, би ли бръкнал вътре да измериш колко е?
- Прикачени файлове
-
- IMG_0135.JPG (333.83 KiB) Прегледано 7851 пъти
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
На края на маркуча на нещото върху одеалото измерих +9,/2270/
Това на последната снимка е много силно, над +9,/4300/. А изглежда малко... Зарядът е в центъра и е фокусиран локално. Ако то е част от първото, значи някъде се губи енергия докато излезе навън през маркуча. Вероятно при преобразуването на полето в оргонна пара
Поздрави
Това на последната снимка е много силно, над +9,/4300/. А изглежда малко... Зарядът е в центъра и е фокусиран локално. Ако то е част от първото, значи някъде се губи енергия докато излезе навън през маркуча. Вероятно при преобразуването на полето в оргонна пара
Поздрави
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Ами да там някъде е заряда, но като цяло расте. На изхода на маркуча го изкарвам пак над 4300 деветки. А крайния резултат обаче върху колите е много зле. Стават и двете пълни мъртавци, от зад на ауспуха излиза над 3000 деветки заряд. Ще си поиграя с газта, но нищо не правя без аванс :(
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Възможно е и да бъркам, но все си мисля, че съм правicrow написаCOLON А крайния резултат обаче върху колите е много зле. Стават и двете пълни мъртавци, от зад на ауспуха излиза над 3000 деветки заряд.

Та ще изкажа "некои саображения"

Оргона е съзидателна енергия.
До някакви стойности той променя горивото и въздуха, като ги прави по-калорийни и по-чисти. Това е причината да имаме повишение на мощността на двигателите и оттам и намален разход.
Щом премине някакъв праг, който е строго индивидуален за всеки двигател (според това алуминиев ли е, метален и количеството такъв материал в него), нещата се променят.
Като цяло в системата започва да преобладава съзидателната енергия, т.е. тя е градивна,а не деструктивна (каквото е горенето).
Затова и от дадени стойности на енергията нагоре, нещата не само че не се подобряват, а тази енергия възпрепятства горенето.
Това лесно може да се провери в практиката. Където има коли, които със сигурност след поставянето на оптимизаторите или каквито и да е устройства стават по-зле откъм горене (разход), пробвайте да намалите мощността на поставените устройства.
Така, ако съм прав, ще се премине под този праг, за който говоря и при тях също ще се прояви ефекта на подобрена работа.
Ако искаме да вървим към двигател, който да ползва такава енергия, за да работи, трябва да му се промени системата на газоразпределение, да има подадени кислород и водород (Вълков или нещо подобно).
Всъщност високата концентрация на оргон може да се използва, но двигателя трябва да се преработи в имплозионен, а не да е експлозионен, както сега.
Казано с други думи - да създава вода (при което се създава вакуум) и това да е работния му ход.
Системите пък, които ползват разлагане на въздуха до компонетите му и последващото им "изгаряне" (автотермия и дядо Фриц, който пък повтаря Шаубергер) са съвсем друга бира. При тях се ползва принцип, при който чрез удари на въздуха и постоянна смяна на посоката му в платина, злато, сребро и мед се получава разлагането му на компоненти, които след това, при работния ход "изгарят". При всяка от този вид системи много ще помогне оргонното зареждане, както и допълнителното подаване на чист кислород. При тези системи могат да си се ползват двигателите такива, каквито са.
Лелеееееее. Откъде тръгнах и докъде стигнах



Наблюдавам - анализирам - променям.