...И тъй като влязох "на ниво" по тази тема - ще продължа.
Запитвали ли сте се защо трябва все повече и повече да се увеличава ъгъла на изпреварване на подаване на искрата?
Сигурно. И най-вероятния отговор, който сте си давали е - бедни смеси.
Е да, ама не!
Това е само част от отговора.
Заради оргонната компонента при ранното запалване се получава именно това, което споменах в предишния пост. В цилиндъра става кратка имплозия, последвана от нормалната експлозия. Това е и причината за меката работа на двигателя и повишената мощност. Реално имаме работен ход (заради предварителната кратка имплозия) още по време на изкачването на буталото към ГМТ.
Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заблуди
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Принципно съм съгласен с теб. Това с прекомерното зареждане беше ясно отдавна. Аз се стремя в момента към добиване на оргонна пара. Това че го пробвам на двигателя е само за да докажа точно това, че максимата колкото повече толкова повече не важи. Аз съм се убедил, че повече от 700 деветки почва да се скапва работата на двг. Обаче се се надявам, че с малко преработки на двигателя ще може да се подкара на оргонна пара. Ако трябва да се преработва основно двг, така че да работи с имплозия, ще стане доста сложно. Сега като се замисля това, което излиза през ауспуха ако се извади от входната енергия би трябвало разликата да е необходимата енергия за двг.
Имам още няколко идеи за ГОП. И ще пробвам с двутактов мотор от резачка, без гориво.
Тест, за това дали става имплозия може евентуално да се направи с една туба с малко пропан вътре. С камера с много кадри в секунда, при запалване може да се види дали първо ще се свие бутилката. Ей ма много дискавъри гледам

Имам още няколко идеи за ГОП. И ще пробвам с двутактов мотор от резачка, без гориво.
Тест, за това дали става имплозия може евентуално да се направи с една туба с малко пропан вътре. С камера с много кадри в секунда, при запалване може да се види дали първо ще се свие бутилката. Ей ма много дискавъри гледам

Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб

И я така

Те са ми основното.
Откакто свърши Старгейта, другото са ми разни с криминални лаборатории за увеличаване на общите знания

Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Абе това с имплозията нещо не може да ме грабне. Извинявам се за различното ми мнение, но: водата гори с имплозия само ако горенето се извършва при температурата на входящите газове. Тъй като има повишаване на температурата при горене има и разширение и при това не само на водната пара а и на другите газове в цилиндъра. Т.е. има експлозия.
Поста на Филип не накара да се замисля дали наистина оргона не влияе на нещо друго повече отколкото на горивото. Например на триенето в двигателя. Или нещо друго макар че в момента не се сещам какво може да е. Явно все още не сме открили как точно влияе оргона на ДВГ.
Поста на Филип не накара да се замисля дали наистина оргона не влияе на нещо друго повече отколкото на горивото. Например на триенето в двигателя. Или нещо друго макар че в момента не се сещам какво може да е. Явно все още не сме открили как точно влияе оргона на ДВГ.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Може би се получава нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=OsO-zL0mUlA А ако имплозията се получи и няй вероятно става така, преди да е започнал такта изпразване, то ще е във вреда. Сещате се защо. Но ако става по времето на такт изправзване, то ще е в полза.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Значи за 6 дена се образуваха множество дупки на външния корпус, демек кена.
А медните части вътре са силно посинели, както навремето ми се беше случвало с един друг воден оргонизатор сумати меден сулфат за нула време. От тук нататък явно ще трябва да се действа със стъкло. Обаче това ме навежда на мисълта, че има варянт да се добива електрически ток.

- Прикачени файлове
-
- 2.JPG (82.6 KiB) Прегледано 8005 пъти
-
- 1.JPG (82.2 KiB) Прегледано 8005 пъти
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Има вероятно и други подробности, свързано с плътността на енергията и модулирането и. Не на последно място - правилно предварение, силна искра за стимулиране началото на процеса /особено при висока степен на автотермия/, добра компресия, температура и малко гориво за катализатор. Оргонната пара произвеждана от оптимизатора на проф- Андреев не е с толкова висок заряд като този от нашите генератори, но работи по-добре както е известно. Казвам нашите, защото и аз имам това-онова ново, но ще го доизкусурявам още малко преди да го покажа
Така че - наблизо сме, трябва още малко време и практика
Поздрави!

Така че - наблизо сме, трябва още малко време и практика
Поздрави!
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Здравейте!
Айкроу, Филип чрез усещане, а и който друг може да мери - моля ви да видите какъв и олко е заряда на оргонната пара от последното ми немагнитно изделие
Аз го изкарах над + 9,/23000/. Да, над двадесет и три хилади деветки - но може да ми се е объркала нещо скалата в ума, защото е доста мощно. Проверявайте само централната сива точка, това е изхода на фокусната тръба и оттам излиза енергията. Другите места са изолирани и неутрални. Естествено в точката има полеви заряд и при директно "докосване", но по-важно е колко е този на оргонната пара, защото мисля да я вкарам при филтъра на мотора, пък ако ще да гръмне
Поздрави
ПП
Размерите са: 9 см в диаметър и 6 см височина на кутията. Трябваше да сложа рулетка до него за по-ясно, но забравих /не съм си пил гинко-билобата/
Айкроу, Филип чрез усещане, а и който друг може да мери - моля ви да видите какъв и олко е заряда на оргонната пара от последното ми немагнитно изделие


Поздрави
ПП
Размерите са: 9 см в диаметър и 6 см височина на кутията. Трябваше да сложа рулетка до него за по-ясно, но забравих /не съм си пил гинко-билобата/

- Прикачени файлове
-
- Image0881.jpg (302.15 KiB) Прегледано 7957 пъти
-
- Image0880.jpg (322.23 KiB) Прегледано 7957 пъти
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Мощно и чисто.
***
За да стане това, дето му викат автотермия трябва и "разглобен" механично въздух по моите разбирания.
Това се постига при Фриц - дисковете и Андреев - въздух през топчета с определено покритие. Същото може да се получи и с грубо намачкана на топка медна и сребърна тел или нещо друго, но със същите материали. По този начин обаче ще е нужен надув на въздуха, защото двигателя няма да успява да изтегля през това нещенце нужния му въздух.
***
Ако тези неща, които правите с Айкроу се поставят да вкарват оргона си заедно с въздуха преди това, за което говоря аз, съм почти напълно сигурен, че нещата ще станат.
***
За да стане това, дето му викат автотермия трябва и "разглобен" механично въздух по моите разбирания.
Това се постига при Фриц - дисковете и Андреев - въздух през топчета с определено покритие. Същото може да се получи и с грубо намачкана на топка медна и сребърна тел или нещо друго, но със същите материали. По този начин обаче ще е нужен надув на въздуха, защото двигателя няма да успява да изтегля през това нещенце нужния му въздух.
***
Ако тези неща, които правите с Айкроу се поставят да вкарват оргона си заедно с въздуха преди това, за което говоря аз, съм почти напълно сигурен, че нещата ще станат.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заб
Аз го изкарах 21100, което пак е добре
Два въпроса.
1 Когато направиш ГОПа и измериш колко е след това почва ли да нараства заряда в пъти с времето?
2 Като мериш от изхода усещаш ли хладина на пръста?
Филипе, това е ясно, че ще има някаква система за разбиване на въздуха, за сега търсим мощната оргонна пара. Въпреки, че ще пробвам и с инжектор директно в колектора. Ще видим. За сега има още доста за доизкусуряване.

1 Когато направиш ГОПа и измериш колко е след това почва ли да нараства заряда в пъти с времето?
2 Като мериш от изхода усещаш ли хладина на пръста?
Филипе, това е ясно, че ще има някаква система за разбиване на въздуха, за сега търсим мощната оргонна пара. Въпреки, че ще пробвам и с инжектор директно в колектора. Ще видим. За сега има още доста за доизкусуряване.