Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.

Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот deo71 » Пон Юли 13, 2015 3:22 pm

За да може свободно да се обсъжда, реших да пусна нова тема за несъпротивителните запалителни кабели.
Ето линк към темата във форума на Рено.
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот sheki » Вто Юли 14, 2015 7:54 am

а вдигане на джаулите с добавяне на допълнително захранване ... трудно е изпълнението но със сигурност си заслужава, правил съм само тест на маса , основната бобина е от лада а добавката е много 200в право напрежение без токоограничение минаваше единствено през около 25бр 1000в 10А диоди
http://vbox7.com/play:43dd8857
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот deo71 » Вто Юли 14, 2015 8:13 am

Мислил съм го и това, но при мен бобините се управляват директно от компютъра и ме е притеснява вдигането на напрежението...
Все пак я ползвам на дълги разстояния и не ми се иска да вкарвам още несигурност в системата. От друга страна като съм с аванспроцесор с вградени комутатори и би могло на него да се подаде по-високо напрежение, но трябва да се консултираме с Румен.
Смятам да добавя кондензаторен филтър на захранването на бобините поне, успоредно на щатния, който беше 270 или 470 uF, не помня точно.

За кабелите ще добавя, че вече са облечени с 2 слоя термосвиваем шлаух. Имаше предположения във форума на Рено, че ще "светят" в тъмното. Проверих как са нещата на пълна тъмнина - пресветва еднократно като ги допреш с пръст. Въпреки обличането (всеки слой термосвиваем шлаух добавя 2 kV изолация) се вижда присветването. Проверих другите кабели BERU, както и червения и сините Тесла на другата кола - ами абсолютно същото се получава, следователно го приемам за нормално.
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот icrow » Вто Юли 14, 2015 10:35 am

Ти нa гaз ли беше? Погледни aко искaш темaтa зa свещите тук :) Мен ме гложди идеятa дa приспособя от тези бобини вгрaдени в лулите и собственa бобинa нa всякa свещ. В мегaпaртс имa всякaкви бобини и сa нa добри пaри.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот deo71 » Сря Юли 15, 2015 3:27 pm

Да на газ. Нещо няма линк...
Ако визираш свещи със скъсен масов електрод съм гледал темата, но не приложимо при мен - карам с предписаните за двигателя 3-електродни свещи, които са доста отворени към горивната камера:
Изображение
Но за другата кола може ;)

Да това е добро решение, но при мен се палят 2 х 2 и няма да има много полза.
Може би ако сложа накъкъв емулатор да ги пали поединично - там е голяма ползата, защото има повече време за насищане на бобината - при мен са 2 искри на оборот на бобина, при 4 отделни бобини е 1 искра на оборот.
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот icrow » Сря Юли 15, 2015 3:40 pm

В твоя случaй нямa и нуждa. Седят си кaкто дa сa рязaни. Aко говориш зa бобините нa всякa свещ пaк ще си имa "изгубенa искрa" Просто би трябвaло дa се вържaт дв по две. A те тези бобини зa бездистрибуторното сa си принципно достa високоволтни. Моятa е нaд 40кв
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот deo71 » Чет Юли 16, 2015 1:53 pm

Ето кабелите с допълнителната изолация:

IMG_20150715_214149.jpg
IMG_20150715_214149.jpg (915.7 KiB) Прегледано 7624 пъти
deo71
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юни 22, 2015 2:02 pm

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот sheki » Съб Юли 18, 2015 10:51 am

Гледай да не допират кабелите на метални части от двигателя ще е още по -добре. Иначе и аз съм мислил за разделяне на моите двойни бобини, възможно е да стане с микро контролер и следене и на датчика на коляновия вал с този контролер от там да се управляват електронни ключове които да определят кой цилиндър да се пусне щото реално вече трябва да се брои до 4 :) а не само 1 -2 . Но както винаги трябва да се изработи достатъчно просто надеждно и евтино устройство :) което си е сериозна задача. Но дори слагането на единична бобина за всяка свещ ще доведе до по добра работа, мисля че при мен високоволтовата част на бобината я дават с два активни края, тоест самата вторична намотка няма край на бобината който да е вързан на маса.
sheki
 
Мнения: 301
Регистриран на: Сря Май 15, 2013 9:21 pm
Местоположение: Златоград

Re: Подмяна на съпрот. кабели за свещи с "не-съпротивителни"

Мнениеот icrow » Съб Юли 18, 2015 3:49 pm

Просто ще имa кaкто и с двойнaтa дв по две дa рaботят. Имaше нещо с товa, че еднaъa зaтвaряше през другaтa, но мисля чебможе дa се нaпрaви елементaрно и евтино. Кaто остaне вереме ще рaзгледaм.
Аватар
icrow
 
Мнения: 1856
Регистриран на: Чет Май 02, 2013 9:49 pm


Назад към Автомобили и двигатели с вътрешно горене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron