Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Нестандартни методи за повишаване ефективността на двигатели с вътрешно горене. Автомобилен тунинг.
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от icrow »

Спокойно! Най простия и ефикасен вариант ще изкочи рано или късно. :)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от caduceus »

Имам от три дни една филтърна решетка от пет пласта алуминиева мрежа, във вид на цилиндър. Идеята е да се завре вътре във въздуховода и външно да се пусне оргонната пара от мощния генератор /пластмасовата кутия дето я показах скоро тук/ директно през пластмасата на въздуховода, за да захрани решетката. Направих опити на сухо и работи, зарежда отлично въздух като играе роля на един вид смесител на въздуха и оргонната пара. За съжаление съм на бензин, така че няма как да отчета колко може да се намали горивото като е при газ, но ще мисля по въпроса.
Ще цъкна и покажа утре филтърчето, че сега е късно вече
Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от icrow »

Кадуцеус, ако си с МАП даже може и да се вдигне разхода! Щото като се намали отвора на тръбата може да се дигне налягането в колектора и от там МАПа да каже на компа "леле зор, пусни още манджа" :lol: Така че при колите с МАП ще е по добре да е разположено в филтърната кутия. За тези с МАФ пък ще е обратното, за щото там пък като се намали количеството въздух МАФа ще го отчете и ще каже на компа "чакай нещо стана с въздуха я пусни по малко"
Ей ама съм готов да разказвам приказки в детската градина :lol:
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от sheki »

Мда има смазваща съставка, трябва да е спрей за гарнитури http://www.autoworldbg.com/bg/%D0%9F%D1 ... B8/12-ITW/ или http://www.msn.itt.bg/bg/himicheski-pro ... -1424.html нещо от сорта, ама малко им е оскъдна информацията.

http://www.youtube.com/watch?v=lxWbomxy1Dc
skeleta
МненияCOLON 198
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от skeleta »

тоя Оргон какво ли не прави. Иначе ако го нямаше при поставяне на преграда в тръбата след филтъра налягането(подналягането или вакуума) в колектора всъщност ще падне още повече. От което ще падне КПД на двигателя заради по високото съпротивление при засмукване и по малкото азот в цилиндъра който според разните майстори се разширява най много. МАП и МАФ не знам какво са. Аз съм си запушил входа за въздуха като съм му оставил около 1/5 от сечението като си мислех, по малко въздух, по малко гориво(само за бензин и газ говоря). Да ама не. Разхода не мръдна, даже малко се повиши въпреки орязването на газта.
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от sheki »

icrow написаCOLONКадуцеус, ако си с МАП даже може и да се вдигне разхода! Щото като се намали отвора на тръбата може да се дигне налягането в колектора и от там МАПа да каже на компа "леле зор, пусни още манджа" :lol: Така че при колите с МАП ще е по добре да е разположено в филтърната кутия. За тези с МАФ пък ще е обратното, за щото там пък като се намали количеството въздух МАФа ще го отчете и ще каже на компа "чакай нещо стана с въздуха я пусни по малко"
Ей ама съм готов да разказвам приказки в детската градина :lol:
Той може да го завре преди мафа, а мап-а обикновено мисля, че мери нялягане или по скоро вакум в смукателния колектор не във въздуховода, ако се намали сечението ще се получи вакум заради засмукването на цилиндрите, колата може да го отчете точно обратното че е подадена рязко газ и има нужда от гориво. Но в по - новите коли е МАФ там работата е по прецизна , да обясня за колегата това е сензор който измерва количеството въздух минаващо през въздуховода, та когато се намали сечението на въздуховода компа ще види че въздуха е по - малко и ще коригира горивото надолу.
Ето ви тук един интересен документ отностно МАФ сензорите http://www.auto-consulting.it/DWN/Mass_ ... sensor.pdf , прегледах го на бързо но ми направи впечатление че има схема за корекция на сигнала на маф сензора, разбрах също и друго относно темата за ЕГР клапаните, защо на някои коли е възможно затапването да не е добро решение и светва чека, явно трябва да се съобразим че при отваряне на клапана потока през Маф-а намаля и колата променя смесообразуването но това не значи, че постъпва по - малко въздух и горивото не трябва да се намаля. Та пак там имаше схема с обратна връзка от управлението на ЕГР клапана. Това за бензин говорим, но ако е гозов инжекциона и се снема сигнал от бензиновите инжектори ще окаже влияние на газта.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от icrow »

За мафа е така, обаче мапа мери налягане и ако се намли диаметъра без значение от пред или отзад се намалява пак ще отчете повишено налягане. Това може да се коригира с потенциометър и едно резисторче. Скелет, най добре се порови из нета поне за твоя двг как работи и какво има под капака.Инче ще ти е трудно да постигнеш успех.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от icrow »

Малко да се коригирам. Не е налягане в колектора, а подналягане. Освен ако не е търбо, но там датчиците се слагат преди турбото, освен този, който следи налягането на турбото. Но него в малко коли до колкото знам се взима редвид от компа.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от icrow »

Сега, като се замисля и обикновения изпарител има вакуумен реглаж.Така че и на тях би се отразило промяна в подналягането. :lol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.

Мнение от caduceus »

Абе работата отива на газ или Мегаскуирт, щото така както съм на бензин вероятно нищо няма да направя с тия Мап-ове, Маф-ове и ламбда сондови схеми за намаляване на горивото. Едва ли може да се излъже компа и горивната карта времената на дюзите да паднат радикално. Смятам, че при възможност за регулируемо намаляване на горивото и контрол на предварението със специален ТАП /имащ възможност за плавна промяна на предварението до 45-50 градуса/, мога с това което имам вече готово като изделия и правилна визия за процеса, да стигна до 2-3 литра газ на 100 км или дори надолу. Т.е. средната автотермия, която са правили проф. Андреев и екипа му за масово ползване. За горещия режим с под един литър засега не говорим, но стъпка по стъпка - и това ще стане /надявам се/. Не че е жизнено необходимо :)
Айде сега да ви покажа новата играчка :D Последния мощен генератор на ОП + 5 пластовия алуминиев мрежов филтър + малък вентилатор от комп, захранван с 6,5 волта през адаптер /такъв имах подръка/. Идеята е да се тества как се разпространява оргонната пара при изсмукване на въздуха както в двигателя и как пада заряда с разстоянието при свободно изтичане. Т.е. държи ли се ОП както нормалния въздух или не.
Отчетох, че най-силната активна зона е до 30-40 см след изхода от вентилатора, а цялата активна е до метър и нещо след него. В краищата на стаята не се забелязва допълнително насищане с енергия /има и силен воден хармонизатор ва пода/. Т.е. ако е в двигателя, може дори да не се екранира и ще си върви по тръбите, макар и с малки загуби. При достатъчно мощен източник на ОП това не е важно и по-ценно е удобството на клиента /няма да завива тръбите с изолация, да се вижда че нещо е правено, пък и да става малко грозна гледка :) /.
Вчера пуснах нещото да работи докато гледам телевизия /на около 30 см от лицето ми едва се усещаше полъх/ и още не е съвсем ясно какви са последствията, но май ми изчезна новата, започваща сериозна грипо-настинка /следствие на доста седене навън по студа и мокротията предния ден + контакти с кихащи колеги/. Ще видим други последствия ще има ли.
Малко снимки при работещ и спрян вентилатор /не се ли вижда ясно, значи се върти, а при по-далечните винаги работи/.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image0896.jpg
Image0896.jpg (205.35 KiB) Прегледано 6535 пъти
Image0895.jpg
Image0895.jpg (204.01 KiB) Прегледано 6535 пъти
Image0893.jpg
Image0893.jpg (184.67 KiB) Прегледано 6535 пъти
Image0892.jpg
Image0892.jpg (210.77 KiB) Прегледано 6535 пъти
Image0891.jpg
Image0891.jpg (179.94 KiB) Прегледано 6535 пъти
Image0890.jpg
Image0890.jpg (174.44 KiB) Прегледано 6535 пъти
BUTTON_POST_REPLY